Jump to content

Нов окончателен рекорд..


Recommended Posts

След съвместните усилия на UNIFLEX MOTORSPORT и ХЕЕД-91 успяхме да постигнем уникалната мощност от 746,6 коня на колелата.

1188882u.jpg

post-15887-1259425642.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ами освен едно голямо БРАВО да кажем

от където и да го погледне човек-това са си доооооста конски сили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луди сте пичове!!!!!!! :puke::puke::flehan: Кажете каква е тайната кутията да устисква на тея неубоздани кончета?! Като знам едно стоково 3В дето е едва 220 коня как попилява от време на време по една кутия (на Тодор Герганов на бъгито).

п.п. "окончателен рекорд", значи ли това че няма да гоните още по-високо постижение?

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луди сте пичове!!!!!!! :puke::bia::) Кажете каква е тайната кутията да устисква на тея неубоздани кончета?! Като знам едно стоково 3В дето е едва 220 коня как попилява от време на време по една кутия (на Тодор Герганов на бъгито).

п.п. "окончателен рекорд", значи ли това че няма да гоните още по-високо постижение?

Определено колата може още,но няма смисъл от повече мощ,май е достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено колата може още,но няма смисъл от повече мощ,май е достатъчно.

А да видим до кога :)

Поздравления !!!! ;)

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото познавам онова момче най-вляво на снимката след 6 месеца отново ще е в Хеед :)

А повод да посети диното ще е момчето най-вдясно на снимката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото познавам онова момче най-вляво на снимката след 6 месеца отново ще е в Хеед :)

А повод да посети диното ще е момчето най-вдясно на снимката ;)

Ще видим,а дано!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явор и Свилен гледат със самодовство,а Ицо с уплаха :lol:

Свилен вече не работи в ХЕЕД ! По средата на снимката е Владимир Николов - Малкия. Той е новия-стар мапер във фирмата, тъй като преди това работеха заедно със Свилен!

ПП Казвам се Христо Петров и съм собственик на ХЕЕД-91

Пиша с ника на Визор, понеже нямам регистрацият тук, разбира с негово позволение :flipoff:

Редактирано от Vizor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луди сте пичове!!!!!!! :flipoff::hilezh::hilezh: Кажете каква е тайната кутията да устисква на тея неубоздани кончета?!

За кутията нищо не казахте значи :blink: любопитно ми е просто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко от ПРЕДНАТА радиаторна линия,назад има още :hilezh:

За кутията нищо не казахте значи :steinigung: любопитно ми е просто

Засега е от РС4.но си е почти консуматив :steinigung:

Дано заглавието да е за заблуда на противника :) Чакаме да строшите диното със 1000 коня на колелата :P

Има такива планове,но не с тази кола(тя остава стриит) и не на бензин :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и малко снимки за архива дето понацъкахме ;):les:;)

1188897n.jpg

Радвам се че съм зарадвал толкова много фенове на марката,благодаря Ви за поздравите.Тук е момента аз да благодаря на момчетата от ХЕЕД 91,които изкараха доста безсънни нощи докато успеем да обуздаем силата на творението ми.БЛАГОДАРЯ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано заглавието да е за заблуда на противника :hilezh: Чакаме да строшите диното със 1000 коня на колелата :rolleyes:

Елате повече :hilezh:

За автомобили 4х4 диното мери до 2040 к.с. максимална мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли един страничен въпрос от неспециалист като мен ?

По принцип маслените магистрали имат ли 'термостат' както е при водния радиатор или през тези маслени радиатори постоянно се врътка маслото ?

И ако е така - в студени дни не стои ли постоянно охладено и под работната температура (подозирам 90-110 градуса) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли един страничен въпрос от неспециалист като мен ?

По принцип маслените магистрали имат ли 'термостат' както е при водния радиатор или през тези маслени радиатори постоянно се врътка маслото ?

И ако е така - в студени дни не стои ли постоянно охладено и под работната температура (подозирам 90-110 градуса) ?

С преправен оригинален термостат е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

яворе нали няма да е само dino-queen

кажи на пътя какво прави

ти имаш дар слово, дай описание на ситуацията при пълно сръчкване на газта при студено време :dance: :dance: :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

яворе нали няма да е само dino-queen

кажи на пътя какво прави

ти имаш дар слово, дай описание на ситуацията при пълно сръчкване на газта при студено време :hilezh: :hilezh: :grinsevil:

Предполагам разбираш,че няма с какво да ти дам сравнение :rolleyes: Да ти кажа впечатляващо е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...