Jump to content

Смяна на радиатора на парното


Crafter

Recommended Posts

Здравейте колеги

Изчетох няколко теми, но не видях онова, което търся, а именно - къде да закарам колата, за да ми сменят радиатора за отоплението. В сервиза, в който бях последно, онзи започна да ми се тюхка и да пуфти все едно той ще ми плаща, за да го направи. А не искам някой набързо да я разкости и после половината неща да не работят.

Разбрах вече, че щетата не е малка (около 200 лева да речем), а за самия радиатор пак ми е мъгла. От къде мога да го закупя и каква марка да търся.

Колата е Б3 91.

И един леко страничен въпрос. Тъй като ще се сваля цялото табло, могат ли да бъдат заменени крушките по таблото със светодиоди?

Да не пропусна да кажа, че става въпрос за София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За труд по смяната на радиаторчето на парното + претапициране на клапите цената е не повече от 100 лв. За самото радиаторче , цената е от 20 до 80 лв. в зависимост от марката .

Редактирано от Milanski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За радиаторчето пиши на колегите Gsb и КОКО 100 С4 . За смяна мисля , че колегата buzzi се занимаваше с това :hilezh:

Редактирано от Milanski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съветвам те да вземеш BEHR-HELLA или Nissens, но от високата градация, което се намира доста трудно.

При останалите вероятността да протекат до година-две е огромна.

За смяна и аз имам впечатление, че Петър - buzzi ще направи замяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих радиатор, но се спрях на друг майстор - ще ходя при Стенли, който е в Горна Баня.

Има още нещо, което искам да попитам. Защо се претапицират клапите и това отделна процедура ли се води?

Проблема с майсторите е, че като покажеш, че не разбираш и те режат от кръста, а пък аз в тази сфера съм бос та бос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите се претапицират , понеже най - вероятно дунапрена им е започнал да се рони и ако смениш радиаторчето а са ти заминали клапите и най - вече тази за топло и студено няма да духа топло като хората и все едно нищо . Би трябвало да влиза в цената претапицирането на клапите , питай предварително .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довършвам темата както обещах.

Бях при сервиза на Стенли (Горна Баня). Човека направи точно каквото му поисках и то за ден и половина.

Парното работи чудесно след допълнителна смяна на термостата. Малък проблем, който имам е, че въздуха, който вкарва мирише на нещо изгоряло/разтопено, но предполагам, че това ще се оправи след време.

Иначе всичко е супер. Благодаря за помощта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ден и половина казваш <_< и мирише на изгоряло ,може от радиаторчето да изпарява от жегата масло ако е било консервирано .Дано да е от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<_<

Много си прав, повечето майсторчета не почистват радиатора преди да го монтират. Ще смърди поне следващите 20-30 К км, не питай от къде знам. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм да премахна смрадта със флакон за почистване на климатици, обезмаслител и кво ли не, но миризмата си остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При няколкото теми за смяната на тоя радиатор, никой не беше споменал, че е много добра идея да се измие хубаво отвън, преди да се постави. А аз се чудя защо след почти година от смяната мирише странно. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колкото и да се мие като самата пластмаса е миризлива(ефтини радиаторчета) няма оправия само времето премахва миризмата

п.с. необходимо е много време:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всичко евтино мирише,,за справка,организирам среща с евтино и не миризливо радиаторче,топлещо отлично!

Моля,нека не забравяме че колите ни са стари ,но не и технологията по която се правят,сигурно вече ги произвеждат от отпадъци :lol:

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

произвеждат от отпадъци :)

Ше бъеш културен ва ...

Рециклират се :lol:

Вчера сменихме водна бомба на едно 4.2 квадрат А8888, и имаше 12 щампи с годината на производство на корпуса на помпата - като се почне от 1998 до 2010 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Koko100c4 по-горе в темата го е написал. Вземи си радиаторче BEHR, няма да сбъркаш. Вече втора година съм с такова, никакви проблеми и каквато и да било неприятна миризма. :zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...