duno Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 .....аз лично за себе си не мога да повярвам че тези скоби нещо са повлияли на толкова твърдата оплетка.Май е сложил скоби.Само не мога да разбера,защо се слагат скоби,а не сменяте меката връзка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donpetkov Публикувано 13 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Как точно приключи историята в крайна сметка?Сложих скоби както се вижда по-горе от снимката,вследствие на което(може би) вибрациите са намалели.В интерес на истината от тази процедура насам не съм карал много колата,заради това не мога да дам съвсем окончателен отговор.Знам че трябва да изляза със някакво становище за да има полза тази тема за други колеги с подобен проблем.Също така си мисля че може би вече е ОК,след като чета мненията на други колеги на които им се клатят скоростните лостове като"Матрьошки"или пък им се удрят гърнетата в бронята и др.При мен такива неща няма,затова не мисля да Ви досаждам повече с тези вибрации,явно има автомобили в по-лошо положение,а пък моето е нормалното за дизел.Както бях писал в началото това ми е първият дизел,допреди няколко месеца беше само бензин.Относно въпроса на колегата в горният пост ще кажа,че не съм сменил меката връзка защото не бяхме сигурни че е от нея.Тава е само тест,веднъж установи ли се че вибрациите са от нея,то тя подлежи на смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Проблема че е от меката връзка в повечето случаи е така, но по - големия проблем е, че читава такава в България е малко мисията невъзможна, а като примесим куатро генерация в уравнението купона става пълен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donpetkov Публикувано 14 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Проблема че е от меката връзка в повечето случаи е така, но по - големия проблем е, че читава такава в България е малко мисията невъзможна, а като примесим куатро генерация в уравнението купона става пълен То като тръгна да я купувам ще започнат въпросите от къде да бъде?Това е част която не е за втора ръка,а нова от "ЕмКомплект" ли,от другаде ли?Или да търся оригинална от официален вносител,а после монтаж примерно в "ЕмКомплект"?Моля някой да сподели как е процедирал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 (Редактирано) Аз лично смених в ЕмКомплект. Доволен съм. Иначе КРАФТ на околомръсното също доста ги препоръчват във форума. 80лв с гаранция ми излезе, без отстъпки или нищо. Просто влязох в сервиза, казах какво искам и ми казаха на кой канал да я вкарам. Даже махнах катализатора едновременно със смяната на връзката. Редактирано 14 Ноември 2012 от limona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donpetkov Публикувано 14 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Благодаря ти,а това с махането на катализатора защо се прави?Сигурно е наложителна интервенция вследствие запушен катализатор.А как се разбира дали е запушен?Иначе днес покарах малко повече колата,и наистина вибрациите са редуцирани до нормалното.Доста по-добре от преди да сложа скобите.Единствено си остава за мен загатка как тези скоби свършиха работа,като оплетката на меката връзка е толкова твърда?Нито скобите вследствие натягането с гедоре(не с отверка) не можаха да започнат да се впиват в оплетката,но все пак има ефект.При една от скобите при опит да я затегна максимално се получи скъсване,тоест не ти позволява да я пресвиваш до безкрай.Все едно е метална тръба,толкова е твърда самата оплетка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Ами катализатора го свалих защото колата беше почнала да върви по-малко от преди, и наистина се отпуши като го махнах. Все пак на километража ми пише 275 000км, а колко са всъщност само тя си знае Иначе не е задължително, но като всяка част по колата си има ограничен живот, нищо вечно няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen.b Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Само не мога да разбера,защо се слагат скоби,а не сменяте меката връзка Ами защото три скоби са има-няма 5лв.(даже по-малко)и ако проблема наистина е в меката връзка,разбираш сам за около 5 минути.А смяната както е написал колегата, 80лв с гаранция ми излезе, без отстъпки или нищо. е "малко" по-скъпа.И ако случайно проблема не е в меката връзка .Смятам че по повече няма какво да се каже по този въпрос п.п.Извинявам се за "офф"-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Може и да е поскъпнала вече, това е цена от месец Март 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Здравейте колеги. Проследих темата и взех, че реших да сложа и аз скоби на меката връзка, да видя ще има ли наистина такъв ефект. Първо да спомена, че колата паркирана, със запален двигател имаше вибрации, които на мен ми се струваха повече от нормални и не ми правеха особено впечатление. Крайното гърне се клатеше доста, скоростния лост също, в седалката се усещаше едно неприятно вибриране, точно на кръста, като стиснех волана часовника на ръката ми поемаше част от вибрациите, а педала на съединителя направо си чукаше по подметката. Всичко това го отдавах или на тампон или на съединител, за педала. Но сложих онзи ден скобите и чудо. Първо седалката спря да вибрира, волана все едно нищо не държиш, така олекна, педала спря да чука и сега ми създава един хубав комфорт в краката. Скоростния лост все още си се клати, както и гърнето, но не ме притеснява, защото голяма част от вибрациите изчезнаха. Не съм вярвал да има наистина такъв ефект от 3 скоби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Аз съм бензин ама като чета темата и мен ме налита да сложа такива скоби!Между другото се забелязва рязко изчерпване на тоя размер скоби от пазара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Забелязах обаче един проблем на тези скоби с винт. Кратко след като се монтират на меката връзка и се покара колата, скобите се отпускат и трябва да се дозатегнат. Може и мойте да са менте, щото се отпуснаха и малко превъртат, като че ли. Мисля, че скоби като за маншон на каре биха свършили по-добра работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Скобите са просто начин да разбереш на 100% че проблема е от връзката и да държат докато я смениш, не да се кара с тях вовеки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Е предполагам, че е така, но кога ще и дойде времето да я сменя нямам идея. Преди нея в списъка са няколко носача, биалетки, задни лагери, може би и предните, ако не излезе междувременно и друго, та чак тогава е тя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Здравейте колеги,аз също имам подобрен проблем.Става въпрос за б5 1.8т,от скоро ми се появиха леки вибрации в купето и вчера видях,че меката връзка е скъсана наполовина в единия край.Взех 3 скоби и я стегнах,но вибрациите не изчезнаха(предполагам ,защото си е направо скъсана).Също така,като отворя капака гледам,че и самия двигател като чели има леки вибрации,дали това може да се далжи на скъсаната мека връзка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Щом се е прокъснала вече, няма да се оправи със скоби. Трябва си смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen.b Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 (Редактирано) .Става въпрос за б5 1.8т, При теб мисля,че меката връзка не е като при нас.На бензиновите Б5-ици май беше отдолу(а не като при нас завряна на м....а си-човек да си потроши ръцете докато я свали ),и е почти два пъти по-дълга отколкото на дизеловите(поправете ме ако греша).Мисълта ми е че едва ли можеш да разбереш само с ТРИ скоби,дали проблема ти е от там.п.п. меката връзка е скъсана наполовина в единия край.Щом е скъсана в края,на дали ще има "ефект" от каквито и да е проби със скоби. Редактирано 18 Ноември 2012 от plamen.b Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Мен ми стана ясно,че няма да има ефект и да отдолу е и е по-дълга .Но по скоро искам да разбера дали вибрациите в купето и по двигателя са от това,че е скъсана,защото ме притеснява да не е друга причината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen.b Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 За съжаление лично аз нямам опит с "бензинките",и не мога да дам каквото и да е мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Ами и аз незнам на 100% на бензин дали ще да влияе така, но все пак нали това и е работата, да убива вибрациите, та би трябвало да може да е от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Колеги, миналата зима падна оплетката на меката връзка, според вас трябва ли да , сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Ами и аз незнам на 100% на бензин дали ще да влияе така, но все пак нали това и е работата, да убива вибрациите, та би трябвало да може да е от нея. :gruebel:/>Ами то при мен не са силни вибрациии като при дизелите,ами съвсем леки които се осещат само на седалакта и то доста слабо,а по двигателя незнам дали на мен ми се привиждат или и там ги има същите леки вибрации.Най-вероятно ще трява да я смена за да разбера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Здравейте колеги , реших да възобновя тази тема ,за да ви споделя моя проблем. Става въпрос за вече баналните вибрации в купето , изчетох доста теми ,свързани с тях , но искам да ви попитам точно за моя проблем. Имам малки вибрации на празен ход.Сменях меката връзка на гърнетата с малко по-дълга , но вибрациите си останаха.Забелязвам ,че задното гърне вибрира със същата честота , както вибрира и в купето.Изникват ми възможни причини в главата като например : 1.Възможно ли е да са омекнали (деформирали) тампоните на двигателя и да се създава някакво напрежение на гърнетата и те да предават вибрациите към купето? 2.Тези гумички които държат гърнетата , да са се втвърдили и от там да вибрира? 3. Запушен катализатор ? ( нямам проблеми с вървежа на колата) не са силни вибрациите , но са досадни и постоянни на празен ход.Дайте ми идея как да спра вибрацията в гърнетата , че да разбера дали те ми образуват проблема с вибрациите в купето ? Колата е 2.0тди 140к.с ауди а4 б7 , БЛБ Благодаря ви предврително ! Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване