Jump to content

как да си смениме радиаторчето на парното


vaskoto1

Recommended Posts

отдавна се каня да опитам да сътворя нещо като менюъл ама все се улисвам в работата и забравям да снимам стъпките.

това е нещо което много хора правят срещу много пари и много некачествено. лично аз смятам че всеки с малко технически наклонности може да се справи сам като бонуса от операцията ще е веднъж-аз сам си го направих, и още веднъж-нищо не съм прецакал, сглобих си го като хората.

кефа е голям!

и така:

започваме в този вид-после си го искаме същото-запомнете!

тест събджект-Иво Динков :respekt:

818574_35_full.jpg

сваляме волана-гедоре 24. преди да го свалите го поставете в централно положение-после ще е лесно да се спази отново.

818574_36_full.jpg

сваляме 2те рапидки които държат кутията на ключовете

818574_37_full.jpg

818574_38_full.jpg

горния капак на кутията излиза нагоре в предната си част. в задната има 2 тампончета които се държат за таблото-не ги чупете!!!

818574_39_full.jpg

след това пъхнете една кръстата отвертка под ъгъл в отвора на долния капак и разхлабете болта на скобата която държи ключовете

818574_40_full.jpg

цялата конзола с ключовете се издърпва напред и се разкачат буксите

818574_41_full.jpg

отвиват се 2те рапидки държащи таблото

818574_42_full.jpg

таблото се изтегля напред и се извърта за достъп до буксите, на които се издърпва контрата и се разкачат

818574_43_full.jpg

ключовете на парното се издърпват

818574_44_full.jpg

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

развиват се 2те рапидки които държат лицевия панел и той се маха.

818574_45_full.jpg

818574_46_full.jpg

развиват се 2те рапидки на пепелника

818574_48_full.jpg

и 4те рапидки на контролните копчета за парното

818574_49_full.jpg

след това с гедоре 8мм 3/8 се бърка в двата отвора отстрани и се развиват 2 рапидки

818574_50_full.jpg

с плоска отвертка се повдига внимателно първо долния, после горния край на 2те крайни решетки и те се изваждат

818574_52_full.jpg

818574_51_full.jpg

под тях има също така 2рапидки с глава 8мм

818574_53_full.jpg

цялата конзола с касетофона и бутоните излиза напред и буксите им се откачат спокойно отзад

818574_54_full.jpg

махате капачето пред ръчната с отвертка

818574_55_full.jpg

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и пак рапидка с глава 8мм

818574_56_full.jpg

изтегляте задния пепелник нагоре и развивате под него 2 рапидки пак с 8мм

818574_57_full.jpg

818574_58_full.jpg

издърпвате нагоре предния край на кожуха на ръчната за да откачите щипките и го избутвате назад

818574_59_full.jpg

развивате топката на скоростния лост

818574_60_full.jpg

издърпвате барчето назад за да откачите щипките и после задния край нагоре и го вадите

818574_61_full.jpg

818574_62_full.jpg

с гедорето 8мм развивате и вадите кората под волана-4 болта

818574_63_full.jpg

развивате 6 болта от 2те страни на конзолата държаща пепелника и подпираща таблото и я махате настрани-внимавайте с кабелите!

818574_64_full.jpg

818574_65_full.jpg

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

818574_66_full.jpg

махате тапите на страничните 4 болта-по 2 от ляво и дясно и ги отвивате

818574_67_full.jpg

818574_68_full.jpg

бъркате вътре отстрани отдясно на въздуховода в централната конзола и намирате тази гайка и я развивате

818574_69_full.jpg

развивате 4 рапидки държащи канала за кабелите

818574_70_full.jpg

818574_71_full.jpg

изтегляте напред таблото заедно с част от въздуховодите и го облягате наопъки върху седалките, след което разкачате кабелите от предните колони и осветлението на жабката

818574_72_full.jpg

818574_73_full.jpg

до момента сме постигнали това... :respekt:

818574_74_full.jpg

сега отиваме отпред при мотора

отвиваме с гедоре 10мм тези 2 гайки

818574_75_full.jpg

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

818574_76_full.jpg

и разхлабваме скобите на маркучите на радиаторчето след което вадиме самите маркучи

818574_77_full.jpg

с права отвертка отвиваме скобите държащи пластмасовия щит и махаме уплътнението и съответно отместваме щита настрани за да се открие въздухозаборника

818574_78_full.jpg

818574_79_full.jpg

с гедорето 10мм отвиваме гайките държащи въздухозаборника

818574_80_full.jpg

818574_81_full.jpg

и с една права отвертка махаме скобата в задния край

818574_82_full.jpg

след което махаме с ключе 8мм шпилките

818574_83_full.jpg

Редактирано от Wizi
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отиваме пак вътре и внимателно изтегляме назад цялата конзола на парното заедно с въздуховодите и вентилатора

818574_84_full.jpg

внимаваме за компютъра който е закрепен зад въздуховодите-издърпва се надолу

818574_85_full.jpg

ето го заветното радиаторче!

развивате 2те рапидки и освобождавате 2те щипки и вънка!

818574_86_full.jpg

новото-вътре и всичко обратно по същия ред!

много се надявам да съм помогнал поне на някого-разказа ми се играта докато сглобя гадния си пръв в живота шоу-енд-тел менюъл... :respekt::):blink::):huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз само да вметна, че днес и оня ден правих същото с един голф 2 и ощо взето картинката е много подобна, даже ми се струва че цялото парно и като разположение и като вид е 1 към 1. и естествено цената на радиаторчето е 60лв, или с отстъпка при TheSaint11 ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добро!! Да отива в Златния Фонд.

Аз като се прибера ще направя нещо подобно за смяна на крушка по таблото на С4 :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала! Направо свалям шапка на тоя дет го е направил това! преди имаше сума ти такива книги за ремонт на коли- например ладата така съм си я ремонтирал! сега подобно читаво упътване за ауди никъде не може да се намери! направо ме изкефи максимално това. верно е за златен фонд!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей да беше преди няколко месеца публикувана темата да си го направя сам ама си дадох 40 лв. за труд на майстора. Инъче таквива теми :respekt: са много полезни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...