Към съдържанието


Снимка
- - - - -

Трудно пали, когато е топла


  • Моля влезте във форума за да отговорите
18 отговора в тази тема

#1 sbs5

sbs5

    User

  • Members
  • 6 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:audi a4

Публикувано 06 февруари 2010 - 13:21

Имам проблем. Когато е студена A3 1.9 tdi 110 к.с. пали без проблем, но щом загрее върти по 10-15 сек. После като седи на едно мяст се чува едно странно работене на двигателя. Кааха ми, че може да е елемент на помпата. Иначе колата върви безупречно, няма да пуши, няма да гори много.
Ако някой е имал такъв проблем да пише. Благодаря предварително.


Imam problem kogato e studena A3 1.9 tdi 110 konq pali bez problemi shtom zagree varti po 10-15 sek da zapali i kogato sedi na mqsto na oboroti ponqkoga se 4uva edno strano rabotene na dvigatela? kazahami 4e e element na pompata. a kolata vavri bezuprechno nqma da pu6i nqma da gori mn.nqkoi ako e imal takiva problemi da pishe .blagodarq predvaritelno.i se izvinqvam za latinicata

Редактиран от Marcus Aurelius, 25 май 2011 - 16:25.
латиница


#2 auditos

auditos

    User

  • Members
  • 688 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Плевен
  • Kaра:audi 80

Публикувано 06 февруари 2010 - 13:26

Imam problem kogato e studena A3 1.9 tdi 110 konq pali bez problemi shtom zagree varti po 10-15 sek da zapali i kogato sedi na mqsto na oboroti ponqkoga se 4uva edno strano rabotene na dvigatela? kazahami 4e e element na pompata. a kolata vavri bezuprechno nqma da pu6i nqma da gori mn.nqkoi ako e imal takiva problemi da pishe .blagodarq predvaritelno.i se izvinqvam za latinicata


Първо.Писането на кирилица е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО
Кел фаида че се извиняваш......

Редактиран от auditos, 06 февруари 2010 - 13:28.


#3 joro09

joro09

    User

  • Members
  • 836 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Варна
  • Kaра:дизели

Публикувано 06 февруари 2010 - 14:16

Imam problem kogato e studena A3 1.9 tdi 110 konq pali bez problemi shtom zagree varti po 10-15 sek da zapali i kogato sedi na mqsto na oboroti ponqkoga se 4uva edno strano rabotene na dvigatela? kazahami 4e e element na pompata. a kolata vavri bezuprechno nqma da pu6i nqma da gori mn.nqkoi ako e imal takiva problemi da pishe .blagodarq predvaritelno.i se izvinqvam za latinicata

Пиши от къде си..

#4 morfei1

morfei1

    User

  • Members
  • 874 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:VW Golf 4 1.9TDI-ASZ

Публикувано 06 февруари 2010 - 15:37

Мисля си че имаш прословутия проблем с топлия старт. Предполагам кода на потора е AHF?

Направете проба с ВАГКОМ да я прекодирате от механични скорсти на автоматични и виж как ще пали. Ако проблема се реши или си остани на автоматик или си поръчай чип, в който проблема с топлия старт е решен.

Редактиран от morfei1, 06 февруари 2010 - 15:38.


#5 Andy3

Andy3

    User

  • Members
  • 356 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Монтана-София
  • Kaра:Audi

Публикувано 06 февруари 2010 - 16:21

Аз имам същия проблем, AHF ми е мотора, от къде се сменя на вагкома ръчна -автоматична? Благодаря! :flipoff:

#6 morfei1

morfei1

    User

  • Members
  • 874 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:VW Golf 4 1.9TDI-ASZ

Публикувано 06 февруари 2010 - 18:42

http://diesel-club.c....php?f=16&t=368.

#7 sbs5

sbs5

    User

  • Members
  • 6 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:audi a4

Публикувано 06 февруари 2010 - 18:46

от Пазарджик сам.имаш предвид да и сложа чип тунунг ли?момчето което ми я видя оште в началото каза че е елемента тя беше доста зле тои и разхлаби капака на помпата закачи комп.и почна леко да идря по капака и гледаше данните на комп и горе доло се поправи но каза че тва е временно.но това беше когато термостата беше прецакан и седеше постоянно отворени колата не дигаше повече от 70С.ама доиде зима :owned: и аз и сложих нов термостат и с него големите ядове като започна да си загрява нормално 90С. :huh: намрил сам помпа 2 употреба 400лв само за елемента вав BOSH ми искат 960лв

#8 Andy3

Andy3

    User

  • Members
  • 356 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Монтана-София
  • Kaра:Audi

Публикувано 06 февруари 2010 - 18:51

http://diesel-club.c....php?f=16&t=368.


Много благодаря, утре ще го мъча. :owned:

#9 Zinoto

Zinoto

    User

  • Members
  • 312 Мнения:
  • Location:Велико Търново
  • Kaра:Ауди А3

Публикувано 06 февруари 2010 - 23:15

Много благодаря, утре ще го мъча. :flehan:

Имай предвид, че топлия старт много се влияе от читав акумулатор и стартер, и от предварението на помпата. Аз се занимавам между другото с тия ТДИ и мойта напоследък увеличи с една секунда топлия старт, ама говоря за 2-3 оборота кви 15 секунди :hilezh: въпреки че зная как да го компенсирам с регулировки на помпата, но мойта имаше като я вземах проблеми със студения старт и няма как всико да е като нова кола при положение че мойта не знам на колко километра е ама е бая карана. Това за което съм сигурен при мен е, че акумулатора не се знае от кога е аз 3 та година я карам и е от необслужваемите, а стартера също не е поглеждан и колата е от Италия така, че... на пролет сигурно ще го правя. Кажи да ти дадат малко предварение на помпата, но да е в допуска, акумулатора, стартера, това което са ти правили на помпата е добре, чип винаги можеш да сложиш, но по-добре си оправи хардуера.

Редактиран от Zinoto, 06 февруари 2010 - 23:19.


#10 EXPLOSIVE

EXPLOSIVE

    User

  • Members
  • 465 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Русе
  • Kaра:Audi A3 1.9 TDI AHF

Публикувано 07 февруари 2010 - 00:11

Аз имам същия проблем, AHF ми е мотора, от къде се сменя на вагкома ръчна -автоматична? Благодаря! :respekt:

Прекодирането на автомат не е решение на проблема !!!!!!!! Всичко е в ел. блока на помпата!

#11 Andy3

Andy3

    User

  • Members
  • 356 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Монтана-София
  • Kaра:Audi

Публикувано 07 февруари 2010 - 13:07

Прекодирането на автомат не е решение на проблема !!!!!!!! Всичко е в ел. блока на помпата!


Блока ми е нов на 1 година, и преди и след смяната положението е същото. Настройка на помпата ми е правена от dani_94 и не се съмнявам в нея. Стартера е за бендикс по принцип и ще го правя скоро, но и преди това си беше същото със паленето. Акумулатора е бошче и така си я купих преди 2 години, не съм имал проблеми с него за сега, но не съм и опитвалс друг в интерес на истината :hilezh:.

п.п. малко превзех темата на колегата :hilezh:

#12 morfei1

morfei1

    User

  • Members
  • 874 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:VW Golf 4 1.9TDI-ASZ

Публикувано 07 февруари 2010 - 13:20

Проблема си е в таблиците на гориво подаването, говорено е по тази тема и проблема е показан нагледно.

Но също така е и комплексен..... все пак това са стари автомобили и има износване и в акумулатор и в стартер и в ГНП..... и т.н.т. Ако сте сигурни в колата, че всичко е отремонтирано и работи нормално, но въпреки всичко колата не пали добре, то проблема и е в софтуера.

Аз съм пробвал читав AHF как пали на ръчни и как пали на автоматични, така че съм се убедил лично в разликата. Разбира се ако аз имах такъв проблем, никога нямаше да го реша с прекодиране, а с чип туниг.

#13 bokouser

bokouser

    User

  • Members
  • 1987 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:СКИ

Публикувано 07 февруари 2010 - 15:23

:flipoff:

Ето подробно обяснение:
http://www.diesel-cl...c.php?f=16&t=70

#14 sbs5

sbs5

    User

  • Members
  • 6 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:audi a4

Публикувано 07 февруари 2010 - 18:07

благодаря много мисля да сложа чип тининг от ; digital tunung' пише че е швеицарска фирма и нее от наи-евтините в момента чипа струва 676лв но има промоция 20%отстапка за коли до 2002г.дано всичко се оправи

#15 EXPLOSIVE

EXPLOSIVE

    User

  • Members
  • 465 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Русе
  • Kaра:Audi A3 1.9 TDI AHF

Публикувано 07 февруари 2010 - 18:52

благодаря много мисля да сложа чип тининг от ; digital tunung' пише че е швеицарска фирма и нее от наи-евтините в момента чипа струва 676лв но има промоция 20%отстапка за коли до 2002г.дано всичко се оправи

По добре виж този човек brezel :2gunsfiring_v1:

#16 ifidik

ifidik

    User

  • Members
  • 329 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:варна
  • Kaра:тди

Публикувано 07 февруари 2010 - 19:13

благодаря много мисля да сложа чип тининг от ; digital tunung' пише че е швеицарска фирма и нее от наи-евтините в момента чипа струва 676лв но има промоция 20%отстапка за коли до 2002г.дано всичко се оправи


не съм чувал да лекуват паленето и нова помпа няма да помогне

#17 morfei1

morfei1

    User

  • Members
  • 874 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:VW Golf 4 1.9TDI-ASZ

Публикувано 07 февруари 2010 - 19:37

Е, стига бе.... нали са диджитъл и чипове им струват по 1к лева :2gunsfiring_v1: ? За кво ти вземат парите като немогат едно топло палене да оправят?

#18 sbs5

sbs5

    User

  • Members
  • 6 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:audi a4

Публикувано 26 февруари 2010 - 17:47

здр. колеги вчера сложих чип колата варви като луда ама проблема сас паленето устана нещте и нещте :flehan: вече нз какво да правя.чипа го слагах в дигитал тунинг.

#19 Wizi

Wizi

    It's probably me...

  • Admin
  • 13560 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:127.0.0.1
  • Kaра:назад

Публикувано 26 февруари 2010 - 17:52

Brezel е човекЪТ, който оправя софтуерно проблема. Явно в бързината си пропуснал какво вече ти бе предложено като информация.............. :flehan:

:hilezh:

Ето подробно обяснение:
http://www.diesel-cl...c.php?f=16&t=70






0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

mobile.bg