-
Мнения
360 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Тип съдържание
Профил
Форуми
Календар
Мнения публикувано от thekiller
-
-
колега дали ти седи от тоя двигател всмукателните колектори ? ако да дай цена на лично.
-
колега проблема също може да ти е слаба батерия или проблем в ключа и чипа. Аз също тия дни имах проблеми и реших че ще почна от дистанционното след диагностика ми излезе грешка ключ.
днес смених батериите на дистанционното и забелязах и студени спойки по платката с чипа. презапоих всички спойки , нови батерии и о чудо сега го нямам тоя проблем .
-
аз също съм правил тема за ремонт на парно. тежка работа е и ако смяташ че няма да се справиш не се захващай.
преди да правиш каквото и да било иди да ти източат фреона , после - маха се цялата централна конзола , сваля се таблото с гораната и долната част , маха се жабката , откачат се маркучите за антифриза които влизат в радиаторчето и маркучите за климатроника и след това в купето се маха целия комплект въздуховоди и радиаторчето на парното. сменяш го задължително и не с най - евтиния вариант ако искаш после всичко да е наред , и си оправяш клапите.
успех
-
off topic - учудвам се на колеги от форума които не четат написаното , а просто праскат въпроса и газ. от чисто любопитство изчетох цялата тема на един дъх и макар да не разбирам от електроника , разбрах къде е бил проблема.
а колегата слага въпроса и дим да го няма. не се прави така колега. първо четеш , после малоумните въпроси.
-
това е ролята на обтяжната ролка да опъва ремъка. като не го опъва шанса да прескочи зъб е голям. въпроса е да не прескочи повече от два зъба доколкото знам.
ако прескочи с един зъб няма проблем. просто няма да имаш достатъчно мощност на двигателя. ще върви колата , но не достатъчно. виждал съм на колега с форд грешно зацепен ремък с един зъб и колата не вървеше добре , неможеше да вдигне повече от 140 на магистрала.
виждал съм и ауди а4 с прескочил един зъб бензинов двигател 1.8 и също не вървеше добре. презацепихе ремъка и всичко си дойде на място.
правете я докато е време. купи си хубава обтяжна ролка - ИНА - скъпа е но си заспужава парите.
-
здрасти . имам интерес към колекторите от този автомобил. на колекторите има вакуум датчик кръгъл с капачка отпред който движи едни клапи вътре в самите колктори. ако това е здраво , дай някаква цена за тия колектори.
също може да дадеш цена и за пластмасата която закрива въздушния филтър , и за пластмасата която покрива акумулатора , казанчето за спирачна течност и компа.
също и заден ляв стоп за А4 комби . нормалните стопове , не фейслифтови.
-
Здравейте колеги .
Търся колега от форума за гр.София някъде в района на Младост 1 или близките квартали който има кабел и софтуер за диагностика на Ауди А4 1999г. 125кончета.
Имам грешка в компа за триене . Като купих автомобила не видях че възглавницата в шофьорската седалка е извадена. Смених седалката с нова в която има въздушна възглавница , но на таблото ми продължава да свети AirBag и ме дразни.
Моля ако има колега от форума около мен с кабел и софт за диагностика да видим какво има като грешки в компа и да ги изчистим.
Ще си заплатя или почерпя за указаната помощ . Не искам да я вкарвам в сервиз. Напатих се от най различни скапани сервизи.
Благодаря предварително.
За връзка с мен skype: the___killer
-
Ремонт на офис техника . Зареждане на тонер касети за лазерни принтери.
За хора от форума 20% отстъпка от крайните цени.
тел. 0897990777
адрес: София , ул. Атанас Узунов 49
mail to: best_toner@abv.bg
-
Здравейте колеги. Имам Ауди 1,8 125 коня 1999-та с код за грешка на таблото Air Bag.
В последствие след закупуването на автомобила разбрах , че шофьорския Air Bag в седалката е изваден. Смених седалката с друга в която си е наличен и свързах буксите , но грешката не се маха.
Моля ако има някой в София , района на Младост 1 с такъв кабел и софтуер да удари едно рамо да изчистим грешката и евентуално да видим какво друго има като натрупани грешки в компа.
Да се запознаем , да пием по бира , две три и да обменим опит.
Благодаря предварително на всеки колега отзовал се на молбата ми.
Може да пишете тук на лично съобщение или на скайп: the___killer , както и на мейл : emil_gevev@abv.bg
-
по добре си купете радиатор за парното нов. читав радиатор на добра цена е около 42 лева.
-
и аз това съм написал колега , че неможе да се объркат. написал съм че може да се объркат буксите на копчетата отгоре има две от които са еднакви. и може да се разбере коя от къде е само ако се напасне кабелния път както е бил преди разглабянето.
-
Здравейте колеги, ще обясня нагледно как да си смените радиатора на парното . На мен ми се наложи да правя такава интервенция след като ми се обявиха разни космически цифри за смяната му в различни сервизи.
За тези от вас които са решили да се занимават с тази задача колеги Преди да правите каквото и да било отидете в сервиз за Климатици да Ви източат фреона от системата , за да не се чудите после как да закарате колата в разглобен вид за тази интервенция като мен.
Какво ви е нужно . Като за начало нов радиатор за вашия модел автомобил - Забележка: Не купувайте никога най-евтиния радиатор за парно , за да не ви се налага после след кратко време да го сменяте. Най - евтините варианти са големи ментета и не ви ги препоръчвам. Аз лично купих такъв от 50 лева среден клас който на вид е доста добър с парт номер на него и доста се доближава до оригиналния .
Стъпка 1
Преди да започнете разглобяването разкачете клемите на акумулатора и даже извадете акумулатора от мястото му , така или иначе после ще трябва да го направите за да разкачите маркучите на парното , а и така ще сте сигурни , че няма да се отвори някой airbag по време на разглобяването или сглобяването. Ключе 10-ка за отхлабване на клемите на акумулатора и 13-ка камък с удължение и тресчотка за да развиете планката която фиксира акумулатора за купето.
Стъпка 2
Трябва да се откачи жабката на автомобила . За тази цел отваряте жабката и от ляво при лампата има два крепежни болта , един над ключалката и два отстрани под пластмасовата кора. Преди да отвиете всички болтове извадете лампата като леко подпъхнете отверката в предната част и напънете за да излезе навън за да разкачите кабелите които са закачени за нея - хубаво е да ги изолирате за всеки случай след което отвивате болтовете и сваляте жабката.
След като я разкачите ще се получи следното и ще видите вуздуховода с вентилатора за парното .
Стъпка 3
Сваляне на Air bag na волана. За да свалите Airbag-a на волана зад самия волан има от ляво и от дясно дупки за вкарване на ключ еврейска звезда Т30 е при мен . При вас може да е различен примерно Т27 . Затова е хубаво да имате комплект еврейски звезди. Ако досега не е сваляна въздушната възглавница на волана доста ще трябва да напънете като мен за да отвиете болтовете. След това издърпвате леко напред възглавницата с клаксона и разкачате буксите на възглавницата.
Стъпка 4
Отвиване на волана . Първо бележете положението на волана за да може после да го сложите точно така както сте го свалили. За свалянето ви трябва пак еврейска звезда доста голяма , не помня точно номера. След като свалите волана стигате до следното положение.
Стъпка 5
Сваляне на пластмасите около волана . Те се държат на 3 болта , като единия е в центъра , а два са по краищата .
Стъпка 6
Разкачане лостчето за фаровете и мигачите. В задната част на лостчето има скоба захваната с болт с глава за шестограм . Разхлабвате болта и издърпвате леко лостчето напред за да разкачите буксите зад него, разкачате ги и издърпвате лостчето до край напред и то излиза. Няма нужда да помните коя букса от къде е защото неможе да ги объркате. Кабелите са пресметнати точно да стигнат до своята си букса , а и самите букси са различни по вид.
Стъпка 7
Отвиване на пластмасата около волана. При мен някой се е опитвал да я сваля преди това и я изпочупил леко , но ако не сте сваляли такава тя се държи на 6 болта
Стъпка 8
Сваляне на таблото с уредите. Таблото с уредите се крепи на два болта зад последната пластмаса . Като ги отвиете таблото се издърпва напред и от ляво и от дясно на таблото има две букси отново в различен цвят които също неможе да сгрешите . Те са с защитно заключващо лостче което трябва леко да повдигнете преди да издърпате буксата и да я разкачите.
След като разкачите и таблото стигате до следния момент
Стъпка 9
Откачане на пасажерския AirBag. За да свалите пасажерската въздушна възглавница ще трябва доста да се изгърбите и доста болтове да отвиете. Те се намират под таблото където е и буксата за въздушната възглавница.
По спомен са 4 болта за гредата и 2 за арматурното табло. Също трябва да отвиете и планката за която се закача жабката .
Когато свалите възглавницата на земята тя изглежда така
Стъпка 10
Разглабяне на Централната конзола. Трябва да махнете подлакътника и централната конзола . Подлакътника се държи на 3 болта , а конзолата на 2 болта скрити под пластмасови капачки от двете страни на конзолата близо до вътрешните ръбове на седалките от към конзолата и на тяхното равнище. При изваждането на конзолата трябва да разкачите и буксата за компютъра за да не я скъсате също и пластмасовите капаци на ръчната спирачка.
Стъпка 11
Продължаваме да разглабяме централната конзола . Първо си разкачате музиката. После двете пласмаси декоративни които са черни на цвят около музиката . Под тези пластмаси са двата болта които държат махагоновата решетка около уредите . Като ги развиете тях решетката се издърпва напред. След това отвивате топката на скоростния лост , изваждате кожуха около скоростния лост - той е на щипки , отвивате централната конзола от ляво където под декоративна капачка е скрит един болт и издърпвате конзолата напред и нагоре.
И стигате до това положение
Стъпка 12
Разкачане на климатроника и уредите около него. Развивате 4-те болта които съм маркирал в червено и таблото с копчетата и климатроника е освободено.
Важно - Запишете буксите на копчетата отгоре коя от къде разкачате , защото въпреки че са различни по спомен имаше две еднакви и за да ги нацелите ако не сте ги записали като мен ще трябва да се ориентирате по дължината на кабелите , а това не всеки го може , защото след разглабянето става голямо мазало и едва ли ще успеете да прекарате кабелите точно от същото място където са били преди разглабянето , освен ако не сте перфекционисти като мен. Буксите на климатроника са различни и с определена дължина тях също неможете да сбъркате , но си ги запишете и тях за всеки случай
След като разкачите всичко. По средата остава едно голямо нищо , в което се вижда останалата част от въздуховода и по средата остават две метални планки свързани с метална ос на която се крепи конзолата , които по късно ще премахнем.
Стъпка 13
Разкачане на арматурното табло. За да разкачим таблото трябва да отвием доста болтове по дълбината на цялото табло , както и от ляво и от дясно на таблото под пластмасовите кори от страната с бушоните и от страната на пасажера. Когато ги отвиете таблото е готово за вадене , но не го вадете още. Има една последна букса за откачане която е под пластмасовата решетка в центъра на таблото. Също ще трябва да отвиете централния въздуховод който отива към таблото.
Тук ще ви трябва втори човек , който да издърпа таблото леко напред и да ви го задържи защото тази решетка в центъра е захваната за таблото отдолу с 3 гайки ключе 8 който за да отвиете трябва да се заврете под таблото. След като ги отвиете изваждате решетката в центъра на таблото и откачате буксата , след което изваждате таблото и се получава това.
Стъпка 14
Има пластмасови въздуховоди които са под моторчетата на въздуховода които също трябва да премахнете , след което махаме двете планки на които се закача таблото с климатроника които са свързани с металната ос. Когато ги махнете се получава това. Внимавайте при ваденето на въздуховодите излизат трудно и може да счупите лостчетата които отварят клапите на въздуховода.
Стъпка 15
Остава да разкачите кабелите на вентилатора на парното в дясно . Да разкачите целия въздуховод с вентилатора който е на няколко болта закачен за гредата , да отворите капака и под филтъра на купето да развиете тръбите на климатика , и след като сте махнали акумулатора , до него при мен под гофрирана обвивка са маркучите за водата за парното които са захванати за самия радиатор със скоби. Охлабвате скобите с клещи (скобите са много яки) и издърпвате маркучите на водата за радиатора на парното и ги затапвате с нещо за да не тече вода от тях(антифриз). После изваждате уплътнението и издърпвате целия въздуховод вътре в купето и го вадите. От ляво да въздуховода отгоре на два рапидни болта и две щипки е захванат радиатора за парното. Като развиете болтовете и отворите щипките радиатора излиза нагоре .
Слагате на негово място новия и сглабяте колата по обратния ред.
Съжалявам че нямам повече снимки за по подробно разглабяне и сглабяне , но съм готов да помогна на всеки който е от софия и има нужда от такава интервенция срещу почерпка от една две бири и музиката да свири.
Успех на всички
-
Като ще даваш толкова пари да си беше взел оригинални... щяха да ти излязат 300лв със съдействие за отстъпка от колега във форума.
Колега ако знаех от кой от форума да ги купя досега да съм ги купил
-
четох , четох и пак чета и никой не виждам да каже купих такива и такива носачи и след маса каране ...к км носачите са ок.
от скоро съм във форума. скоро купих и моето ауди а4 б5 99-та. беше много много занемарено от предния собственик. тая кола докато е в мен ще ми е благодарна много че съм я освободил от тормоза в който е била.
да си дойдем на темата носачи - естествено след 2 месеца каране в софия предницата почна да тропа. установих че имам за смяна горни носачи смених и четирите носача с Лемфьордер от " В и Д " - успях да ги закупя от тях с 35% отстъпка от крайна цена и така 4-те ми излязоха на цена от 260 лева и стотинки.
Сега след около месец каране пак тропа предницата и вероятно и долните са заминали. Нормално като се има в предвид какво свалих от колата , а именно горните 3 бяха някакви китайки без марка и модел , четвъртия рециклиран оригинален .
Ще поръчам и долни оригинални на Лемфьордер и като ги сменя и тях и след като навъртя достатъчно километри ще дам отзиви.
-
Продавам кори за задни врати Audi A4 B5 с място за тонколони , с копчетата за ел. стъклата .- цена 30 лева за двете
от София съм
тел. 0897990777
скайп: the___killer -
Продавам преден капак за Ауди А4 Б5 . Капака има забележки. Продава се с пръскалките на капака - имат ел. подгряване
Цена - 40 лв.
София
за страната с куриер
тел. 0897990777
skype: the___killer -
колега дай да се разберем нещо на лични или по тел.
-
колега имам 15-ки джанти с гуми за един - два сезона . модела е този . с гуми 195/65/15 Lassa Impatus 2. Джантите са оригинлни от ауди.
Ако имаш интерес за бартер аз търся такива 16-ки за моето ауди. да направим един бартер. Тел. за връзка с мен 0897990777 или ми напиши на лично съобщение телефон за връзка с теб .
-
Здравейте колеги . Търся си джанти като тези от снимката 16-ки на добра цена.
Може и бартер с доплащане от моя страна. Имам 15-ки този модел . 4-ри броя с гуми , вече с 4-ри еднакви летни гуми 195/65/15 Lassa Impatus 2.
Джантите нямат никъде одрано по тях 5х112 оригинални.
тел. за връзка с мен 0897990777 или скайп: the___killer
От София съм
-
аз като купих моето ауди преди два месеца сменихме ангренажа и забравихме да погледнем ремъка на ангренажа дали не е прескочил зъб. миналата седмица ми се отвори теч от водната помпа и я смених с нова. при смяната тази събота реших да погледна дали белезите на ангренажа ми съвпадат и се оказа че стария ремък е прескочил зъб и затова ми пали трудно колата . така или иначе за да се смени водната помпа се сваля ремъка . свалих го , наместих го и воала. проблема с паленето се реши и сега автомобила е наред и даже вече върви както трябва. всичко се намести.
това е само едно мое предположение . не съм техник и незнам дали това ти е проблема . по елементарните ремонти си ги правя сам и просто предполагам.
-
кога са сменяни консумативите на аудито . да не ти е прескочил зъб ангренажа ?
-
-
Продавам кори за задни врати Audi A4 B5 комби с място за тонколони , с копчетата за ел. стъклата .- цена 30 лева за двете
от София съм
тел. 0897990777
скайп: the___killer
-
Здравейте колеги . Търся си джанти като тези от снимката 16-ки на добра цена.
Може и бартер с доплащане от моя страна. Имам 15-ки този модел . 4-ри броя с гуми , като едната гума е за смяна.
Джантите нямат никъде одрано по тях 5х112 оригинални.
тел. за връзка с мен 0897990777 или скайп: the___killer
От София съм
Продавам оригинални лети джанти 5x112 15"-ки Ауди А4 , А6
в Купува/продава гуми и джанти
Публикувано · Редактирано от thekiller
Продавам оригинални лети джанти 5x112 15"-ки Ауди А4 , А6 , Централен отвор 57,1 за Ауди.
Джантите са запазени , без драскотини по шарката. Нормални следи от употреба. С летни гуми 195/65/15 Lassa Impatus 2 - стават за още един сезон.
Цена - 220 лв.
гр. София
за страната по куриер