Към съдържанието


Снимка

ауди а8


  • Моля влезте във форума за да отговорите
58 отговора в тази тема

#1 phantasm

phantasm

    User

  • Members
  • 49 Мнения:
  • Kaра:audi a8

Публикувано 07 август 2009 - 00:43

здравейте първо. можете ли да ми дадете малко информация за ауди а8 2.5тди 150 кс мотора как е като мотор, самата кола къде са и слабите места и въобще за това ауди ми трябва информация от собственици а не от лица дочули от други лица

мерси предварително

#2 Vorsprung durch Technik 3

Vorsprung durch Technik 3

    Ценител

  • Members
  • 3227 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:СофиЯ
  • Kaра:ЗИЛ

Публикувано 07 август 2009 - 01:15

айде аз не съм собственик ама да кажа може ли?
Като цяло колата е добра.Купето е от халумин и шанса да ръждяса е 0 освен ако не са и слагали метални калници от пазара.
Матора ако е гледан и не е сцепен от каране е добър.Слави се с малко по-скъпа подръжка,но като караш А8 не трябва да те притеснява много.Не е нещо страшно на това купе,но го движи идеално.Като цени за обслужване всичко е като при а4 и а6,защото и те имат тоя мотор
Окачването е яко стига да не си изверг и душманин.Цените по него са си нормални като за кола от най-високия клас на Премиум марка.
Автоматика трябва да се обслужва(масло и филтри),защото иначе по някое време си отиваш на ремонт от порядъка на 2000 лева нагоре.
Имаш вариант и за 6 степенна ръчна кутия.
Куаттрото е предимство,но и варианта с предно е добър,защото колата е тежичка и с голямо междуосие.
Външния вид е един път.До ден днешен по-красива лимузина за мен няма!
Интериора е КАЧЕСТВО.Пиша го с големи думи,защото такава изработка няма вече.Седалките са супер големи и удобни,материалите влагани в купето са просто перфекнти.
И най-вече да не забравяме,че с тази лимузина АУДИ проби в премиум класа при лимузините :hilezh:
Като цяло прегледай колата добре преди да я закупиш,ако я вземеш я обслужи качествено и после ще се радваш

#3 4VS2

4VS2

    User

  • Members
  • 802 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Пазарджик
  • Interests:Slackware, Chess, Brainstorms, Pink Floyd
  • Kaра:бас

Публикувано 07 август 2009 - 01:19

Външния вид е един път.До ден днешен по-красива лимузина за мен няма!


:hilezh:

#4 Freestyler

Freestyler

    User

  • Members
  • 4461 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Sofia
  • Kaра:White Perl

Публикувано 07 август 2009 - 06:50

До ден днешен по-красива лимузина за мен няма!

Интериора е КАЧЕСТВО


Имам сантимент към първите А8-ци

#5 SpeedyMan

SpeedyMan

    Мега луд BMW и AUDI РАСИСТ!!!

  • Members
  • 10268 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Стара Загора
  • Interests:Много са..
  • Kaра:German cars

Публикувано 07 август 2009 - 07:18

Audi A8 (АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО)
22 юли 2006



Конкуренцията в класа на свръхлуксозните лимузини рядко е била толкова оспорвана, колкото в началото на новото хилядолетие. Приблизително тогава Audi поде нова рекламна кампания с изключително агресивен тон, която продължи кратко, но се запомни добре. Едно от особено наглите й печатни проявления представяше топмодела А8 в компанията на BMW 7, Mercedes-Benz S-klasse и Jaguar XJ. Под всеки от конкурентите пишеше съответно пояснението "Без quattro", "Без Tiptronic" и "Без TDi". Под флагмана от Инголщад също имаше скромно надписче: "Без компромис". А8 вече бе навлязъл в зрялата си възраст и въпреки това продължаваше да бъде трън в гащите на малкото производители на седани от висшия клас. Някои от тях вероятно са възроптали срещу хулиганската рекламна политика на Audi, защото кампанията скоро бе прекратена, но това не променяше истината в посланието. Години след дебюта на А8 моделът все още превъзхождаше съперниците си по някои технически показатели. По един от тях инголщадската хала си остана недостижима до самия край на производството през 2002-ра. Опити да продава суперседан с изцяло алуминиева каросерия отскоро има само Jaguar, но те трудно могат да се нарекат успешни. Преди 12 години, когато дебютира, А8 нанесе толкова звучен шамар на класиците в жанра с двойното предаване, свръхмодерните технологии и дизайна си, че успя само за няколко месеца да прекрои пазарната торта в класа завинаги. По ирония на съдбата у нас това пролича най-вече по променените вкусове сред едрото в пряк и преносен смисъл бългрско бизнесбратство, което масово започна да сменя BMW-тата и Mercedes-ите с А-осмици.

Днес топлимузината от Инголщад е по-достъпна отвсякога, доколкото такова прилагателно стои адекватно на фона на цени от около 20 000 лв. за най-възрастните екземпляри на пазара. Дела на държавата и прекупвачите в тази сума сочат цифрите в Германия, където А8 от 1994-1995 г. струва между 4 000 и 6 000 евро. Изкушението все пак остава, защото за мнозина не е лесно да избират между един от най-добрите автомобили, произвеждани някога, и нова Dacia Logan, например. Стойността на употребяван А8 логично е само началото на инвестициите. Кошмари докарват и застрахователните премии, и апетитите на джамбазите, а страховете от цената на евентуален ремонт основателно изправят косата. Удоволствието да се притежава такава кола обаче просто не може да бъде евтино.

Последното важи с двойна сила ако е употребявана. Всеобщото убеждение, че А8 е абсолютно имунизиран към корозия заради алуминиевата си

каросерия

не бива да успокоява при покупка. В случай, че избраният автомобил е катастрофирал и е отремонтиран непрофесионално, 20-годишната фабрична гаранция против ръжда губи всякакъв смисъл. За изработката на купето е използвана съвършено различна технология от тази при стоманените каросерии. Детайлите са скрепени с аргонова заварка само в няколко точки, а практически цялото купе е "събрано" със специално двукомпонентно лепило и допълнителни укрепващи агенти. Алуминият се обработва изключително трудно и при деформации най-често се подменя целият повреден елемент. Крепежът му трябва да бъде съобразен с оригиналната технология, защото ако бъдат съединени със стоманени болтове, само след година алуминиевите панели ще бъдат набраздени от огромни белези - следствие от електрохимична корозия. Необходими са също така специални груднове и китове, защото обикновените не държат дълго върху алуминий. Дори най-дребният ремонт трябва да се повери в ръцете на квалифицирани майстори, познаващи особеностите на "крилатия метал". Ако обаче колата не е катастрофирала, всякакви притеснения относно каросерията могат да отпаднат. Качествата на спортната версия на модела с индекс S8 неслучайно играеше ключова роля във филма "Ронин" с Робърт ДеНиро. Благодарение на ниското си тегло, двойното предаване и изобилната мощност, този автомобил практически няма конкуренция на пътя, камо ли пък в лицето на някакви ситроени и пежа, лека им пръст.

Стане ли дума за мускули, Audi A8 определено има какво да демонстрира. Единственото изключение по този въпрос е най-малкият от общо 4 бензинови

двигателя

с работен обем 2.8 литра, както и вариантът на 2.5-литровият TDi с мощност 150 к.с. Те определено са предназначени за спокойни водачи с афинитет към икономиите. Инголщадският флагман категорично заслужава осемцилиндров мотор и разполага с повече от подходящи за целта 3.7- и 4.2-литрови машини с мощност 230/260 и 300/310/340/360 к.с. в зависимост от изпълнението. Гамата коронясва W-образна фантастика с ходов обем 6.0 литра и табун от 420 коня. Върховата модификация обаче присъства на вторичния пазар от твърде скоро, също както и 3.3-литровия TDi. Цените им ги правят абсолютно недостъпни за простосмъртни купувачи, а и за недостатъците им се знае твърде малко.

Макар и относително нова, дизеловата мода в луксозния клас не подминава купувачите на А8. Версията 2.5 TDi е сред най-разпространените по пътищата, макар че по-ниските разходи за гориво се компенсират от високата стойност за обслужване на дизелов двигател и по-високата цена в сравнение с бензиновите мотори с аналогичен обем. Влошените акустични показатели, вибрациите и вялата динамика (11.3 секунди до 100 км/ч) поставят допълнителни черни точки в пасива на нафтовите модификации. С известни уговорки може да се приеме версията с мощност 180 к.с., но като цяло истината е в бензиновите модификации. 40-клапановите мотори с обем 3.7 и 4.2 литра по правило вървят в комплект с най-богатата възможна комплектация, още един плюс в тяхна полза. Покупката на такъв автомобил обаче изисква изключителна предпазливост. Забележки към надеждността на двата V-образни осмака няма. В случай на износена или повредена цилиндрово-бутална група обаче единственият възможен ремонт се състои в подмяна на стария блок с рециклиран и сглобен двигател без главата. Цената на такъв комплект доближава 8 500 евро, а резервни части за V8 не се продават. Ето защо всички предписани от производителя процедури по поддръжката трябва да се следват педантично, а времето и пробегът на интервалите по обслужването да се намалят с по една трета. Добре е маслото и филтрите да се сменят на 10 000 км, а състоянието на свещите да се следи. Ангренажният ремък подлежи на подмяна след не повече от 90 000 км, като процедурата трябва да бъде съпътствана и от смяна на антифриза.Заради огромния въртящ момент

скоростните кутии

на А8 са подложени на сериозно натоварване. Както механичните, така и автоматичните трансмисии разполагат до достатъчен ресурс да се справят със задачите си. При покупка на автоматик обаче състоянието му трябва да се провери от специалист, защото ремонтът след прегряване може да коства солено. Проблеми могат да възникнат при варваски стил на шофиране, ненавременна смяна на маслото на всеки 60 000 км или използване на смазка, различна от оригиналната G052. Каквито и да било притеснения относно двойното предаване quattro са абсолютно безпочвени. През последния четвърт век системата е доведена до техническо съвършенство и са нужни наистина нечовешки усилия, за да бъде съсипана.

Едно от основните пера в скъпата поддръжка на Audi А8 се дължи на сложното осемлостово

окачване

което иначе осигурява отличната управляемост на масивната лимузина. В Германия щангите издържат безпроблемно по 100 000 км и повече, но тук животът им рядко превишава 30-40 хил. Краят му известяват първо скърцащи шумове, а след това и тропане. Далновидна постъпка при появата на тези симптоми е замяната на всичките осем елемента накуп, което ще спести пари и време. В противен случай ще се налагат системни посещения за подмяна на щангите една по една на всеки 5-7 000 км, а шумовете и тропането ще се превърнат в постоянен спътник на собственика.Независимо от изобилието на

електроника

в оборудването, проблеми с нея практически отсъстват с изключение на традиционната за почти всички продукти на VAG болест по сервозадвижваните клапи на климатичната система. Неприятности може да предизника кондензът на вода във фаровете, защото рефлекторите ръждясват, а цената на комплекта е безбожно висока. В първите години от производнството Audi иизпитва трудности с качеството на горивните помпи, моторчетата на чистачките и генераторите, но те са преодолени успешно. Неизправностите по електронните блокове, управляващи двигателя или автоматичната скоростна кутия, са изключително редки и обикновено са белег за не съвсем чисто досие на автомобила.

Точно заради опасността от тъмно минало към покупката на употребявано Audi A8 трябва да си подхожда извънредно предпазливо. Известни са схеми за продажба на зле отремонтирани в страни от бившия соцлагер коли, които после се връщат в Германия, където намират доверчив купувач. Изборът на кола задължително трябва да се консултира със специалист, защото за любител е почти невъзможно да се определи техническото състояние и стойността на предстоящите ремонти.
Справка за модела
Audi A8 (D2)
История
Март 1994 Audi представя новия си луксозен седан А8 на автосалона в Женева. Лимузината с вътрешнозаводски индекс D2 се оборудва с шест- и осемцилиндрови V-образни бензинови двигатели с работен обем 2.8 и 4.2 литра и мощност 174 и 300 к.с. съответно.
Май 1995 Започва монтирането на 3.7-литров V8 с мощност 230 к.с.
Юли 1996 Топмодификацията 4.2 quattro започва да се оборудва с нова петстепенна трансмисия Tiptronic. В серийното оборудване са включени четири странични еърбега.
Ноември 1998 Моделът претърпява фейслифт. Променени са фаровете, радиаторната решетка и броните. Шасито получава по-комфортна настройка.
Октомври 1999 Стартират продажбите на нова модификация с V-образен 8-цилиндров TDi с ходов обем 3.3 литра и мощност 225 к.с.
Ноември 2000 Дебютира новата топмодификация А8 6.0 с W-образен 12-цилиндров двигател с мощност 420 к.с.
Август 2002 Новото поколение с вътрешнозаводски индекс 4Е заменя А8 на поточните линии.

ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ
Двигател (без оборудване) 8 429 EUR
Скоростна кутия (автоматична) 6 740 EUR
Динамо 593 EUR
Стартер 355 EUR
Водна помпа 143 EUR
Ауспух (комплект) 577 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни) 182 EUR
Накладки (предни дискови) 112 EUR
Фар (комплект) 378 EUR
Преден калник 174 EUR
Цените са за оригинални
резервни части /без ДДС/ за модел
Audi A8 4.2 /300 к. с./, произведен през 1998 г.

ЦЕНИ НА СТАРО НА Audi A8 (D2)



Audi V8/A8 - богат-беден (АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО:+/¦)

01 октомври 2000

Точно преди десет години шефовете на Audi успяха да изпълнят голямата си мечта. От конвейера слезе първата лимузина Audi V8, с която фирмата можеше да се конкурира с най-сериозните си съперници-Mercedes и BMW. От техническа гледна точка перспективите бяха блестящи-до онзи момент в най-висшия автомобилен клас нямаше модел с осемцилиндров двигател и перманентно задвижване на четирите колела. Успехът обаче, и най-вече имиджът, не се достига лесно и бързо. Основна причина естествено бяха сериозните конкуренти Mercedes и BMW, но специалистите критикуваха и голямото сходство на каросерията с по-малкия брат в семейството - Audi 100, въпреки че нито един детайл не беше еднакъв. В тази посока явно конструкторите си бяха взели бележка. Представеното през 1994 год. ново Audi A8 с изцяло алуминиева каросерия е с доста по-различен дизайн в сравнение с Audi A6. Направено е много за комфорта при пътуване, абсолютно задължителен за този клас автомобили. Специалистите, но и клиентите, справедливо критикуваха сравнително твърдата возия, съвсем нехарактерен белег за този тип автомобили. Mercedes S клас и седмата серия на BMW са с много по-меко окачване, което изглажда неравностите, дори при най-лоша пътна настилка.


Счита се, че именно това е най-големият недостатък на голямото Audi. Качеството на изработка обаче е перфектно. Дори автомобил, изминал над 100 000 км. пробег, изглежда и се кара като нов. Това е особено интересно за любителите на автомобили втора или трета ръка. Още повече, че цените на употребявани топ-лимузини с марка Audi падат стремглаво. Така например модел от първите четири-пет години на производство, струващ като нов над 100 000 DM, може да се купи на цената на Volkswagen Polo. Като в “стандатрното” оборудване влизат такива луксове като автоматична климатична инсталация, кожена тапицерия, алуминиеви джанти, електрически задвижван подвижен покрив, да не говорим за ABS-спирачки, централно заключване, темпомат, електрически стъкла и огледала. Само тези “екстри” струват много повече, отколкото гола като пушка малолитражка. Автомобил като Audi V8 на такава цена не може да бъде намерен сред конкуренцията от коли втора употреба. Бъдещият собственик обаче трябва още веднъж добре да си направи сметката. Разходът на гориво на тежката и мощна лимузина рядко пада под 15 литра на 100 км. Трябва да се калкулират и доста солените цени на резервните части-ауспухната система, без катализатор, струва над 250 DM, а един фар-поне 1 000 DM.
Голямото Audi не е автомобил за твърде натовареното вече и у нас градско движение. Силата му са дългите преходи по магистрали и хубави пътища. Има удобно луксозно купе и голям багажник. Единствено на дълъг път може най-добре да се почувства мощта и еластичността на двигателите и сигурността на перманентното предаване на четирите колела. В началото на кариерата си Audi V8 се предлага с двигател с ходов обем 3 600 куб. см, мощност 250 к. с. в комбинация с четиристепенна скоростна кутия. От есента на 1991 год. е монтиран нов двигател с доста по-добра еластичност, най-вече при ниски обороти - обемът му е 4 200 куб. см, мощност 280 к. с. Той пасва отлично на тежката почти 1 800 кг каросерия.
Доста по-богат е изборът на двигатели след премиерата на новотo Audi A8 през 1994 год. Съз значително по-леката алуминиева каросерия лесно се справя дори “малкият” базов V-образен шестцилиндров двигател със своите 174 к. с. Разходът на гориво се движи между 10 и 12 литра на 100 км и е напълно приемлив. Два-три литра повече гори двигателят с обем 3 700 куб. см-“осмак” с мощност 230 к. с. “Върхът” са двигателите с ходов обем 4 200 куб. см и мощност между 300 к. с. и 400 к. с., с разход 13-16 литра на 100 км.
Според статистиката 78 % от собствениците на голямото Audi са особено доволни от неговите качества, а 72 % биха си купили отново автомобил от същата марка и модел. Въпреки изключително добрата изработка на топ-лимузината, кандидат-купувачът трябва да обърне внимание на някои детайли. Най-много се износват, според начина на каране, спирачните дискове-отпред и отзад, и накладките. Поради изключителната сложност на системата (накладките “подхващат” спирачния диск отдолу поради липса на място) цените са умопомрачителни: един диск струва 950 DM, комплект предни накладки - 483 DM. Дефектът се познава много лесно - при спиране от скорост около 100 км./ч педалът на спирачката започва да пулсира. Не по-малко неприятно е, когато при остър завой предницата започва да “плува”. Тук е необходима подмяна на лагерите на предните колела. Ако воланът вибрира в ръцете, “болката” е по-лека - или гумите се нуждаят от баланс или трябва да се подменят. По-старите екземпляри страдат от недобро уплътнение на изпарителя на климатичната инсталация. Понякога гарнитурите на задния диференциал на модификацията Quattro пропускат масло.
След изброяването на толкова добри качества и сравнително малко дефекти на употребяваната топ-лимузина на Audi, следва и логичният въпрос, който донякъде обяснява падането на цените. Защо е необходимо да се плаща за фабрично нов автомобил?

Александър Хранов

#6 Shubert

Shubert

    User

  • Members
  • 8396 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:Ауди А4

Публикувано 07 август 2009 - 14:25

Имам сантимент към първите А8-ци


И аз ... по-точно към фейс лифта който си дал :steinigung:

#7 barelylegal

barelylegal

    User

  • Members
  • 1022 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:TT ,А8, X-trail 2009

Публикувано 07 август 2009 - 16:03

Трябва да запретнеш ракави и да се впуснеш в търсене на пазена и подържана кола, иначе проблеми освен че пука маркучи на турбото и и си разтропва предницата през 40-50000км. няма(ремонт около 700-800лв.)!А за возията и вобще всичко което тази кола притежава....Нямам думи ;) ;) :steinigung: ;)

#8 phantasm

phantasm

    User

  • Members
  • 49 Мнения:
  • Kaра:audi a8

Публикувано 07 август 2009 - 18:46

Трябва да запретнеш ракави и да се впуснеш в търсене на пазена и подържана кола, иначе проблеми освен че пука маркучи на турбото и и си разтропва предницата през 40-50000км. няма(ремонт около 700-800лв.)!А за возията и вобще всичко което тази кола притежава....Нямам думи :P ;) :flehan: :flehan:


комфорта е голям, широко луксозно хубава кола , за 20 дали мога да намеря пазена на не много километри ?

щото определено за двайсе ще мога да си намеря бмв 5 читаво ама вътре е малко дървено

Редактиран от phantasm, 07 август 2009 - 18:48.


#9 trent

trent

    User

  • Members
  • 758 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:ATL
  • Interests:Много
  • Kaра:каквото може

Публикувано 07 август 2009 - 19:18

Taзи джанта от скриина на Freestyler е супер, една от любимите ми на А8.

#10 barelylegal

barelylegal

    User

  • Members
  • 1022 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:TT ,А8, X-trail 2009

Публикувано 07 август 2009 - 19:33

В момента мойта се продава ако имаш интерес драсни ЛС.

#11 daks

daks

    ЗАСТРАХОВАТЕЛЯТ

  • Търговец
  • 11359 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:СОФИЯ
  • Interests:ПРОФЕСИОНАЛНО ЗАСТРАХОВАНЕ
  • Kaра:А4/Б8, TDI, S-Line

Публикувано 07 август 2009 - 19:40

щото определено за двайсе ще мога да си намеря бмв 5 читаво ама вътре е малко дървено

Отвътре всяко БМВ е мноого дървено.
А по темата - трудно ще намериш читав мотор от тези. Имат си заводски недомислици и трябва да имаш редкия шанс да откриеш такава, която да е току-що отремонтирана, но тогава защо ще я продават? Ако си се огледал в 2.5, то поне се цели в ъпгрейднатите версии с 163 или най-добре 180 коня, защото там грижи няма! Те обаче май бяха само при фейслифта след 2000 г., а там цените май са други. Успех!

#12 barelylegal

barelylegal

    User

  • Members
  • 1022 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:TT ,А8, X-trail 2009

Публикувано 07 август 2009 - 19:51

Колега извинявай обаче А8 с 163 коня няма!А колкото до мотора заповядай да погледнеш моя, мърка като коте!Всичко е въпрос на подръжка!

#13 daks

daks

    ЗАСТРАХОВАТЕЛЯТ

  • Търговец
  • 11359 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:СОФИЯ
  • Interests:ПРОФЕСИОНАЛНО ЗАСТРАХОВАНЕ
  • Kaра:А4/Б8, TDI, S-Line

Публикувано 07 август 2009 - 20:07

Така се говори, колега, не го взимай навътре! Както е казано по-нагоре, гледаните такива са си ОК, но трудно се намират гледани.
Не съм искал да ти обидя колата. :flehan:

#14 phantasm

phantasm

    User

  • Members
  • 49 Мнения:
  • Kaра:audi a8

Публикувано 08 август 2009 - 01:16

Отвътре всяко БМВ е мноого дървено.
А по темата - трудно ще намериш читав мотор от тези. Имат си заводски недомислици и трябва да имаш редкия шанс да откриеш такава, която да е току-що отремонтирана, но тогава защо ще я продават? Ако си се огледал в 2.5, то поне се цели в ъпгрейднатите версии с 163 или най-добре 180 коня, защото там грижи няма! Те обаче май бяха само при фейслифта след 2000 г., а там цените май са други. Успех!


дървени са да дооста
абе вартя много километри и не ми трябва мощ
колкото до моторите тука във варна познат продава 2.5 tdi то е 180 кс чип има ама това е гавра с колата рано или късно се предава. на 18 хил. 2001 година и е на 120000км :bia:

а окачването ваздушно ли е на а-осмака ?

Редактиран от phantasm, 08 август 2009 - 01:19.


#15 barelylegal

barelylegal

    User

  • Members
  • 1022 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:TT ,А8, X-trail 2009

Публикувано 08 август 2009 - 02:13

Мнем... :bia:

#16 daks

daks

    ЗАСТРАХОВАТЕЛЯТ

  • Търговец
  • 11359 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:СОФИЯ
  • Interests:ПРОФЕСИОНАЛНО ЗАСТРАХОВАНЕ
  • Kaра:А4/Б8, TDI, S-Line

Публикувано 08 август 2009 - 06:58

колкото до моторите тука във варна познат продава 2.5 tdi то е 180 кс чип има ама това е гавра с колата рано или късно се предава. на 18 хил. 2001 година и е на 120000км :bia:

Това с 120-те по-добре го пропусни, била е на толкова, но на третата година. Това обаче не е и толкоз важно, ти виж състоянието!

#17 Finish First

Finish First

    Красимир

  • Members
  • 1199 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:бавно..

Публикувано 08 август 2009 - 11:00

Откак цената им падна, всеки братче се интересува от тая А8-ца,
и не от кой да е мотор, ами от 2.5 Тъ Дъ И.

:rolleyes: :flipoff: :hilezh:

#18 barelylegal

barelylegal

    User

  • Members
  • 1022 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:TT ,А8, X-trail 2009

Публикувано 08 август 2009 - 13:03

Мдам така е, обаче са като си земеш за 15 някой изнасилен кенеф дето е минал една паста вътре и вънка и половината резервоар му е с Лики моли октан тва-онва и после гледай кво става!Дюза - 1500-2000лв. брой, турбо (щото колата на магистралата е пържена и после некой и е бил ключа като е спрял :) :) :ertrink: :lol: :) ), да не говориме, че лоша подръжка на тоя мотор води до кобилици и валове а там вече става дебело! :) :lol: :lol: :bia: :lol:

#19 NIKO

NIKO

    дървена турбина ("Етъра")

  • Members
  • 8064 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Варна
  • Interests:. . ..
  • Kaра:от-до.

Публикувано 08 август 2009 - 13:24

, да не говориме, че лоша подръжка на тоя мотор води до кобилици и валове а там вече става дебело! :ertrink:


кобилици??? :)

#20 S8_TDI Vasko

S8_TDI Vasko

    Поредния зарибен форумджия

  • Members
  • 3742 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Velingrad Blagoevgrad Dupnica
  • Interests:Щом нещата стигнат до Марката нищо на света не би ме спряло
  • Kaра:AFN и ACE Q

Публикувано 08 август 2009 - 13:40

кобилици??? :)

Колегата е искал да каже цял двигател, ама се е пообъркал :ertrink:




0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

mobile.bg