Jump to content

трудно палене под нулата


Mboho

Recommended Posts

смених свещи,акумулатор и пак пали много трудно..върти бавно и не знам какво става..замерваха ми акомулатора и казаха,че има голям разход,когато не е на контакт..1.8.Иначе над нулата пали само с леко чукване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я караш само градско и на къси разстояния , при тази утечка си е абсолютно нормално да се мъчи при отрицателни температури . Обикновено лошо свързана или некачествена музика е проблема . При изкаран ключ , музиката бачка ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колега....и моя АЕЛ пали малко трудно, но аз го отдавам на това, че след обслужването на мотора не съм я карал на прецизна настройка на помпата и че акумулатора ми е 75Ah, а по книжка дават 92Ah. Може и проблемът да е от лоша нафта. За протокола - моята няма никаква комсумация на ток когато е в покой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не при изкаран ключ не бачка музиката,но е възможно проблема да е от там.Тези дни ще ходя при еликтричар и ще видим..Благодаря ти за отговора:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен комфорт модул релето имаше допир на маса(жиците в шофъорската врата),консумацията беше точно колкото 80 ампера акумулатор да върти тегаво,макари че съм бензин.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колега....и моя АЕЛ пали малко трудно, но аз го отдавам на това, че след обслужването на мотора не съм я карал на прецизна настройка на помпата и че акумулатора ми е 75Ah, а по книжка дават 92Ah. Може и проблемът да е от лоша нафта. За протокола - моята няма никаква комсумация на ток когато е в покой.

По каталог е 64 Ач. Няма такъв 92 да влезе под седалката. Най-много 75.

И моята върти бавно, но аз карам малко и го отдавам на това. Като е по-студено слагам 2-ри акумулатор и съвсем друго пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

64 ли е наистина?Значи съм се прецакал като сложих 75..а имах чисто нов 64..така е като не разбираме и всеки казва различно..пробелема с паленето е друг и аз ще го разбера..не може миналата зима да пали на -20 без да се замисли,а сега да не може да завърти и то с такъв акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,моита А6 е бензинова,но също въртеше бавно когато паднат температурите,до вчера когато съвсем отказа, след ремонта стартера върти като луд :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталог е 64 Ач. Няма такъв 92 да влезе под седалката. Най-много 75.

Колега това не е така.Има 95ан акумулатори в малки кутии,които влизат под седалката.Не подвеждай колегата с този акумулатор 62ан-той е подходящ за бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталог е 64 Ач. Няма такъв 92 да влезе под седалката. Най-много 75.

И моята върти бавно, но аз карам малко и го отдавам на това. Като е по-студено слагам 2-ри акумулатор и съвсем друго пали.

И в АутоДата-та и в книжката дават 92Ач...720-760А. С 64Ач за такъв голям дизел може - ама в южна Италия.... :)

То е по-важно пусковия ток да е по-голям...от порядъка на 700А+ смятам че е достатъчно и на 75Ач-сов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някой знае добър монтьор в Русе,моля да ми каже..че просто нямам думи за тия до тук..

Коко и Роби-гърба на бившата Мототехника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заведоха ме при едни"факири"...които ми казаха,че ангренажа(на нафтовата помпа)не бил добре зацепен..и заради това не палела..и как можело да си счупя двигателя така и за това така тракала...а тя мърка,вдига 220,супер икономична е и т.н..не било възможно...отчаян съм вече от некадърните майстори...дано не ме лъжат и не я прецакат..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с още 1 акумулатор как ще е.

Не съм срещал 92Ач да е в кутия като за 64.

Аз извадих от моята 64Ач Варта. Купил съм с него от Германия колата.

Освен това в списъка с оборудването на колата , което е в багажника едната комбинация беше за 64 Ач акумулатор.

Възможно е да има и с по-голям, чел съм и за такива с втори акумулатор в багажника. Въпросът е, че за Германия е направена по дефолт с 64Ач.

http://www.varta-automotive.com/fileadmin/templates/downloads/en/Folder/Folder_car.pdf

Тук може да видите. От сега произвежданите дават 74 и 80Ач за С4 независимо от мотора. Размерът е 278/175/175. Повече от 80Ач не видях в този размер.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и да видиш просто нормалния е малък за тази кола. Може да се побългари с интервенция на мрежата под седалката ит.н и пак нема да влезе повече от 90 ач но поне ще има ток. С64 ач ако е студено и е на 3 год акумулейро имаш ток за две кратки завъртания не запали ли :) търсиш да ти подадът токче :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора го смених преди няколко дена със 74 ач,а се оказа,че отечка няама...Последните майстори твърдят,4е е заради лошото зацепване на ангренажа(на помпата)...и как съм щяал да счупя двигателя...не им вярвам и в понеделник може да си я взема преди още да са тръгнали да правят каквото и да било.Шумен бил двигателя..простотии..както и да е в предниа пост обясних всичко,така,че няма смисъл да се повтарям.Благодаря ви за инфото и съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите на тези коли с паленето и пушенето са главно от центровка! Ходи някой да ти зацепи помпата, или ако е правилно зацепена да ти погледне аванса. При нас положението беше същото, падне ли под 0 въртеше, преди няколко месеца се сваляха ремъци и всичко се прикара на белези, събра се, след това с Ваг-Ком се направи тънка настройка и колата от онези дни когато беше -16 градуса навън, подгря завъртя и запали от рас, точно така, както би трябвало да пали един хубав дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно така стана и при мен:) Вчера отидох да взема колата..той я запали,и аз се шокирах,не защото запали от раз,а защото звукъ на двигателя беше МНОГО по-тих и със много по-як звук..ремъка на нафтовата помпа не бил точно на белезите,а тя имаше 19%..отклонение.

Сега трябва да провереря дюзите,защото са с високи показатели.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много по темата колеги, но ако държите натиснат съединителя при сутрешното палене, докато въртите, на мотора ще му е по-лесно да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да..както и връщането на ключъ и повторно подгяване преди да се стартира..Имам чувството,че сега не се изтрелва както преди...механика каза,че е нормално и,че преди помпата е вкарвала горивото по-рано от нормалното и тн..?Иначе определно е много по-добре във всички други отношения.

Както се подразбира механика и сервиза се оказаха супер,а не поредните малоумници..правят и чип тунинг,като за моя модел казаха,че е към 250 лв,което е доста под това,което бях чувал преди..

Ето сайта им: http://www.vrperformance.net/

Редактирано от Mboho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...