koko76 Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Преди няколко дена на мои познат който кара голф 4 му се счупи скоросната кутия.След сваляне и отваряне положението вътре беше страшно.Заради тези прословути нитове на короната,който се бяха скъсали пораженията бяха счупени зъби и лагери а маистора каза че е виждал и счупен корпус.Нитовете на скоросна кутия DUU са 9 мм.Искам да попитам някой сменял ли е превантивно тези нитове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ros81 Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Здравей колега и аз от доста време чета за този дефект на DUU кутийте защото съм с точно такава.Чел съм само за скъсани нитове на голф 4 за ауди не съм.Пусках тема тук във форума ако има колеги равели тази интервенция да споделят опит, но никой не се показа с такъв проблем.Бях се решил да свалям кутията да се прегледа ,но майстора,при който си обслужвам и поддържам колата след обстоен преглед ми каза че е безмислено да се сваля кутията след като нямам никакви проблеми.На твоя приятел имаше ли някакви признаци,че ще се счупи или отведнъж стана белята.Иначе в Порше има ремонтен комплект болтове за диференциала 152 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 9 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Симптомите били че се е появил шум и лека вибрация и доста скоро след това е станала белята докато разбере от къде е.Аз сам чувал че ако не се зори постояно(вартене на гуми и разни такива)нямало проблеми,но все пак.Има една подобрена версия на тази кутия с маркировка ERT тя е с 11 мм. нитове.И аз не съм чувал за проблеми с Ауди но все пак кутиите са същите.И аз съм със същата кутия и много се замислям дали да я отварям или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ros81 Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Аз засега така карам и се ослушвам.Но дойде ли ред за смяна на съеденител, нещо съм му се огледал, че има едно подлюшкване, вероятно от разхлабени пружини ще се отвори да се види за какво идва реч. Надявам се да се включат и други колеги с такава кутия защото досега потърпевши са само колегите от фолксваген форума.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Как се разбира модела на скоростите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 9 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 Един от на простите начини е да погледнеш какъв е цвета на капачката за ревизията на белега на коляновият вал.Тези скоростни кутии за който говорим се водят Grenn Cap понеже тази капачка е зелена,но това не е сигурен метод.Най-точно е да се погледне какво пише а надписа е ТУК най-долната картинка.DUU, DUV, ERT, DNZ, DLP, DUZ, DUW, DRZ, DSB, DGH това са кодовете на кутиите с проблемните нитове като ERT е преработената версия с по големи нитове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts