Jump to content

prokopoff

Members
  • Мнения

    413
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    80 quattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Благоевград

Последни посетители

4854 профилни разглеждания

prokopoff's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. prokopoff

    2.7 biturbo

    Някой ще даде ли инфо от първа ръка какви кулери ползвате за замяна на заводските.
  2. Таблото е настроено така че стрелката да стои на 90гр когато температурата на охлаждащата течност е между 75 и 105 градуса. Подмине ли 105 и стрелката отклонява. 2.7 прави доста жега по принцип, може да е започнал да се задръства радиатора, виското да е започнало на си забавя задействането и доста други неща. При мен на видимо бистър антифриз след промивка на системата изтекоха доста мизерии.
  3. 3.2 в 8р не е фси. Ако има номера на дюзите може да провери какъв стандарт са и колко кубикови са. Тогава ще разбере дали са подходящи
  4. Това се случва само ако количеството в резервоара падне под 1/4. Ако се държи над това ниво си рабати нормално.
  5. Всички 2.7 са със захват на апарата 145мм между болтовете. 288 и 312мм в ц5 преди фл са с 95. До колкото разбирам колегата не иска да сменя шенкели. И варианта му е съпорти от 2.5 180 коня до средата на 2001г. Ако реши да сменя шенкели варианти достатъчно, като този с 4те накладки е за избягване.
  6. То това на снимката е 321х30. Точно като на фейсово 2.7тт. За 312 трябват съпорти от кола преди фейслифта.
  7. Явно и тея в завода не знаят, че са четири буквени, и механично нанасят 3 букви и 6 цифри.
  8. Само дето рнс-е го събужда кан, и има 1 постоянен +. Тръгва ли при вкарване на ключа в контакта и гасне ли при изваждането му?
  9. Изобщо не е това което търся. Написал съм заместител на двумасов, приложил съм снимка как трябва да изглежда, но това е поредното предложение за маховик от мотори преди 97г.
  10. Сензора за таблото би трябвало да е от този тип. Стои на фланеца за горният маркуч на радиатора
  11. Помпа от б5 не става на 80, захвата е различен. И при а4 има 22.8 и 25.4мм помпи. Ная големия ефект е от тандем серво и 25.4мм помпа. http://prokopoff.snimka.bg/other/audi.457607.36074607
  12. То този пасат е всичко друго, но не и G60. G ладера е заменен с винтов копресор eaton, най-вероятно от Мерцедес. Стойността на такъв тип коли е когато са автентични.
  13. Точно при АДА датчика с ефект на Хол в "делкото" се ползва за сихронизация така наречените датчици на разпределителен вал. На въпросният мотор датчика на коляновия вал е от един друг тип.
  14. Ако шенкелите са оригиналните 82мм
  15. Заместител на двумасов за 228 или 240мм съединител, за предпочитане 240мм. Нещо от сорта...
×
×
  • Create New...