Jump to content

Трудно пали, когато е топла


sbs5

Recommended Posts

Имам проблем. Когато е студена A3 1.9 tdi 110 к.с. пали без проблем, но щом загрее върти по 10-15 сек. После като седи на едно мяст се чува едно странно работене на двигателя. Кааха ми, че може да е елемент на помпата. Иначе колата върви безупречно, няма да пуши, няма да гори много.

Ако някой е имал такъв проблем да пише. Благодаря предварително.

Imam problem kogato e studena A3 1.9 tdi 110 konq pali bez problemi shtom zagree varti po 10-15 sek da zapali i kogato sedi na mqsto na oboroti ponqkoga se 4uva edno strano rabotene na dvigatela? kazahami 4e e element na pompata. a kolata vavri bezuprechno nqma da pu6i nqma da gori mn.nqkoi ako e imal takiva problemi da pishe .blagodarq predvaritelno.i se izvinqvam za latinicata

Редактирано от Marcus Aurelius
латиница
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Imam problem kogato e studena A3 1.9 tdi 110 konq pali bez problemi shtom zagree varti po 10-15 sek da zapali i kogato sedi na mqsto na oboroti ponqkoga se 4uva edno strano rabotene na dvigatela? kazahami 4e e element na pompata. a kolata vavri bezuprechno nqma da pu6i nqma da gori mn.nqkoi ako e imal takiva problemi da pishe .blagodarq predvaritelno.i se izvinqvam za latinicata

Първо.Писането на кирилица е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО

Кел фаида че се извиняваш......

Редактирано от auditos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Imam problem kogato e studena A3 1.9 tdi 110 konq pali bez problemi shtom zagree varti po 10-15 sek da zapali i kogato sedi na mqsto na oboroti ponqkoga se 4uva edno strano rabotene na dvigatela? kazahami 4e e element na pompata. a kolata vavri bezuprechno nqma da pu6i nqma da gori mn.nqkoi ako e imal takiva problemi da pishe .blagodarq predvaritelno.i se izvinqvam za latinicata

Пиши от къде си..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си че имаш прословутия проблем с топлия старт. Предполагам кода на потора е AHF?

Направете проба с ВАГКОМ да я прекодирате от механични скорсти на автоматични и виж как ще пали. Ако проблема се реши или си остани на автоматик или си поръчай чип, в който проблема с топлия старт е решен.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от Пазарджик сам.имаш предвид да и сложа чип тунунг ли?момчето което ми я видя оште в началото каза че е елемента тя беше доста зле тои и разхлаби капака на помпата закачи комп.и почна леко да идря по капака и гледаше данните на комп и горе доло се поправи но каза че тва е временно.но това беше когато термостата беше прецакан и седеше постоянно отворени колата не дигаше повече от 70С.ама доиде зима :owned: и аз и сложих нов термостат и с него големите ядове като започна да си загрява нормално 90С. :huh: намрил сам помпа 2 употреба 400лв само за елемента вав BOSH ми искат 960лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря, утре ще го мъча. :flehan:

Имай предвид, че топлия старт много се влияе от читав акумулатор и стартер, и от предварението на помпата. Аз се занимавам между другото с тия ТДИ и мойта напоследък увеличи с една секунда топлия старт, ама говоря за 2-3 оборота кви 15 секунди :hilezh: въпреки че зная как да го компенсирам с регулировки на помпата, но мойта имаше като я вземах проблеми със студения старт и няма как всико да е като нова кола при положение че мойта не знам на колко километра е ама е бая карана. Това за което съм сигурен при мен е, че акумулатора не се знае от кога е аз 3 та година я карам и е от необслужваемите, а стартера също не е поглеждан и колата е от Италия така, че... на пролет сигурно ще го правя. Кажи да ти дадат малко предварение на помпата, но да е в допуска, акумулатора, стартера, това което са ти правили на помпата е добре, чип винаги можеш да сложиш, но по-добре си оправи хардуера.

Редактирано от Zinoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем, AHF ми е мотора, от къде се сменя на вагкома ръчна -автоматична? Благодаря! :respekt:

Прекодирането на автомат не е решение на проблема !!!!!!!! Всичко е в ел. блока на помпата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекодирането на автомат не е решение на проблема !!!!!!!! Всичко е в ел. блока на помпата!

Блока ми е нов на 1 година, и преди и след смяната положението е същото. Настройка на помпата ми е правена от dani_94 и не се съмнявам в нея. Стартера е за бендикс по принцип и ще го правя скоро, но и преди това си беше същото със паленето. Акумулатора е бошче и така си я купих преди 2 години, не съм имал проблеми с него за сега, но не съм и опитвалс друг в интерес на истината :hilezh:.

п.п. малко превзех темата на колегата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема си е в таблиците на гориво подаването, говорено е по тази тема и проблема е показан нагледно.

Но също така е и комплексен..... все пак това са стари автомобили и има износване и в акумулатор и в стартер и в ГНП..... и т.н.т. Ако сте сигурни в колата, че всичко е отремонтирано и работи нормално, но въпреки всичко колата не пали добре, то проблема и е в софтуера.

Аз съм пробвал читав AHF как пали на ръчни и как пали на автоматични, така че съм се убедил лично в разликата. Разбира се ако аз имах такъв проблем, никога нямаше да го реша с прекодиране, а с чип туниг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря много мисля да сложа чип тининг от ; digital tunung' пише че е швеицарска фирма и нее от наи-евтините в момента чипа струва 676лв но има промоция 20%отстапка за коли до 2002г.дано всичко се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря много мисля да сложа чип тининг от ; digital tunung' пише че е швеицарска фирма и нее от наи-евтините в момента чипа струва 676лв но има промоция 20%отстапка за коли до 2002г.дано всичко се оправи

По добре виж този човек brezel :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря много мисля да сложа чип тининг от ; digital tunung' пише че е швеицарска фирма и нее от наи-евтините в момента чипа струва 676лв но има промоция 20%отстапка за коли до 2002г.дано всичко се оправи

не съм чувал да лекуват паленето и нова помпа няма да помогне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, стига бе.... нали са диджитъл и чипове им струват по 1к лева :2gunsfiring_v1: ? За кво ти вземат парите като немогат едно топло палене да оправят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

здр. колеги вчера сложих чип колата варви като луда ама проблема сас паленето устана нещте и нещте :flehan: вече нз какво да правя.чипа го слагах в дигитал тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Brezel е човекЪТ, който оправя софтуерно проблема. Явно в бързината си пропуснал какво вече ти бе предложено като информация.............. :flehan:

:hilezh:

Ето подробно обяснение:

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...