Към съдържанието


Снимка
- - - - -

Няма мощност при ниски обороти


  • Моля влезте във форума за да отговорите
17 отговора в тази тема

#1 Purshing

Purshing

    User

  • Members
  • 2 Мнения:
  • Kaра:Audi 80 B4 1.9 TDI

Публикувано 19 октомври 2010 - 13:25

Здравейте!

Първо моля да ме извините, ако съм написал нещо не където трябва! Нов съм във форума, както и със Ауди-тата!

Имам следния проблем или по-точно подозрение за проблем. Наскоро си закупих Ауди 80 B4 1.9 TDI (1993, комби) и като цяло съм страшно доволен от този автомобил. Много приятно се кара, комфортен е (дотолкова колкото кола на 17 години може да бъде комфортна). Разхода е много приличен. Но сега по същество...

Струва ми се, че колата е много тромава на ниски обороти (до към 2000). Просто се чуди да потегля ли, да не потегля ли...да гасне ли, да не гасне ли. Сякаш тегля ремарке 1 тон зад мен. Имам познат с Пежо 306 отново комби и някак ми се струва, че разликата е огромна (въпреки че нямам намерение да коментирам останалите качества на Пежото). Иначе когато е в обороти нямам проблеми, на дълъг път всякакви изкачвания и прочие ги взима без да се замисли.

Имате ли някаква идея каква може да е причината? Лошо регулирана турбина?

Благодаря предварително!

#2 devin81

devin81

    User

  • Members
  • 168 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Добрич
  • Kaра:AUDI B4 Avant ABK

Публикувано 20 октомври 2010 - 10:13

Здрасти, колега. Немога да ти помогна но мога само да ти дам съвет.
1. Не търси причината в турбото. Не е от него.
2. Отиди при някой добър майстор на помпи (ГНП). Нека да я свали майстора и да я завърти на стенда.

П.С. Ако турбото се чува да свири значи е добре. След като има мощност във високите обороти както ти казваш значи турбината е ОК. Ако турбото не работи няма да има мощност нито в ниски, нито във високи обороти с две думи става куц кон.

#3 Tihomir Tanev

Tihomir Tanev

    User

  • Members
  • 60 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:B41,9TDI A62,5TDI

Публикувано 22 октомври 2010 - 19:35

Здравей колега. Първо си прегледай всички вакумчета,да няма някой пропукан вакум.После да се провери зацепването на ангренажа,по точно зацепването на помпата. :flehan:

#4 duno

duno

    .........

  • Members
  • 2056 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Велико Търново
  • Kaра:ше Audi 80 1.9tdi

Публикувано 22 октомври 2010 - 20:23

....Струва ми се, че колата е много тромава на ниски обороти (до към 2000).....

Турбината ти не е с променливa геометрия, нормално да тръгва от 2000обор. :flehan:

#5 devin81

devin81

    User

  • Members
  • 168 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Добрич
  • Kaра:AUDI B4 Avant ABK

Публикувано 22 октомври 2010 - 21:46

Турбината ти не е с променливa геометрия, нормално да тръгва от 2000обор. :lol:


Колега, не искам да споря с когото и да било но по принцип турбината си работи и при тихите обороти, защото все пак тя взема движение от изгорелите газове. Друг е въпроса какво е КПД- то при ниските обороти-до 2000-и след 2000об./мин. Аз също карам ТДИ и съм се убедил в това от личен опит. ;)

#6 veselin velchev

veselin velchev

    DBI master

  • Audi Club BG Member
  • 4617 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Шумен
  • Interests:коли.........жени.........
  • Kaра:Купе 2.0 16V

Публикувано 22 октомври 2010 - 22:16

Дидо имаше в предвид,че колата тръгва да върви от 2000об. нагоре,а не че турбината започва да се върти тогава.

#7 ИСО

ИСО

    I ❤ ⒽⓄⓊⓈⒺ ♪ ♩ ♫ ♬

  • Members
  • 11738 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:La Bodeguita del Medio
  • Kaра:КрАЗ255/q™

Публикувано 22 октомври 2010 - 22:19

lag

#8 duno

duno

    .........

  • Members
  • 2056 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Велико Търново
  • Kaра:ше Audi 80 1.9tdi

Публикувано 23 октомври 2010 - 09:00

Колега, не искам да споря с когото и да било но по принцип турбината си работи и при тихите обороти, защото все пак тя взема движение от изгорелите газове. Друг е въпроса какво е КПД- то при ниските обороти-до 2000-и след 2000об./мин. Аз също карам ТДИ и съм се убедил в това от личен опит. :steinigung:

Дидо имаше в предвид,че колата тръгва да върви от 2000об. нагоре,а не че турбината започва да се върти тогава.

:flehan: точно,малко не съм се изразил много правилно.

п.п ИСО го е написал кратко и ясно

#9 nikito_ko1

nikito_ko1

    User

  • Members
  • 253 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Добрич
  • Kaра:Audi 80 b4 1.9tdi++

Публикувано 23 октомври 2010 - 17:32

Колега, напиши от къде си и някой от форума ще те насочи при кой майстор да отидеш да ти погледне возилото
аз така направих и ме пратиха при ifidik от Варна е този човек знае какво прави
останах много доволен

#10 Loopy

Loopy

    User

  • Members
  • 39 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:A6 2.8 quattro

Публикувано 25 октомври 2010 - 13:23

Имаш ли катализатор? Ако случайно имаш е МНОГО вероятно той да генерира цялата драма. Вервай ми! :respekt:

#11 Purshing

Purshing

    User

  • Members
  • 2 Мнения:
  • Kaра:Audi 80 B4 1.9 TDI

Публикувано 27 октомври 2010 - 15:37

Здравейте!

Много благодаря за многобройните отговори!

Сега поне за турбото се успокоих, че е нормално да свири. Иначе съм от София и ще се радвам, ако препоръчате някой и друг майстор да си каже мнението относно горивната помпа. За въздушни и горивни филтри съм сигурен, че не са причина, тъй като бяха сменени заедно с всички останали консумативи веднага, след като закупих колата.

Има още едно характерно нещо, което забравих да спомена. Когато запаля се чува едно засилено "тракане" и някой ми беше споменал, че то се получава отново в следствие на проблеми с горивната помпа. Какво смятате?

Пишете, ако знаете някой добър майстор! Мерси!

#12 vladdko

vladdko

    User

  • Members
  • 754 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:Аиляк

Публикувано 27 октомври 2010 - 20:07

Здравеи колега.аз съм със същия мотор на моето ауди и имах същия проблем.оправи се като му махнах катализатора,свалих и почистиг колекторите(всмукателните) затапих и ЕГРа,смених и маркучите за вакум и не мога да си позная колата.пробваи първо така(по лесния вариянт)

#13 SunShine

SunShine

    4xCortex A7@1.5Ghz

  • Members
  • 9553 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:Avant Quattro

Публикувано 27 октомври 2010 - 20:11

За свиренето на турбото не знам дали е правилно или не.
На друг двигател пак турбо дизел с кекаво масло турбото свиреше.
Следващата смяна купихме качествено масло със същия вискозитет и не се чува турбинката.

#14 vladdko

vladdko

    User

  • Members
  • 754 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:Аиляк

Публикувано 27 октомври 2010 - 20:16

http://vladdko.snimk...423193.14917990
ето и малко снимков материял колко боклук,нагар изкарах от колекторите

#15 Tihomir Tanev

Tihomir Tanev

    User

  • Members
  • 60 Мнения:
  • Gender:Male
  • Kaра:B41,9TDI A62,5TDI

Публикувано 28 октомври 2010 - 19:42

Здравей колега,аз също карам със същия мотор , та това което чуваш са повдигачи или при много студено време може да трака помпата от студената нафта.Но това не е за притеснение!

#16 devin81

devin81

    User

  • Members
  • 168 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Добрич
  • Kaра:AUDI B4 Avant ABK

Публикувано 30 октомври 2010 - 22:56

За свиренето на турбото не знам дали е правилно или не.
На друг двигател пак турбо дизел с кекаво масло турбото свиреше.
Следващата смяна купихме качествено масло със същия вискозитет и не се чува турбинката.


Незнам какво масло сте купили но щом не се чува значи не е добре. ТУРБОТО ТРЯБВА да се ЧУВА да "свири" макари слабо но трябва да се чува. Ако не се чува и върви като "куц кон" и ако правиш димна завеса след себе си просто турбината е "ПРИКЛЮЧИЛА КУРСА".
Възможно е "качественото" масло което сте купили да й е/е майката на турбината.

Редактиран от devin81, 30 октомври 2010 - 23:02.


#17 SunShine

SunShine

    4xCortex A7@1.5Ghz

  • Members
  • 9553 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:София
  • Kaра:Avant Quattro

Публикувано 31 октомври 2010 - 08:54

Възможно е "качественото" масло което сте купили да й е/е майката на турбината.



Не съм се изразил правилно, чува се но много по-малко от предното масло почти незабележимо.
Турбината няма никакво омасляване или симптоми на умиране.
Върви от 1800 с пълна сила до към 3300 (заводски си е така) без димна завеса.

Единствения пушек е сутрешното палене и то съвсем малко, или ако настъпя да изпреварвам с кикдаун което е нормално мисля.

Куцото масло беше глупав валволин, сега е с фина от БулАвто.


п.с и друго, валволина си го хапваше доволно моторетката едва изкара до смяна (15000) беше на минимума вече.
Сега ситуацията е доста различна, има още 5000 до смяна а е почти на максимума пък вискозитета е същия.

Редактиран от SunShine, 31 октомври 2010 - 09:12.


#18 devin81

devin81

    User

  • Members
  • 168 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Добрич
  • Kaра:AUDI B4 Avant ABK

Публикувано 31 октомври 2010 - 20:28

Не съм се изразил правилно, чува се но много по-малко от предното масло почти незабележимо.
Турбината няма никакво омасляване или симптоми на умиране.
Върви от 1800 с пълна сила до към 3300 (заводски си е така) без димна завеса.

Единствения пушек е сутрешното палене и то съвсем малко, или ако настъпя да изпреварвам с кикдаун което е нормално мисля.

Куцото масло беше глупав валволин, сега е с фина от БулАвто.


п.с и друго, валволина си го хапваше доволно моторетката едва изкара до смяна (15000) беше на минимума вече.
Сега ситуацията е доста различна, има още 5000 до смяна а е почти на максимума пък вискозитета е същия.


Това вече е друго колега. :flehan:
Само се чудя автора на темата да ли се справи с проблема. :)




0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

mobile.bg