Jump to content

Странен проблем с багажника


Konstantin993

Recommended Posts

Колеги ако сте намерили отговор на проблема, моля споделете го, защото вчера ми се появи и на мен този проблем, само че на А3 ASZ. Не съм я мил и не съм правил никакви други необичайни неща ... просто запалих и чух как се отваря! После го затворих и тръгнах, но след известно време пак го направи няколко пъти! Странното е, че когато става това се чува дълго време шума, който е при отваряне, а понякога и еднократно... (всеедно ако го правя ръчно да го натискам няколко пъти). Моля помагайте... :hilezh:

п.п.: Колега извинявай, че ползвам темата ти, но просто проблемите са ни единтични и затова не отварям друга!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравей,Konstantin993.Аз нямам субуфер в дясно в джоба на багажника и модула на централното е там-черна кутия с два маркуча(само ги дърпаш) и три букси затрил съм си снимките,но няма как да го сбъркаш.

Здрасти колега.Ами моя субуфер е отляво в дясно и аз имам това за което говориш,но до колкото знам това е вакумната помпа,а комфорт модула е съвсем друго нещо.Сега щя сляза да снимам за да видим дали говорим за едно нещо.Тук Тук и тук

п.п.: Колега извинявай, че ползвам темата ти, но просто проблемите са ни единтични и затова не отварям друга!

Колега Sambata няма за какво да се извиняваш че ползваш темата ми,даже ще ми е от полза.

Като за начало трябва да разберем със сигурност къде се намира комфорт модула.Мисля че може да ми окъсява отзад бутончето на петата врата,ама е твърде вероятно да е от комфорт модула,понеже от време на време имам и други забележки като:понякога при заключване не светват мигачите,или плафона не угасва,или светва само предния като се отвори вратата.Ако някой стигне до решение да го споделя или намери някой за по-читави парички да го почисти.Много ми се иска да погледна какво се случва с бутончето на петата врата,но сам няма да се справя,та като се позатопли и някои има желание за помощ да свирка.

Иначе последния колега е прав,при топло време за 2-3 дни изсъхва и се оправя.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това от снимките управлява ключалкита и ел стъклата.Разбирам,че нещо търсите под предната седалка,но според моите наблюдения само това в багажника играе в схемата като комфорт модул.Отваря ли вратата на багажника да гледаш вътре как е положението при бутоните?Смъквай иначе това на снимките и го носи да го презапоят наново-слабо място е на ВАГ групата.Няма ли от кого за проба да вземеш едно такова да покараш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това от снимките управлява ключалкита и ел стъклата.Разбирам,че нещо търсите под предната седалка,но според моите наблюдения само това в багажника играе в схемата като комфорт модул.Отваря ли вратата на багажника да гледаш вътре как е положението при бутоните?Смъквай иначе това на снимките и го носи да го презапоят наново-слабо място е на ВАГ групата.Няма ли от кого за проба да вземеш едно такова да покараш?

Ами да ти кажа и аз вече се пообърках,понеже мисля че комфорт модула е друго и се намира под мокета в краката на шофьора,така казаха двама независими един от друг майстори,а и тук по форума четох за че се намира там.Аз го отворих и платката вътре си беше суха или поне на мен така ми се стори.Не съм отварял вратата на багажника,защото сам няма да се справя и чакам някой за помощ,а и времето сега не е много подходящо.Виж не съм се сетил за проба да сложа друго.Имам приятел с А4,но неговото е 1.8Т,предполагам че това няма да има значение?А иначе тези две тръбички как се свалят,че ми се видяха трудни.Просто с дърпане ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес след като измих колата се появи и друг проблем - освен, че се отваря сам багажника, след като го затворя освен с ключ не може да се отвори по друг начин! Имам предвид, че като искам да го отворя с ръка когато колата е отключена не става ... изобщо не реагира! Какво да правя...? :lol::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега симптомите ни са абсолютно еднакви.Не ти работи бутончето на капака на багажника нали?При мене или не работят и двете или само едното,и се сменяват днес работи единия бутон следващите 3-4 дена другия.Еми или ни е от комфорт модула,или нещо ни окъсява при бутона на багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден като се появи проблема беше първо само това, че сам се отваряше/отключваше, а днес след като я измих се появи и другия проблем, че не мога да го отварям ръчно с копчето - единствено като вкарам ключа тогава! Утре ще звънна на познат, който работи в Ауди и ако имат добър ел. техник най-вероятно ще отида там хем да провери и проблема с утечката, който имам! Ако не ще търся други варианти, а ако случайно намерим и оправим проблема ще споделя непременно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще звънна на познат, който работи в Ауди и ако имат добър ел. техник най-вероятно ще отида там хем да провери и проблема с утечката, който имам! Ако не ще търся други варианти, а ако случайно намерим и оправим проблема ще споделя непременно!

Колега моля те ако имаш възможност попитай този човек къде се намира въпросния комфорт модул.Моята е А4 Б5 фейслифт 2000г авант.Обясни му какъв е проблема,казват че това е слабост на нашите коли предполагам че ще знае.Дано оправиш проблема,ще чакам с интерес :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комфорт модула на ауди а4 се намира отзад в дясно,комбиниран е с вакум помпата на

централното заключванел.И що не 4увате като ви се обяснява.

Задната пета врата се отваря,като с бутона подаваш ел импулс на централното и то от своя страна

задеиства машинката която пак освобождава ключалката.Там доста често прониква влага и понеже двата пина са доста

малки се окъсяват,след което от много окъсяване на централното му се взема акъла,и почва да прави магарии...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и резултата от ходенето ми в Ауди днес - оказа се, че в една от двете буксички, които са свързани с бутоните точно над номера за отваряне на багажника е влязла влага и от там идва целия проблем! Един вид не работи както трябва и казаха, че трябва да се смени, за да се оправи и просто го изключихме и сега ще се отваря само с левия бутон вместо с двата! В другия също имаше леки следи от влага, но той не прави проблеми и си работи нормално, така че за сега това ще е решението - просто ще бъде изключена едната букса!

п.п.: Намират се точно под кората на самия багажник, където е ключалката! Като се отвори те се виждат и няма как да се обърка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Днес и аз намерих време да си разглобя задния капак за да видя бутончетата.Как няма да прави проблеми,то всичко е зверски окислено .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже изработката е уникално мърлява, за това! Обикновено вода влиза и през маншона за водата за чистачката на петата врата при аванта! То е нормално и за А3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз си мисля че това е проблема , но ще погледна и чистачката.Бутончетата ми са здрави,затова ще се опитам да запоя жички директно за бутончето и ще изолирам всичко със силикон,така че да не се влияе от влагата.Обаче от къде ще намеря здрави гумени уплътнения нямам никаква идея.Май ще е по лесно да си намеря цяло бутонче.

П.С-Колеги мистерията е разгадана,току що разбрах от къде прониква вода и окислява бутончетата.Виновна е една как да я нарека "лайсна" на която са наредени двете бутончета за задния капак,ключалката и двата плафона за осветление на задния номер.

Та ето какво открих с малко снимки:

Става дума ето за тази лайсна,която не е част от задния капак,направена е да се сваля за да може да се свалят бутоните и плафоните,поради което не прилепва плътно и се получават луфтове през които прониква вода.При свалени бутончета много добре се вижда процепа през който прониква вода от външната страна и попада точно в/у буксата,което с времето води до получаването на моя проблем,или тотален отказ на бутончетата.Снимка от външната страна където пак се вижда процепа. .Малко по-далечна снимка за по-голяма яснота.

Аз си мисля от вътрешната страна да покрия процепа с водоустойчив силикон.Колегите които нямат този проблем е хубаво да отделят час-два да си свалят лайсната и да изолират процепа,защото с времето със сигурност води до този проблем.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

С две гайки мисля че десетки бяха.Като я разглабях нямах с какво да снимам,сега тези дни като сглобявам ще направя едно инфо как се сваля всичко.Предполагам че си разбрал че трябва да се свали кората на багажника първо.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.След като с по-предния пост обясних от къде идва проблема с "автоматичното отваряне" на багажника,сега със този ще ви предложа и едно решение което аз направих.Първо да припомня че става дума за този проблем.Уточнението е че става дума за А4 Б5 Авант Фейслифт.Ето как се сваля лайсната и бутончетата.Естествено най-лесно е със нови бутончета или втора ръка със здрава букса,но аз не успях да намеря.Правя малко уточнение че когато свалях лайсната за да видя какво се случва нямах възможност да снимам и за това снимките са от момента на сглобяването,но предполагам че това няма да е проблем да се ориентирате.

Първо се сваля кората на задния капак,започва се с един винт който се намира от вътрешната страна.След това кората се държи на щипки,които внимателно трябва да се откачат за да не се счупят.Общо взето след свалянето на кората нещата изглеждат така.Първо трябва да се откопчае тази щипказа да се освободи лостчето.Откопчаването става внимателно с отверка.После се развиват двете гайки от двете страни и след това се откача буксата (номер 3 на снимката) за да се свали целия патрон.След това се развиват двете гайки които дефакто държат лайсната.Няма значение дали първо ще развиете тези гайки или ще свалите патрона.След това лайсната е освободена и може да се издърпа навън от външната страна ето така,внимателно защото леко запират жичките които дават ток на плафончетата за осветление на рег. номера.Те са на букси и могат да се откачат,но аз не посмях,защото след 10 години може и да се счупят.В резултат на това те леко се оголват и е хубаво при сглобяването да се изолират със силиконче.На същата снимка се вижда как са закрепени самите бутончета за отваряне на задния капак.С една отверчица се бутат ушичките и се вади.(както споменах снимките са от сглобяването и затова бутончето е със вече запоени нови жички и изолирани със силикон)Иначе нещата изглеждат по същия начин,само дето на мястото на силикона е буксата която поради това си състояние окъсява и води до проблема.Ако буксите са ви в по-добро състояние и могат да се откопчаят може да пробвате да ги изчистите с контактен спрей и след това да ги изолирате със силикон, за да не попада вода в/у тях.Моите нямаха вадене и в крайна сметка се счупиха.За това аз реших проблема така:При вече свалени бутончета с помощта на този стар руски апарат за рисуване в/у дърво Узор 1 :rolleyes: разтопих пластмасата за да стигна до здрав проводник(може би ще стане и с поялник),след което си запоих две жички и изолирах със водоустойчив силикон за да не се получи същото.СНИМКА .На вътрешната страна на гумения маншон залепих лепенки за гума на колело,понеже те се разкъсват и от там също може да попадне вода.След това всичко е готово за сглобяване по обратния ред.Новите жички се започват и се изолират хубаво.МНОГО ВАЖНО Е СЛЕДНОТО!!!Като стигнете до поставянето на лайсната трябва да уплътните със водоустойчив силикон така защото както установих точно от там прониква водата и окъсява буксичките.

Надявам се да съм бил полезен ако имате въпроси драскайте ще обяснявам :(

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

и аз старадаь от този проблем, днес го решех по подобно на описания начин защото нови бутончета са по 57лв. все още търся дали гумичката върху бутона я няма като резервна част, дали някой друг я е търсил ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

здравете а ниакои може ли да ми каже как се сваля ето тази лаисина 022404497.jpg

зада сваля тези копчета 022371861.jpg

Редактирано от simeon6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се като се отвият 3-4 гайки от вътрешната страна на капака. За да стигнеш до тях трябва да свалиш тапицираната кора на капака. Тя е на щипки и едно винтче до дръжката от вътрешната страна. Внимавай че се чупят лесно.

Аз съм я правил тази процедура точно за да оправям проблеим при тези бутони. Даже и снимки правих, но все не се наканвам да пусна една тема с описание как става номера.

Само ще кача снимки да се ориентираш по-добре (Забележка: това е за Б5 facelift може при другите да се различава, не знам)

Ето го винтчето на кората:

5831891F.jpg

Ето как изглеждат щипките:

5831895d.jpg

Ето къде са разположени щипките по кората (както се вижда съм счупил две <_</>/> )

5831902Z.jpg

Ето ги гайките, за съжаление не си спомням колко бяха и дали са точно тези, че от снимката не се вижда много

5831912O.jpg

Само си спомням че трябваше да се развърти една много завряна, май беше ето тази:

5831918L.jpg

И ще ти трябва нещо подобно (или пък много псуване и изкълчени ръце)

5831925d.jpg

Ако не ти е станало ясно, спокойно не е сложно, важното е да свалиш кората без да счупиш щипки, а затова ще ти помогне да знаеш къде се намират.

Редактирано от MaxZ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
  • 8 months later...

После се развиват двете гайки от двете страни и след това се откача буксата (номер 3 на снимката) за да се свали целия патрон.

 

Тоест, колега, да разбирам, че е невъзможно да се демонтира лайсната без да се налага колата да остане без заключване на багажника или с други думи затвориш ли го веднъж, няма отваряне с откачен патрон :D. Тъй като мислех да я демонтирам за пребоядисване, че и се появиха пуканки, както и на други такива съм забелязвал. Обаче нямам гараж и трябва на улицата да стои с отворен или неотваряем багажник един вид... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...