Към съдържанието


Снимка
- - - - -

Помощ за зареждане/смяна на акумулатор


  • Моля влезте във форума за да отговорите
8 отговора в тази тема

#1 Danail Danov

Danail Danov

    User

  • Members
  • 153 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Плевен
  • Kaра:Ауди А4 1.8 125 коня

Публикувано 02 ноември 2010 - 14:05

Значи колеги мойта А4-ка я взех с акумулатор Varta с този етикет: Снимка. Не е ясно колко годишен е, нито дали е зареждан преди това или не, също така поне на мен от етикета не ми е ясно и колко ампера е. Та днес при опит да запаля колата стартера така и не завъртя а лампите в купето едвам мъждукат. Свалих акумулатора и го сложих на някакво китайско зарядно да го заредя. Премерих с амперметър акумулатора и показа 12.7 волта. След като го сложих да се зарежда стрелката на зарядното закова на ето това деление: Снимка. Искам да попитам какво означава това показание? Ако реша да взема нов акумулатор колко амперчаса ми трябва да е за мойта кола? Мисля да мина и на една проверка за да видя дали ми зарежда както трябва генератора.

#2 Danail Danov

Danail Danov

    User

  • Members
  • 153 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Плевен
  • Kaра:Ауди А4 1.8 125 коня

Публикувано 02 ноември 2010 - 16:23

Поне някой колега с такава като мойта кола да каже колко амперчаса му е акумулатора и с какъв максимален пусков ток е за да знам какъв да взема.

#3 Ivanu6ka

Ivanu6ka

    User

  • Members
  • 623 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Дупница
  • Kaра:1.9TDI, AWX, 96 KW

Публикувано 02 ноември 2010 - 17:01

Колега снимай лепенката на колата дето е под резервната гума или тази в сервизната книжка(ако имаш) и по кодовете там може да се каже от завода с какъв акумулатор е снабдена колата.

#4 Anbuch

Anbuch

    User

  • Members
  • 83 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Хасково
  • Kaра:A3 Ambition 1.8 AGN

Публикувано 02 ноември 2010 - 17:02

Какъвто вземеш.... колкото повече амперчаса -толкова по-добре ,ама няма смисъл повече от 63 амперчаса да е де,поне според мен заради цената
И 44 да е пак ще върти стартера
Моят лично е 50 на банер
Стартов ток не ти трябва, трябва им на дизелите! Повече от 200А няма да ти харчи стартера стартов ток

Като купуваш новият акумулатор ,ще ти проверят дали алтернатора зарежда добре- нужно им е за гаранцията

Редактиран от Anbuch, 02 ноември 2010 - 17:06.


#5 egoisttt3

egoisttt3

    User

  • Members
  • 459 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Ловеч
  • Kaра:audi А3 / 1.8 / 125

Публикувано 02 ноември 2010 - 17:59

:) провери го дали има течност /електролит/ в него защото моя беше пресълнал :) долях го с вода заредих го и сега си пали ако не стане така вече ще купуваш нов

повече от 65А не ти трябва :rolleyes:

Редактиран от egoisttt3, 02 ноември 2010 - 17:59.


#6 eic-idimitrov

eic-idimitrov

    некЪв там

  • Members
  • 4169 Мнения:
  • Gender:Male
  • Interests:Много са и няма да стигне мЕстото
  • Kaра:Quattro

Публикувано 02 ноември 2010 - 18:19

Ако е обслужваем, задължително доливаш и след това зареждаш поне 24 часа за да достигнеш нужните характеристики на разтвора.

#7 Danail Danov

Danail Danov

    User

  • Members
  • 153 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Плевен
  • Kaра:Ауди А4 1.8 125 коня

Публикувано 02 ноември 2010 - 18:54

Ако е обслужваем, задължително доливаш и след това зареждаш поне 24 часа за да достигнеш нужните характеристики на разтвора.


Ами там е работата, че мисля, че не е обслужваем. Не мога да отворя капачетата отгоре по никакъв начин. Ще го държа на зарядното едно денонощие пък ще си покаже дали става после нещо от него. С амперметъра като го замервах показа 12.7 волта.
Ето как изглеждат отгоре капачетата: Снимка

Редактиран от Danail Danov, 02 ноември 2010 - 18:54.


#8 eic-idimitrov

eic-idimitrov

    некЪв там

  • Members
  • 4169 Мнения:
  • Gender:Male
  • Interests:Много са и няма да стигне мЕстото
  • Kaра:Quattro

Публикувано 02 ноември 2010 - 18:56

Обслужваем е, но трябва да развиеш капачките, да го налееш до горе със дестилирана вода и да го пуснеш да се зарежда.

Редактиран от eic-idimitrov, 02 ноември 2010 - 18:57.


#9 RTM

RTM

    User

  • Members
  • 434 Мнения:
  • Gender:Male
  • Location:Ловеч
  • Kaра:Audi 100 C4 2.0E AAD

Публикувано 02 ноември 2010 - 19:08

Много странни капачки, но наистина се обслужва както казва колегата. Като успееш да го отвориш преди да го долееш може да провериш гъстотата на електролита ако имаш уредче. Защото не се знае преди тебе колко е наливано вода и може да се наложи да долееш и електролит с цел удължаване на живота и стабилността на акомулатора.

Редактиран от RTM, 02 ноември 2010 - 19:12.





0 Потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

mobile.bg