BioHazarD Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Здравеите колеги , Искам само вашите мнения . Става въпрос спецялно за Ауди А3 модел чудя се какъв двигател да зема 1.8 бензиновия 20V 125 коня ( и естествено газов инвекцион за около 1200- 1300 лв. , защото ми стъпва повечко ) или 1.9 ТДИ (с червеното I разбира се 110 коня )?Интересувам се з плюсовете и минусите на едното и на другото . Ако някой от вас е горд собственик на едно от двете да казва. Благодаря предварително !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 (Редактирано) Няма кво за чудене 1.9 ТДИ е двигателя.Икономичен,динамичен дори Еротичен Редактирано 9 Януари 2010 от pleyboi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Няма кво за чудене 1.9 ТДИ е двигателя.Икономичен,динамичен дори Еротичен +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Бензинката. По-комфортна и бърза. Освен това не се чупи толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Няма кво за чудене 1.9 ТДИ е двигателя.Икономичен,динамичен дори Еротичен +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 По подразбиране дизела е каран доста повече.Изключенията са минимални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 (Редактирано) По подразбиране дизела е каран доста повече.Изключенията са минимални. както обикновенно тук се заформя една друга тема човека пита кой от двата двигателя по добър... Редактирано 9 Януари 2010 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Бензинката. По-комфортна и бърза. Освен това не се чупи толкова.Бахахахаа кое му е бързото ве? единствения по-уморен мотор е 1.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Аз съм с а4 1.8 20в от 4 години вече съм доста доволен ! с АГУ Ловато от 2 години само консумативи сменявам ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoa6 Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 По подразбиране дизела е каран доста повече.Изключенията са минимални. колега твоето 2.4 цисто ли е без турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BioHazarD Публикувано 9 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Ами по въпроса с вървенето ...... искам само да кажа че бензиновия е с газов инжекцион .Возил съм се и според мене върви , но на база на 1.9 ТДИ 110 коня немога да го сръвнявам , защото нямам представа той що за стока е . А за разхода на гориво за бензинката човека ми е казвал ->8литра/100километра газ ддз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Да ама газовия ижексион вдига с 1200лв отгоре.Дизела за тия пари ще си го доведеш като котенце да мърка.Извън градско е добре ама в града колкото дизела ли ще е икономичен? Аз съм си за печката......Добре топли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Ами по въпроса с вървенето ...... искам само да кажа че бензиновия е с газов инжекцион .Возил съм се и според мене върви , но на база на 1.9 ТДИ 110 коня немога да го сръвнявам , защото нямам представа той що за стока е . А за разхода на гориво за бензинката човека ми е казвал ->8литра/100километра газ ддзАми до към 2000об е малко мудничка но после до 5500-5600 си върви екстра! а за разхода си зависи от теб аз почти на неотпускам газта а на далго 160-200 тай че 10-11 си пипа Баща ми я сваляше на 7.8 преди да сложа газ аз немога да постигна това Да ама газовия ижексион вдига с 1200лв отгоре.Дизела за тия пари ще си го доведеш като котенце да мърка.Извън градско е добре ама в града колкото дизела ли ще е икономичен? Аз съм си за печката......Добре топли да ама подръжка на бензина е доста по-евтина (пример смяна на масло) ! А и газта се избива доста бързичко като вървенето е 1кам1 (бензин -газ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EXPLOSIVE Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Земай дизела ... TDI-то хем върви повече хем харчи по-малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Заеби и двата мъртвака и си вземи тръц 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 (Редактирано) Ами до към 2000об е малко мудничка но после до 5500-5600 си върви екстра! а за разхода си зависи от теб аз почти на неотпускам газта а на далго 160-200 тай че 10-11 си пипа Баща ми я сваляше на 7.8 преди да сложа газ аз немога да постигна това да ама подръжка на бензина е доста по-евтина (пример смяна на масло) ! А и газта се избива доста бързичко като вървенето е 1кам1 (бензин -газ) Подръжката на 20 клапана като трябва да ги сменяш? Какво за маслото еми по-бързо го сменяш зависи колко силно развърташ турбото.Гъзта всичко избива ама после ти го набива мн. яко.Запушени дюзи и куп проблеми още.Казваш от 4 години имате колата еми това е мн.малко време за да кажеш че още нямаш проблеми от гъзта.Дано и да нямаш такива Всеки си има мнения Редактирано 9 Януари 2010 от pleyboi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Заеби и двата мъртвака и си вземи тръц 1.8Т +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EXPLOSIVE Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 +1 :stupid:Айде бензиновата турбо секта се намеси .... martinich къде се бе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Заеби и двата мъртвака и си вземи тръц 1.8Т Аз също съм за 1.8т ама куатро ! ако сега трява да избирам - това ще е колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Подръжката на 20 клапана като трябва да ги сменяш? Какво за маслото еми по-бързо го сменяш зависи колко силно развърташ турбото.Гъзта всичко избива ама после ти го набива мн. яко.Запушени дюзи и куп проблеми още.Казваш от 4 години имате колата еми това е мн.малко време за да кажеш че още нямаш проблеми от гъзта.Дано и да нямаш такива Всеки си има мнения Ти колко искаш да я кара тая кола 20 години ? Аз съм с 1.8 = ГИ и съм доволен и откъм вървене и откъм разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BioHazarD Публикувано 9 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Хора извинявайте обаче не сте ме разбрали . Знам че 1.8Т 150 коня е кола нали . Обаче за мене важен е разхода на гориво аз просто немога да си позволя да си давам всичките пари за бензин. Варианта с 1.8Т отпада определено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 1.8Т харчи точно колкото 1.8 а и се газифицира без проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Колега, тук каквото и да прочетеш всичко е просто впечатления, но всеки човек е различен и харесва различно нещо в колата си. За това просто се качи и на двата двигателя, покарай ги и виж кой най ти допада. Единственото което ще те посъветвам аз, е че ако си избереш бензиновия двигател имаш задължителен разход за ГИ, а ако вземеш дизела в един момент може да ти се наложи да сменяш турбо което е със стойността на ГИ-то, другия неочакван разход, който може да ти предложи дизела това е маховик, който се подменя при твое желание пак за същата сума, но има и по-евтин вариант, при който цирка приключва за около 250-350 лева. Останалото по колите е едно и също, от към обслужване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 както обикновенно тук се заформя една друга тема човека пита кой от двата двигателя по добър...Знам, че си ми обиден за нещата, които ти казах, но не може да нямаш и година във форума и да черпиш блага създавани още преди форума да е съществувал, а след това още неколцина да са ги доусъвършенствали. Все пак уважавам хората по някои справедливи критерии!По същество: Не питайте кой е по-добрия двигател, а в какво състояние е и аз залагам на бензиновия. 1.8 тръц е задължително каран от някой келеш или пикла и ще е с доста проблеми. Не говоря за цена на дебитомер и предни накладки, че те са по скъпи даже от на А4-В7 с мотор 2.0 ТДИ(накладките). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 (Редактирано) Ти колко искаш да я кара тая кола 20 години ? Аз съм с 1.8 = ГИ и съм доволен и откъм вървене и откъм разход.Еми те и без това са по-толкова Първата кола е като първата жена,заменима но незабравима.Друго си е на чисто нова девствена количка която ще си и направиш кефа,както си искаш и където го искаш Редактирано 9 Януари 2010 от pleyboi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване