Jump to content

thekiller

Members
  • Мнения

    360
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Мнения публикувано от thekiller

  1. Продавам оригинални лети джанти 5x112 15"-ки Ауди А4 , А6 , Централен отвор 57,1 за Ауди.

     

    Джантите са запазени , без драскотини по шарката. Нормални следи от употреба. С летни гуми 195/65/15 Lassa Impatus 2 - стават за още един сезон. 

     

    Цена - 220 лв.

    гр. София

     

    за страната по куриер

     

     

  2. колега проблема също може да ти е слаба батерия или проблем в ключа и чипа. Аз също тия дни имах проблеми и реших че ще почна от дистанционното след диагностика ми излезе грешка ключ.

     

    днес смених батериите на дистанционното и забелязах и студени спойки по платката с чипа. презапоих всички спойки , нови батерии и о чудо сега го нямам тоя проблем . 

  3. аз също съм правил тема за ремонт на парно. тежка работа е и ако смяташ че няма да се справиш не се захващай.

     

    преди да правиш каквото и да било иди да ти източат фреона , после - маха се цялата централна конзола , сваля се таблото с гораната и долната част , маха се жабката , откачат се маркучите за антифриза които влизат в радиаторчето и маркучите за климатроника  и след това в купето се маха целия комплект въздуховоди и радиаторчето на парното. сменяш го задължително и не с най - евтиния вариант ако искаш после всичко да е наред , и си оправяш клапите.

     

    успех

  4. off topic - учудвам се на колеги от форума които не четат написаното , а просто праскат въпроса и газ. от чисто любопитство изчетох цялата тема на един дъх и макар да не разбирам от електроника , разбрах къде е бил проблема. 

     

    а колегата слага въпроса и дим да го няма. не се прави така колега. първо четеш , после малоумните въпроси.

  5. това е ролята на обтяжната ролка да опъва ремъка. като не го опъва шанса да прескочи зъб е голям. въпроса е да не прескочи повече от два зъба доколкото знам.

     

    ако прескочи с един зъб няма проблем. просто няма да имаш достатъчно мощност на двигателя. ще върви колата , но не достатъчно. виждал съм на колега с форд грешно зацепен ремък с един зъб и колата не вървеше добре , неможеше да вдигне повече от 140 на магистрала.

     

    виждал съм и ауди а4 с прескочил един зъб бензинов двигател 1.8 и също не вървеше добре. презацепихе ремъка и всичко си дойде на място.

     

    правете я докато е време. купи си хубава обтяжна ролка -  ИНА  - скъпа е но си заспужава парите.

  6. здрасти . имам интерес към колекторите от този автомобил.    на колекторите има вакуум датчик кръгъл с капачка отпред който движи едни клапи вътре в самите колктори. ако това е здраво , дай някаква цена за тия колектори.

     

    също може да дадеш цена и за пластмасата която закрива въздушния филтър , и за пластмасата която покрива акумулатора , казанчето за спирачна течност и компа. 

     

    също и заден ляв стоп за А4 комби . нормалните стопове , не фейслифтови.

  7. Здравейте колеги . 

     

    Търся колега от форума за гр.София някъде в района на Младост 1 или близките квартали който има кабел и софтуер за диагностика на Ауди А4 1999г. 125кончета.

     

    Имам грешка в компа за триене . Като купих автомобила не видях че възглавницата в шофьорската седалка е извадена. Смених седалката с нова в която има въздушна възглавница , но на таблото ми продължава да свети AirBag и ме дразни.

     

    Моля ако има колега от форума около мен с кабел и софт за диагностика да видим какво има като грешки в компа и да ги изчистим. 

     

    Ще си заплатя или почерпя за указаната помощ . Не искам да я вкарвам в сервиз. Напатих се от най различни скапани сервизи.

     

    Благодаря предварително.

    За връзка с мен  skype:    the___killer

  8. Ремонт на офис техника . Зареждане на тонер касети за лазерни принтери.

     

    За хора от форума 20% отстъпка от крайните цени.

     

    тел. 0897990777

     

    адрес: София , ул. Атанас Узунов 49

     

    http://best.toner.exai.com

     

    mail to: best_toner@abv.bg

     

     

    post-13879-0-78895500-1381475201_thumb.j

    post-13879-0-28033400-1381475221_thumb.j

  9. Здравейте колеги. Имам Ауди 1,8 125 коня 1999-та с код за грешка на таблото Air Bag.

     

    В последствие след закупуването на автомобила разбрах , че шофьорския Air Bag  в седалката е изваден. Смених седалката с друга в която си е наличен и свързах буксите , но грешката не се маха. 

     

    Моля ако има някой в София , района на Младост 1 с такъв кабел и софтуер да удари едно рамо да изчистим грешката и евентуално да видим какво друго има като натрупани грешки в компа.

     

    Да се запознаем , да пием по бира , две три и да обменим опит.

     

    Благодаря предварително на всеки колега отзовал се на молбата ми. 

     

    Може да пишете тук на лично съобщение или на скайп:  the___killer  , както и на мейл :  emil_gevev@abv.bg

  10. и аз това съм написал колега , че неможе да се объркат. написал съм че може да се объркат буксите на копчетата отгоре :) има две от които са еднакви. и може да се  разбере коя от къде е само ако се напасне кабелния път както е бил преди разглабянето.

  11. Здравейте колеги, ще обясня нагледно как да си смените радиатора на парното . На мен ми се наложи да правя такава интервенция след като ми се обявиха разни космически цифри за смяната му в различни сервизи.

     

    За тези от вас които са решили да се занимават с тази задача колеги Преди да правите каквото и да било отидете в сервиз за Климатици да Ви източат фреона от системата , за да не се чудите после как да закарате колата в разглобен вид за тази интервенция като мен. 

     

    Какво ви е нужно . Като за начало нов радиатор за вашия модел автомобил - Забележка: Не купувайте никога най-евтиния радиатор за парно , за да не ви се налага после след кратко време да го сменяте. Най - евтините варианти са големи ментета и не ви ги препоръчвам. Аз лично купих такъв от 50 лева среден клас който на вид е доста добър с парт номер на него и доста се доближава до оригиналния . 

     

    Стъпка 1

     

    Преди да започнете разглобяването разкачете клемите на акумулатора и даже извадете акумулатора от мястото му , така или иначе после ще трябва да го направите за да разкачите маркучите на парното , а и така ще сте сигурни , че няма да се отвори някой airbag по време на разглобяването или сглобяването. Ключе 10-ка за отхлабване на клемите на акумулатора и 13-ка камък с удължение и тресчотка за да развиете планката която фиксира акумулатора за купето.

     

    Стъпка 2 

     

    Трябва да се откачи жабката на автомобила . За тази цел отваряте жабката и от ляво при лампата има два крепежни болта , един над ключалката и два отстрани под пластмасовата кора. Преди да отвиете всички болтове извадете лампата като леко подпъхнете отверката в предната част и напънете за да излезе навън за да разкачите кабелите които са закачени за нея - хубаво е да ги изолирате за всеки случай след което отвивате болтовете и сваляте жабката.

     

    post-13879-0-53417700-1374502236_thumb.j

    post-13879-0-31839400-1374502255_thumb.j

    post-13879-0-04082400-1374502310_thumb.j

     

    След като я разкачите ще се получи следното и ще видите вуздуховода с вентилатора за парното .

     

    post-13879-0-91796600-1374502386_thumb.j

     

    Стъпка 3 

     

    Сваляне на Air bag na волана. За да свалите Airbag-a  на волана зад самия волан има от ляво и от дясно дупки за вкарване на ключ еврейска звезда Т30 е при мен . При вас може да е различен примерно Т27 . Затова е хубаво да имате комплект еврейски звезди. Ако досега не е сваляна въздушната възглавница на волана доста ще трябва да напънете като мен за да отвиете болтовете. След това издърпвате леко напред възглавницата с клаксона и разкачате буксите на възглавницата. 

     

    Стъпка 4

     

    Отвиване на волана . Първо бележете положението на волана за да може после да го сложите точно така както сте го свалили. За свалянето ви трябва пак еврейска звезда доста голяма , не помня точно номера. След като свалите волана стигате до следното положение.

     

    post-13879-0-93263300-1374502902_thumb.j

     

    Стъпка 5 

     

    Сваляне на пластмасите около волана . Те се държат на 3 болта , като единия е в центъра , а два са по краищата .

     

    Стъпка 6 

     

    Разкачане лостчето за фаровете и мигачите. В задната част на лостчето има скоба захваната с болт с глава за шестограм . Разхлабвате болта и издърпвате леко лостчето напред за да разкачите буксите зад него,  разкачате ги и издърпвате лостчето до край напред и то излиза. Няма нужда да помните коя букса от къде е защото неможе да ги объркате. Кабелите са пресметнати точно да стигнат до своята си букса , а и самите букси са различни по вид.

     

    Стъпка 7

     

    Отвиване на пластмасата около волана. При мен някой се е опитвал да я сваля преди това и я изпочупил леко , но ако не сте сваляли такава тя се държи на 6 болта

     

    post-13879-0-04965700-1374503533_thumb.j

     

    Стъпка 8

     

    Сваляне на таблото с уредите. Таблото с уредите се крепи на два болта зад последната пластмаса . Като ги отвиете таблото се издърпва напред и от ляво и от дясно на таблото има две букси отново в различен цвят които също неможе да сгрешите . Те са с защитно заключващо лостче което трябва леко да повдигнете преди да издърпате буксата и да я разкачите. 

    След като разкачите и таблото стигате до следния момент

     

    post-13879-0-99107200-1374503695_thumb.j

     

    Стъпка 9 

     

    Откачане на пасажерския AirBag. За да свалите пасажерската въздушна възглавница ще трябва доста да се изгърбите и доста болтове да отвиете. Те се намират под таблото където е  и  буксата за въздушната възглавница. 

    По спомен са 4 болта за гредата и 2 за арматурното табло.  Също трябва да отвиете и планката за която се закача жабката . 

     

    post-13879-0-69218500-1374504016_thumb.j

     

    Когато свалите възглавницата на земята тя изглежда така

    post-13879-0-64669700-1374504029_thumb.j

     

    Стъпка 10

     

    Разглабяне на Централната конзола. Трябва да махнете подлакътника и централната конзола . Подлакътника се държи на 3 болта , а конзолата на 2 болта скрити под пластмасови капачки от двете страни на конзолата  близо до вътрешните ръбове на седалките от към конзолата и на тяхното равнище. При изваждането на конзолата трябва да разкачите и буксата за компютъра за да не я скъсате също и пластмасовите капаци на ръчната спирачка.

     

    Стъпка 11 

     

    Продължаваме да разглабяме централната конзола . Първо си разкачате музиката. После двете пласмаси декоративни които са черни на цвят около музиката . Под тези пластмаси са двата болта които държат махагоновата решетка около уредите . Като ги развиете тях решетката се издърпва напред. След това отвивате топката на скоростния лост , изваждате кожуха около скоростния лост - той е на щипки , отвивате централната конзола от ляво където под декоративна капачка е скрит един болт и издърпвате конзолата напред и нагоре.

     

    И стигате до това положение

    post-13879-0-48005600-1374504562_thumb.j

     

    Стъпка 12 

     

    Разкачане на климатроника и уредите около него. Развивате 4-те болта които съм маркирал в червено и таблото с копчетата и климатроника е освободено. 

    Важно - Запишете буксите на копчетата отгоре коя от къде разкачате , защото въпреки че са различни по спомен имаше две еднакви и за да ги нацелите ако не сте ги записали като мен ще трябва да се ориентирате по дължината на кабелите , а това не всеки го може , защото след разглабянето става голямо мазало и едва ли ще успеете да прекарате кабелите точно от същото място където са били преди разглабянето , освен ако не сте перфекционисти като мен.  Буксите на климатроника са различни и с определена дължина тях също неможете да сбъркате , но си ги запишете и тях за всеки случай

     

    post-13879-0-08711200-1374504886_thumb.j

     

    След като разкачите всичко. По средата остава едно голямо нищо , в което се вижда останалата част от въздуховода и по средата остават две метални планки свързани с метална ос на която се крепи конзолата , които по късно ще премахнем.

     

    Стъпка 13 

     

    Разкачане на арматурното табло. За да разкачим таблото трябва да отвием доста болтове по дълбината на цялото табло , както и от ляво и от дясно на таблото под пластмасовите кори от страната с бушоните и от страната на пасажера. Когато ги отвиете таблото е готово за вадене , но не го вадете още. Има една последна букса за откачане която е под пластмасовата решетка в центъра на таблото. Също ще трябва да отвиете централния въздуховод който отива към таблото. 

     

    post-13879-0-61869500-1374505425_thumb.j

    post-13879-0-08711200-1374504886_thumb.j

    post-13879-0-46687400-1374505178_thumb.j

     

    Тук ще ви трябва втори човек , който да издърпа таблото леко напред и да ви го задържи защото тази решетка в центъра е захваната за таблото отдолу с 3 гайки ключе 8 който за да отвиете трябва да се заврете под таблото. След като ги отвиете изваждате решетката в центъра на таблото и откачате буксата , след което изваждате таблото и се получава това.

     

    post-13879-0-16617200-1374505346_thumb.j

     

    Стъпка 14 

     

    Има пластмасови въздуховоди които са под моторчетата на въздуховода които също трябва да премахнете , след което махаме двете планки на които се закача таблото с климатроника които са свързани с металната ос. Когато ги махнете се получава това. Внимавайте при ваденето на въздуховодите излизат трудно и може да счупите лостчетата които отварят клапите на въздуховода.

     

    post-13879-0-93550000-1374505605_thumb.j

     

    Стъпка 15

     

    Остава да разкачите кабелите на вентилатора на парното в дясно . Да разкачите целия въздуховод с вентилатора който е на няколко болта закачен за гредата , да отворите капака и под филтъра на купето да развиете тръбите на климатика , и след като сте махнали акумулатора , до него при мен под гофрирана обвивка са маркучите за водата за парното които са захванати за самия радиатор със скоби. Охлабвате скобите с клещи (скобите са много яки) и издърпвате маркучите на водата за радиатора на парното и ги затапвате с нещо за да не тече вода от тях(антифриз). После изваждате уплътнението и издърпвате целия въздуховод вътре в купето и го вадите. От ляво да въздуховода отгоре на два рапидни болта и две щипки е захванат радиатора за парното. Като развиете болтовете и отворите щипките радиатора излиза нагоре . 

    Слагате на негово място новия и сглабяте колата по обратния ред.

     

    Съжалявам че нямам повече снимки за по подробно разглабяне и сглабяне , но съм готов да помогна на всеки който е от софия и има нужда от такава интервенция срещу почерпка от една две бири и музиката да свири.

     

    Успех на всички

  12. четох , четох и пак чета и никой не виждам да каже купих такива и такива носачи и след маса каране ...к км носачите са ок. 

     

    от скоро съм във форума. скоро купих и моето ауди а4 б5 99-та. беше много много занемарено от предния собственик. тая кола докато е в мен ще ми е благодарна много че съм я освободил от тормоза в който е била.

     

    да си дойдем на темата носачи - естествено след 2 месеца каране в софия предницата почна да тропа. установих че имам за смяна горни носачи смених и четирите носача с Лемфьордер от " В и Д " - успях да ги закупя от тях с 35% отстъпка от крайна цена и така 4-те ми излязоха на цена от 260 лева и стотинки.

     

    Сега след около месец каране пак тропа предницата и вероятно и долните са заминали. Нормално като се има в предвид какво свалих от колата , а именно горните 3 бяха някакви китайки без марка и модел , четвъртия рециклиран оригинален . 

     

    Ще поръчам и долни оригинални на Лемфьордер и като ги сменя и тях и след като навъртя достатъчно километри ще дам отзиви. 

  13. Продавам преден капак за Ауди А4 Б5 . Капака има забележки. Продава се с пръскалките на капака - имат ел. подгряване
    Цена - 40 лв.

    София
    за страната с куриер
    тел. 0897990777
    skype: the___killer

     

     

  14. колега имам 15-ки джанти с гуми за един - два сезона . модела е този . с гуми 195/65/15 Lassa Impatus 2. Джантите са оригинлни от ауди.

    Ако имаш интерес за бартер аз търся такива 16-ки за моето ауди. да направим един бартер. Тел. за връзка с мен 0897990777 или ми напиши на лично съобщение телефон за връзка с теб .

  15. Здравейте колеги . Търся си джанти като тези от снимката 16-ки на добра цена.

    Може и бартер с доплащане от моя страна. Имам 15-ки този модел . 4-ри броя с гуми , вече с 4-ри еднакви летни гуми 195/65/15 Lassa Impatus 2.

    Джантите нямат никъде одрано по тях 5х112 оригинални.

    тел. за връзка с мен 0897990777 или скайп: the___killer

    От София съм

  16. аз като купих моето ауди преди два месеца сменихме ангренажа и забравихме да погледнем ремъка на ангренажа дали не е прескочил зъб. миналата седмица ми се отвори теч от водната помпа и я смених с нова. при смяната тази събота реших да погледна дали белезите на ангренажа ми съвпадат и се оказа че стария ремък е прескочил зъб и затова ми пали трудно колата . така или иначе за да се смени водната помпа се сваля ремъка . свалих го , наместих го и воала. проблема с паленето се реши и сега автомобила е наред и даже вече върви както трябва. :) всичко се намести.

    това е само едно мое предположение . не съм техник и незнам дали това ти е проблема . по елементарните ремонти си ги правя сам и просто предполагам.

  17. Продавам кори за задни врати Audi A4 B5 комби с място за тонколони , с копчетата за ел. стъклата .- цена 30 лева за двете

    от София съм

    тел. 0897990777

    скайп: the___killer

  18. Здравейте колеги . Търся си джанти като тези от снимката 16-ки на добра цена.

    Може и бартер с доплащане от моя страна. Имам 15-ки този модел . 4-ри броя с гуми , като едната гума е за смяна.

    Джантите нямат никъде одрано по тях 5х112 оригинални.

    тел. за връзка с мен 0897990777 или скайп: the___killer

    От София съм

×
×
  • Create New...