ABCe Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 Преди няколко дена оставих колата при майстор, за да ми смени преден десен лагер на главината.След като отидох да си я взема,видях,че една част са я махнали от комплекта.Часта съм я отбелязал на снимката .Казаха ми ,че може и без нея.Попитах друг майстор, дали е възможно да се кара без тази ламаринка.Той ми каза,че ламаринката играе ролята на зегерка и ,че колелото може да ме изпревари както си карам.Стреснах се.Реших да пиша и в този форум понеже и тука има хора които са патили.Значи,въпроса ми е наистина ли колелото може да изкочи от мястото си ? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 За да падне колелото трябва да се развие централния болт или гайка.Някои ремонтни комплекти са без въпросната шайба ,но за какво служи да кажат знаещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABCe Публикувано 7 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 (Редактирано) Значи,въпросната шайба,пластинка или както се нарича,замествала зегерката.Вместо зегерка сега ползвали такава шайба,пластинка или гривна да я нарека.Пред лагера преди се слагало зегерка, а сега слагали тая гривна. Редактирано 7 Декември 2019 от ABCe Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2019 (Редактирано) Нямам идея. Редактирано 7 Декември 2019 от audi+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABCe Публикувано 8 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2019 Мисля,че въпроса би трябвало да го задам така. Какво би се случило ,ако не се сложи зегерката на лагера на предна главина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABCe Публикувано 10 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2019 За незнаещите ( като мене )пиша отговора на въпроса ми.Стигнах до отговора, след като изгледах над 20 руски клипчета.Гривната замествала зегерката и ако я няма, лагера може да се разхлаби и да разбие полуоската.В краен случай се наложи майстора да ми смени лагера на свои разноски,без да махне гривната разбира се 😀. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 25 Април 2020 Доклад Share Публикувано 25 Април 2020 Да предопредя хората. Както каза колегата ABCe тази гривна найстина играе ролята на зегер. Преди година ми смениха лагера едни майстори ,че на мен не ми се занимаваше. И всичко точно до преди седмица...... Колата свертна грешка за повреден датчик АБС на предна лява гума. Купувам нов датчик слагам ,но проблема остсна. И така след 1 ден мерене на датчици и кабели какво се оказа. Предния ляв лагер беше излезнал около 6мм естествено зегерката я нямаше. Нов лагер със зегер и всичко се оправи. Извода е ясен ,да им еб...... на автосереизите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oMil Публикувано 25 Април 2020 Доклад Share Публикувано 25 Април 2020 Имам доста по-фрапантна ситуация,... но явно всички предпочитат да работят с чук вместо с необходимия за целта инструмент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavrp Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 Зегерката служи да подава сигнал на датчика на абс-а, ако зъбците са оронени ще се включва грешка на таблото. След гасене и палене на ново, тя може да изчезне но с течение на времето да зегерката се измества или зъбците се изхабяват и тогава светва постоянно абса както и asr защото са на 1 бушон. Следователно вепе нямаш абс и аср (система за пробоксуване и стабилност). Само смяна е варянта. Моделите които се продават без тази зегерка нямат абс. Сменял съм няколко пъти. Задължително лагера се вади и слага на преса. Чук в нилакъв случай. Гайката се завива с спецялен накрайник и с динамометричен ключ със настройка 50Nm 45°. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavrp Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 (Редактирано) Нямам как тази гривна да държи каквото и да било. Има си гайка която държи лагера. Той влиза до едно положение и повече от това неможе. Немърливите майстори набиват с чук, в следсвтиве лагера се разбива буквално за няколко месеца, подчукват гривната, тя пък се размества и се изяждат зъбците и следват проблеми.Който ви е казал че ще избяга гумата значи не знае за какво иде реч камо ли да е някакъв майстор. Гривната не опира никъде. Тя се върти с лагера, ако опираше някъде, веднага ще се разбие. Всичко си е изчислено.😉 Редактирано 26 Април 2020 от Borislavrp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 В голяма грешка си. Точно тази зегерка държи лагера аксиално. Абс пръстена е на задната страна на лагера (вграден е в капсоловката на лагера). Пак казвам внимавайте много с този зегер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 Инженерна измислица някаква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oMil Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 кенууд има право. Зегерката няма нищо общо с АБС... тя е по-скоро ограничава дълбочината. Отпред на лагера има магнитна лента ...която се прочита от АБС( може да се види с една “пластмасова джиджавка” която също е в комплекта. А що се отнася до горното видео.... за мен е грешно да се набива лагера по този начин. Аз смених моя за не повече от 30-40мин с предназначения за целта инструмент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 Не е грешка, просто имитират лаишката дилърския "инструмент", който е срязан през средата диск с точната дебелина, за да влезе плътно между главината и лагера и при набиването, едновременно да осигури натиска върху външната гривна и щракването на фиксатора в канала му. А кой точно е "предназначения за целта инструмент"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oMil Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 Същият за който говориш... но доста хора действат с чук или друг вид преса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 преди 29 минути, oMil написа: “пластмасова джиджавка” Магнитна карта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavrp Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 Преди 3 часа, kenwood2 написа: В голяма грешка си. Точно тази зегерка държи лагера аксиално. Абс пръстена е на задната страна на лагера (вграден е в капсоловката на лагера). Пак казвам внимавайте много с този зегер. Посочи ми моля те къде е абс гривната? Че освен тази гривна на лагера няма друга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavrp Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 Преди 3 часа, kenwood2 написа: В голяма грешка си. Точно тази зегерка държи лагера аксиално. Абс пръстена е на задната страна на лагера (вграден е в капсоловката на лагера). Пак казвам внимавайте много с този зегер. Посочи ми моля те къде е абс гривната? Че освен тази гривна на лагера няма друга Когато тази гривна се измести, започват зъбите да се износват и тя започва да играе свободно, тогава на таблото ти светва грешка за абс и аср, в същото време лагера си е здрав и няма да вие но тези функции не работят Човек Работил само във ауди, изцяло спецялист в областа, преди да започна каквато и била интервенция се допитвам до него. Когато ми се появиха грвшките на таблото, при натискане на педала на спирачката дори задържаше на проблемното колело, човека ми каза да махна абс сензора и с фенерче да проверя гривната дали се мести и как са и зъбите. За да се прибера до вкъщи махнах бушона за да нямам проблеми със спирането защото беше наистина опасно. При проверката и След свалянето на лагера, въпросната гривна беше сдала багажа, след смяна на нов лагер, защото тя неможе да се смени само тя, проблема беше отстранен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABCe Публикувано 26 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 (Редактирано) Здравейте колеги.Рекох и аз да се присъединя към дебата.Значи.В сервиза на Ауди в Германия ми казаха, дословно ви го пиша.Тази зегерка ако я няма,лагера ще мръдне от мястото си и с течение на времето от луфта, който се е получил, колелото може да изпревари колата,което ще рече, може да изхвърчи от мястото си.Колега.Карал съм без гривната около месец и не ми е светвала лампичка на таблото,понеже нямах проблем нито с абс нито с аср.Гривната е в предната част на лагера,а датчика в задната част. Редактирано 27 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavrp Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 (Редактирано) Како махнеш абс сензора със шестограм и светнеш с фенер какво виждаш? Вижда се точно тази гривна По пътя на лохиката, сензора опира някъде и отчита, в случая щом казвате че не съм прав, къде опира сензора заа да отчита? Редактирано 27 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABCe Публикувано 26 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 Аз доколкото знам датчика за абс се намира от вътрешната страна на главината,а тази гривна си е на външната страна,откъм страната на колелото.Или греша ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavrp Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 (Редактирано) Махнеш ли абс сензора, отдолу е въпросната зегерка, гривна както щеш я наречи, то може да си има капсоловано вътре но сензора опира точно на нея При мен точно тази гривна ми деактивира сензорите и даже колата стана опасна за шофиране. Показал съм на снимката как играе и зъбите как са изядени. След смяна на лагера, всичко се оправи. В начален стадий само светваше грешка веднъж в седмицата и след рестарт на колата се скрива и всичко бачка, после стана по често, накрая се случи изведнъж и колелото блокираше Може и да греша, не казвам че съм прав, но по пътя на логиката, как при здрав лагер, здрав сензор, само тъпата гривна беше сдала багажа, ми създаде този проблем и след смяна се оправи? Редактирано 27 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABCe Публикувано 26 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 А ако гривната се е разхлабила има вероятност да ти е мръднал лагера и да изписва грешка абс, както осочва колегата kenwood2.Аз не 100 ами 1000 % съм сигурен в това,което писах.Карах без гривна и не ми е давало грешка.И си ми работят всички неща по колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavrp Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 Утреще му звънна на човека да го питам и ще ви кажа на 100%той поне разбира. А грешката с абс активира и аср защото са на 1 бушон светва и грешка където се изписва температурата на таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване