Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последният час
  2. След смяна на дюзите и настройка бих казал, че проблема в решен.
  3. Today
  4. Мисля, че има заместители (не са червени) на закс. SACHS 558 297, но не гарантирам. Аз карах със спортното, но го смених с обиконовено. Намерих си пружини със съответният теглови индекс, взех си нови амортисьори и съм доволен.
  5. iliqn_93

    2 грешки (engine check)

    Грешка P0171 според се е появила заради P0411. Защото P0411 Система за впръскване на вторичен въздух. За мен имаш утечка на вторичният въздух.Но нека и колегите да кажат своето мнение. В рос-теч пише за грешката P0411 - Проверете маркучите/тръбите за впръскване на вторичен въздух за карбонизаци . Грешка P0171- Теч(ове) на всмукателната система, Проверете системата за вторичен въздух за течове
  6. ALFA ROMEO Нови цени на комплект носачи за Алфа Ромео. 1. Два горни+два долни носача+биелети+четири кормилни накрайника.........Цена: 480лв. 2. Два горни+два долни+белети............................................Цена: 330лв. 3. Горни носачи..........................................................Цена: 150лв. 4. Долни носачи..........................................................Цена: 230лв. 5. Два горни+Два долни носача............................................Цена: 290лв. http://atec.tumblr.com
  7. 👍АКТУАЛНИ КОНТАКТИ 👍 - гр.Пловдив 0888 79 00 52 0878 24 14 60 БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ЗА ЦЯЛАТА СТРАНА!
  8. Моля, който има личен опит да препоръча сервиз, който ще свърши работа. При мен проблемът е, че гори доста масло и цапа свещите. Компресията на 1ви цилиндър е 9.5. На останалите 10 10.5
  9. Discover new possibilities, forbidden desires Live Women [URL=https://matchnow.life]Super Сasual Dating[/URL]
  10. Здравейте,

    Попаднах на тази ваша тема:

    Audi B7 BFB 1.8T няма мощност

    Намерихте ли решение на проблема?

    Описал съм моя проблем в темата.

    Може да ми пишете и на:

    sredo@abv.bg

  11. Аз по принцип казвам. А то че няма няма
  12. Здравейте, от няколко месеца имам Audi A4 B7 2005г. 1.8T BFB quatro с шест степенна скоростна кутия. Ще използвам темата на колегата за да не създавам нова, защото имам същия проблем. Разбира се го каня него или пък, който иска с подобна кола да ги сравним, защото все си мисля, че колата трябва да върви повече. Когато я купих я обслужих, смених също така и веригата между разпределителните валове и обтегача. След обслужването нямаше разлика във вървенето. Между 2000 и 3000 оборота се усеща някаква пъргавина, но над 3000-3500 оборота става доста мудна. На магистралата при 120-140 км/ч на темпомат (между Перник и Долна Диканя по баирите на пример) колата не може да си поддържа скоростта на 6-та скорост. Ускорението по баир е доста мудно. Като се качат пътници се усеща осезаемо във вървенето. С VCDS на 115-ти канал мисля, че беше гледах живи данни за турбото и колкото е изискваното налягане, толкова и надува турбото. Налягането стигаше до 1,6 бара. Преди няколко дни свалях първата ламбда сонда с цел да излизат изгорелите газове и през нейния отвор, защото се съмнявах, че е запушен катализаторът, но не усетих осезаема разлика във вървенето. Все пак не съм изключил все още проблема с катализатора. Говорих с тези момчета с Дино теста в Годеч. Те ми казаха, че куатрото му тежало на този мотор и не се учудвали от това което им казвам. Но все пак ма този мотор му дават максимална мощност от 163 кс. При 5700 об/мин и 225 Нм от 1950 до 4700 об/мин., което според мен означава, че поне 1950 об. до 4700 об. трябва да ускорява горе долу по един и същи начин. Имам чувството, че понякога като я понапъна и постепенно започва да върви една идея повече. Колата има и нов газов инжекцион. Няма разлика във вървенето между двете горива. Също така и няма разлика от преди и след монтажа на газовата уредба. По магистралата като я карам по-кротко до 120 ми дава разход около 12/100 газ. Като я напъвам и карам със 140 и на горе ми дава разход над 16/100 газ. Това нормално ли е? На мен ми се струва прекалено като се има в предвид и че не върви. Имам Audi A3 2001 г. 1.6 с AVU мотор. Имам чувството, че над 120 км/ч ускорява по-бързо от А4-ката. Моля помагайте. Ще се радвам ако някой се съгласи да си сравним колите. Имам намерение и да я чипосам. От съображения за сигурност няма да си оставям телефонния номер тук, но ако някой желае да се срещнем или да даде някоя идея може да ми пише на: sredo@abv.bg Ще давам информация в темата какво съм направил и какъв е резутатът.
  13. То хубаво я е обслужвам кутията, ама е по-важно на колко км и кога последно....
  14. Предлагам на вашето внимание висококачествени гумени стелки FROGUM. Изработени от висококачествена гума, без неприятна миризма, без токсично съдържание. По-голяма еластичност и издръжливост, с отвори за перфектно прикрепяне към пода. Многообразие от модели за почти всички марки автомобили. Цената е според конкретния модел - 0876115004.
  15. Здравейте, търся маховик или комплект съединител за 2.7 битурбо, или такъв от S6 Ц5. Знам, че се преправят и от редови петак, но не познавам такъв който да го направи както трябва.
  16. Здравейте, интересува ме цена на комплект на обтегача на веригата на разпределителните валове ( със всичките му там гарнитури и прочее), както и комплект съединител за VW Passat B5.5, 2004г., седан, 1.8т 150к.с. бензин, VIN WVW
  17. @tedyjr Аудито с оригинален спойлер на задния капак е? Според мен проблемът е в остарели и пречупени кабели.
  18. SVarbanov

    Свързване с блутут

    Този кабел трябва да има и юсб.Връзваш го към зарядно в запалката и тръгва.
  19. Вчера
  20. Маслото е отделно, ако си с торсен. Сменях го преди близо месец.
  21. Колега, сигурен ли си, че това е валидно за A4 B9, защото не съм срещал да пише някъде, че е с отделно масло за диференциала както при S-моделите?
  22. Здравейте,скоро станах собственик на а4 б9 авант s-tronic 150 КС 2.ТДИ, забелязах шум след като запаля колата да работи,шума наподобява бълбукане и се чува само вътре в колата.Шума си остава дори и след като колата е загряла независимо дали съм на парк,неутрал или директ.Клипа с шума може да чуете тук.
  23. @user12321 оригиналните червени амортисьори на колата са Монро,но вече на годинки и бая километри.Имат леко омазняване до стеблото.Явно си заминават или да не казвам че вече са си заминали понеже изобщо не ми харесва поведението на колата.Супер твърдо понася всяка неравност. Но при търсене на нови попадам на греда.Предлагат ми амортисьори само за стандартно окачване,за ниско (s-line) няма.Има налични само на Монро но не ми препоръчват да ползвам тази марка,незнам защо .
  24. Благодаря за насоките, доста полезни и обнадеждаващи, че сериозна сума ми цитираха за поправка ( с нови части разбира се )
  25. @swetli4ko Да, сменял съм , общо 3 пъти, докато попадна на това, което искам и да е читаво. В последствие си сложих това, което търся , което излиза по VIN на колата, амортисьори MONROE и пружини Lesjöfors (със стандартен клийрънс) и вече около 1г карам и няма проблеми въпреки лунния пейзаж по който се кара. Поръчвах един комплект окачване KONI, което държи колата ниска, почти като s-лайновите, продавам го и обявата ми е във форума.
  26. Няма такива нещо, нещо не сте се разбрали …. сменя се маслото на торсена, номера му по спомен е нещо като G055145A2, потърси в интернет
  27. Всички идват с 8HP55 с Gen3 мотора
  1. Зареди още активност
×
×
  • Create New...