Към съдържанието


Снимка

A6 4f 2.4 бензин?


  • Моля влезте във форума за да отговорите
18 отговора в тази тема

#1 nod

nod

    User

  • Members
  • 551 Мнения:
  • Location:София
  • Kaра:кво ти дреме

Публикувано 10 август 2009 - 21:52

Отзиви?Нещо не се споменава много, много тоз мотор във форума.Какво толкоз му е лошото? :bia:

#2 Vorsprung durch Technik 3

Vorsprung durch Technik 3

    Ценител

  • Members
  • 3227 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:СофиЯ
  • Kaра:ЗИЛ

Публикувано 10 август 2009 - 23:31

че е бензин за някой

#3 Gecata

Gecata

    User

  • Members
  • 1313 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Sofia
  • Kaра:AUDI А6 1.8Т 20V

Публикувано 11 август 2009 - 00:03

Не че е лош, просто е акцизен!
Ако акциза вече не е проблем (дано да е така), то тогава защо ти е 2.4 V6 177 кс. Като има 2.0 ТФСИ 170 кс. с по-добра динамика, по-малък разход и по-евтино обслужване!?
Ти си на ход.... :hilezh:

#4 SpeedyMan

SpeedyMan

    Мега луд BMW и AUDI РАСИСТ!!!

  • Members
  • 10268 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Стара Загора
  • Interests:Много са..
  • Kaра:German cars

Публикувано 11 август 2009 - 07:31

Ами аз предпочитам V6-таците атмосферки принципно, особено за стари коли. Не за друго, ами изкарват повечко км. с по-малко проблеми и по-евтина поддръжка, ресурсът им е за повечко км., а и звукът им кърти :f_ck_you:
Не знам обаче в конкретния случай дали е така. Говоря принципно :steinigung:

Редактиран от SpeedyMan, 11 август 2009 - 07:32.


#5 nod

nod

    User

  • Members
  • 551 Мнения:
  • Location:София
  • Kaра:кво ти дреме

Публикувано 11 август 2009 - 12:10

Не че е лош, просто е акцизен!
Ако акциза вече не е проблем (дано да е така), то тогава защо ти е 2.4 V6 177 кс. Като има 2.0 ТФСИ 170 кс. с по-добра динамика, по-малък разход и по-евтино обслужване!?
Ти си на ход.... :zustimm:

В ценово отношение обаче не е ли в полза на 2.4 атмосферката?

#6 mitsubishi galant

mitsubishi galant

    хаймана

  • Members
  • 6568 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Sonnenstrand
  • Kaра:А6 2.6Q &1.2+CNG

Публикувано 11 август 2009 - 14:04

Отзиви?Нещо не се споменава много, много тоз мотор във форума.Какво толкоз му е лошото? :2gunsfiring_v1:

Aми няма лошо, просто хората които си купуват такива коли в момента са в двете крайности...или най-големия дизелов мотор 3.0 или най-малкия 2.0ТДИ. Среща се също и 2.7 ТДи доста често, понеже цената на автомобила е доста по-ниска от на 3.0ТДИ, а и мотора предлага в пъти повече от 2.0ТДИ а и самия автомобил като опции и екстри.

#7 nod

nod

    User

  • Members
  • 551 Мнения:
  • Location:София
  • Kaра:кво ти дреме

Публикувано 11 август 2009 - 16:44

Значи няма нещо обезпокоително точно в този мотор, просто явно доста по-малко от останалата гама (особено дизелите) се споменава като евентуална покупка във форума! :stupid:

#8 A8NIKO

A8NIKO

    User

  • Members
  • 30 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:A8 4.2TDI

Публикувано 12 август 2009 - 15:44

КАРАЛ САМ ТАКАВ МОТОР 90 000КМ. НА Ц5 И НЯМАХ ПРОБЛЕМИ САМО ВНИМАВАИ СЪС СМЯНАТА НА РЕМЪЦИТЕ! УСПЕХ

#9 Raino

Raino

    User

  • Търговец
  • 9053 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:Аудита

Публикувано 12 август 2009 - 23:21

Според мен този мотор е доста тромав и не особено революционен за времето си.Харчи не малко.
Ако те блазни по-ниската покупна стойност и затова си решил да взимаш такава,значи просто не си дорасъл още.

#10 =Alex=

=Alex=

    Ghost Rider

  • Members
  • 1786 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Sofia
  • Kaра:H4 turbo

Публикувано 13 август 2009 - 12:51

Този мотор не е правилния за това купе. Колегата по-горе правилно спомена 2.0TFSI (ако ще е бензин до 200 кс). Сам по себе си 2.4 харчи и не върви. За да върви си трябва турбо... а това, че изкарва повече е доста спорен въпроса. Особено като се има предвид колко (малко) струва ремонтът на турбините...
Аз съм за 2-ка, турбо

#11 nod

nod

    User

  • Members
  • 551 Мнения:
  • Location:София
  • Kaра:кво ти дреме

Публикувано 13 август 2009 - 13:17

Ако те блазни по-ниската покупна стойност и затова си решил да взимаш такава,значи просто не си дорасъл още.

Айде пак почнахте да правите сметки на чужд гръб :stupid: :gut:

#12 dak

dak

    User

  • Members
  • 2173 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:A4 2.6

Публикувано 21 август 2009 - 19:28

Айде пак почнахте да правите сметки на чужд гръб :bia: :lol:


2.4 мн ясно. Кой ти казва че не върви значи не се докосвал до него :stupid:
Пък и е шестак :lol:

#13 Любо Audi А3 Тurbo

Любо Audi А3 Тurbo

    Power by SUMO DIGITAL

  • Members
  • 1460 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Στενήμαχος
  • Interests:Леки коли,Леки храни,Леки жени
  • Kaра:Audi A3 1.8T - AGU

Публикувано 21 август 2009 - 21:19

и какво като е 6-так това основателна причина ли е за покупка или колкото повече цилиндри толкова по-добре, по тази логика да гледа за V8 под капака :lol: Нека някой който е поддържал и карал този мотор на това купе да каже. А за 2.0TFSI само :stupid:

#14 IVO

IVO

    антидизелист

  • Members
  • 5399 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:А4

Публикувано 21 август 2009 - 21:48

2,0Т при А6 се предлага в по-скопен вариант, защото иначе пазарният дял на 2,4 ще изчезне. :bia:

А за вървенето... на А6 този мотор върви спрямо 2,0тди /който върви, ма ти се струва че назад/, но иначе е направо нелеп за това купе.
За 4F според мен минималните мотори са 3,2фси и 3,0тди. :dance:

#15 Raino

Raino

    User

  • Търговец
  • 9053 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:Аудита

Публикувано 21 август 2009 - 22:52

2,0Т при А6 се предлага в по-скопен вариант, защото иначе пазарният дял на 2,4 ще изчезне. :dance:

А за вървенето... на А6 този мотор върви спрямо 2,0тди /който върви, ма ти се струва че назад/, но иначе е направо нелеп за това купе.
За 4F според мен минималните мотори са 3,2фси и 3,0тди. :bia:

и тук темата трябва да приключи.

#16 dak

dak

    User

  • Members
  • 2173 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:A4 2.6

Публикувано 22 август 2009 - 21:19

и какво като е 6-так това основателна причина ли е за покупка или колкото повече цилиндри толкова по-добре, по тази логика да гледа за V8 под капака :lol: Нека някой който е поддържал и карал този мотор на това купе да каже. А за 2.0TFSI само :rolleyes:


Как какво бе колега , ми по балансиран по тих и надежден мотор си е 2.4 а и съм карал малко на С5 седан и си дърпа сериозно :lol:
Карал съм и 2.0ТФС на Леон,много бега тва добиче ама леона е по лек все пак и немога да преценя как ще е на А6!

Редактиран от dak, 22 август 2009 - 21:21.


#17 Gecata

Gecata

    User

  • Members
  • 1313 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Sofia
  • Kaра:AUDI А6 1.8Т 20V

Публикувано 22 август 2009 - 22:54

Момчета пак си говориме приказаки на изуст. Ето какво казва човек тествал 2.0 ТФСИ при появата му на моделите А3, А4 и А6 - поствам само абзаците за А6 2.0 ТФСИ:

А самым сбалансированным по всем показателям — по динамике, по управляемости, по цене, — из всех машин с мотором 2.0 TFSI показался большой седан Audi A6. Двигатель тут развивает всего 170 сил — теперь это «базовая» мощность для всефольксвагеновской турбо-«четверки» (для мотора 1.8Т «минимумом» были 150 л.с.). Машины шестой серии, седан и универсал Avant, со 170-сильным турбомотором бывают только переднеприводными, а в качестве автоматической коробки здесь предлагается вариатор multitronic. На «вариаторной» машине не ездил, но Audi A6 2.0 TFSI с «механикой» — достойный вариант! Не для гонщиков, конечно. Однако 8,4 с времени разгона «до сотни» и 227 км/ч «максималки» вполне достаточно, когда речь идет о большом престижном автомобиле.

А пък за този абзац направо ще наскачате:

Более того, 170-сильной «шестеркой» очень приятно управлять — в ее характере мягкость и плавность соседствуют с точностью и информативностью. Выверено все: реакции на повороты руля, плавность хода, отклики на нажатие педалей газа и тормоза... Помню, даже мощный и сверхдорогой Audi A6 4.2 приносил меньше радости. Видимо, шасси у «шестерки» таково, что благоволит более легким двигателям.

А ето и отговора за разликата м/у 2.0 ТФСИ и 2.4:

Интересно, что A6 2.0 TFSI (170 л.с.) и A6 2.4 с безнаддувным мотором V6 (177 л.с.) выпускаются параллельно — и при этом очень близки по мощности и по ценам. Зачем? Как уверяют в Audi, у этих машин совершенно разные покупатели: люди пенсионного возраста предпочитают шесть цилиндров с плавной и ровной работой, а клиенты помоложе — турбомотор. Но надо сказать, что благодаря балансирным валам «четверка» вовсе не досаждает вибрациями. А характер у нее, повторюсь, весьма мягкий и покладистый.


И пак задавам въпроса си от по-горе: Защо ти е 2.4 след като има 2.0 ТФСИ, по-динамичен и по-малко харчещ!
Идеален мотор според мен!

#18 SpeedyMan

SpeedyMan

    Мега луд BMW и AUDI РАСИСТ!!!

  • Members
  • 10268 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Стара Загора
  • Interests:Много са..
  • Kaра:German cars

Публикувано 23 август 2009 - 08:34

Аве ако се взема 2.0TFSI то ще е с цел достигането на 200 коня, веднага бих го закарал да му сменят софтуера. Все пак това са номиналните конски сили за този мотор.

Иначе 2.4 бих го взел за служебна кола, пред 2.0ТФСИ

#19 Любо Audi А3 Тurbo

Любо Audi А3 Тurbo

    Power by SUMO DIGITAL

  • Members
  • 1460 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Στενήμαχος
  • Interests:Леки коли,Леки храни,Леки жени
  • Kaра:Audi A3 1.8T - AGU

Публикувано 01 септември 2009 - 00:32

айде ся пък за служебна :respekt: стига ве SpedyMan
Аз пък за служебна бих си взел Bentley Continental GT Coupe

Engine : 12 cylinders in W 5998 cm³ 48 valves Bi-Turbo
Power : 560 PS (412 Kw / 552 hp) at 6100 tr/min
Torque : 651 Nm (66.4 mKg / 480 Lb-Ft) at 1600 tr/min (~ 148PS)





0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

mobile.bg