Jump to content

Veselinv

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Veselinv

  • Рожден ден 23.09.1972

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4F

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Veselinv's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Veselinv

    3.0 тди Ауди А6 2005г.

    Да, извинявай... Имах предвид, че ти ме насочи. Иначе да - petarik.
  2. Veselinv

    3.0 тди Ауди А6 2005г.

    Мисля, че това е, защото дюзите ти не са чак толкова зле. Караш ли от време на време междуградско?
  3. Veselinv

    3.0 тди Ауди А6 2005г.

    При мен времената бяха доста по-лоши. Пушенето, мисля е от опита за автоматично почистване на DPF-а, само дето моят пушек не беше черен, а нещо, като бяла пара, воняща на нафта. Затягането се получава в интервала от около 10 мин. до около 30 мин. след като двигателя е бил спрян (топъл) и се опиташ да запалиш. Според kpematop, понеже дюзите пикаят се получава нещо като малък хидро удар от изпуснатата нафта в цилиндъра, който е в такт на компресия. Със сигурност с добавката няма да си помогнеш. Най-много да ускориш момента на смяна на дюзите. Аз смених моите направо в комплект, защото, ако смениш само 1-ва и 6-та компютъра ще се опита да направи други корекции спрямо тях и не е ясно какво ще се случи с другите. Не пречи да пробваш, де. За съжаление дюзите се рециклират само в завода производител. Аз намерих най-евтино директно от БОШ - с "изкупуване" на старите. Kpematop предлагаше някакъв вариант за полиране, който е по-евтин (мисля, че около 300 лв./дюза). Нищо, обаче не пречи да пробваш полиране или замяна на 2-те, които са най-зле, въпреки че според мен спокойно може да ги търкаляш поне още 20-30000 км.
  4. Veselinv

    3.0 тди Ауди А6 2005г.

    За кого говорите?
  5. Veselinv

    3.0 тди Ауди А6 2005г.

    Аха - ето едно малко по-систематизирано обяснение: http://www.kolektori.eu/piezo-inzhektori-bosch.html Тук казват, че толеранса при ниските налягания е от -45 до 45, а при високите - от -15 до 15 Така вече имам и вътрешна убеденост, че тази дюза е за смяна, а останалите 3 с подобни показатели са тръгнали след нея.
  6. Veselinv

    3.0 тди Ауди А6 2005г.

    Абе аз често я карам извънградско, ама не чак на вСичкаката газ. Вероятно и за това ДПФ-а не е съвсем задръстен. Тази дюза, която съм показал е с най-голямата корекция. -36 е при най-ниско налягане. При по-високите корекцията е по-малка, специално за тази - -18, -14. На другите набедени времето при ниските налягания е около -20, а при високите - от -10 докъм -2 Чудя се също така дали какъв би бил ефектът от почистваща добавка?
  7. Veselinv

    3.0 тди Ауди А6 2005г.

    Да - това за "затягането" го забравих. Добре, де - мислиш ли, че ако махна DPF-а ще се разпуши? Не ми се вярва тоя филтър да е толкова могъщ, че да събира всякакви пушеци...
  8. Veselinv

    3.0 тди Ауди А6 2005г.

    Да събудя малко темата... Снощи бях при kpematop и той ми гледа времевите корекции на дюзите. Виждам, че има опит и му се доверявам, но един друг инженер, на който също имам вяра ми каза, че времевите корекции не са чак толкова големи. Опитвам се да разсъждавам по въпроса какво точно означават и колко би могла да е нормата... дали има писано някъде по въпроса? Ако двигателят работи на 1000 оборота това означава, че всеки цилиндър пали 1000/(60 сек. * 2 оборота) или ~8 пъти на секунда. Така целият такт на нагнетяване и детонация е 1/8 = 0,12 сек. или 120 милисекунди. При 3000 оборота това време е 40 ms. През част от това време дюзата впръсква гориво в цилиндъра (не знам каква част от времето, освен това е възможно да впръска гориво не само веднъж). Корекцията, ако е отрицателна означава, че ЕКУ-то намалява времето на впръскване, а ако е положителна - значи го увеличава. Това съответно значи, че в първият случай дюзата пуска прекалено много гориво (за това ЕКУ-то ограничава времето), а във вторият, че дюзата пуска малко гориво (за това ЕКУ-то увеличава времето). Или казано "по нашенски" - в първият случай дюзата пикае, а във вторият - запушена е. Ето част от лога на теста на моите дюзи - слагам само тази с най-голяма корекция (отрицателна) 14:06:09 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4 -36.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 -18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 -14.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 Ако сметката по-горе е вярна това означава, че дюзата е отворена за 1/3 по-кратък интервал отколкото би била при нулева корекция. Трябва да допълня, че нямам "стандартна симптоматика" за проблеми с дюзите - двигателят не тресе, не пуши, пали лесно, няма грешки и т.н. Разходът е около 9-9,5 смесено, което е малко повечеко според мен. Ето и въпросите: 1. Правилно ли разсъждавам за времевите корекции? 2. Корекцията, която имам на Cylinder 4 прекалена ли е? Подобни, но по-малки корекции имам и на още 3 цилиндъра. 3. Ако този разход е висок - възможно ли е да е следствие на този проблем с дюзите? Колата е А6 4Ф авант, куатро.
  9. Теоретично мога и да ги продам, но нямам какво да сложа на тяхно място. За това предпочитам замяна.
  10. Джантите са оригинални S-Line, гумите са добри с ДОТ 4213, но 2-те имат задни по една вулканицазия. Без кривини и заварки са. Заменям ги за 17-ки, като ако имат сносни гуми няма да търся доплащане, дори може да доплатя. Джантите са в мн. добро състояние. Снимал съм забележките, които са на 2 от тях. В момента са на колата, в София. на лични или на GSM о888 225 12седем
  11. Вчера минах всички процедури по ъпдейта до версия 5570. След това, обаче ми направи впечатление, че от менюто CAR ми е изчезнало подменюто Instrument Cluster . Някои би ли дал идея как мога да си го извадя отново и дали няма и други подобни неща, които са се "изключили"? Докато блеех в дисплея по време на ъпдейтите видях, че имаше и няколко такива на интерфейса... съмнявам се да са бутнали само Instrument clustr-а.
  12. Наистина темата започна да повтаря вече съществуващи, но когато я пусках не предполагах, че ще стигне до тук Ето две места, където основната част от работите са разисквани и описвани: MMI version 5570 Търся по нова версия на MMI Изчетох ги и двете. Доколкото разбирам има много неща, които се решават с ъпдейти. Има и някои, които се прецакват и се налага по хард-намеса с VAGCOM, например. За мен цялата работа е малко като "културен шок", защото нищо в досегашният ми живот не е подсказвало, че ще ми се налага да си сменям или ъпдейтвам софтуери по колата. Ето - например още вчера ми направи впечатление, че от менюто CAR в MMI ми е изчезнало подменюто Instrument Cluster. Доста четох, но никъде не видях подобен проблем. Видях обаче, че заради неъпдейтнат софт на скоростната кутия се получават "вибрации на оборотите" на двигателя. Това ми се случи снощи в задръстването около Семинарията и мисля още днес да видя къде и как мога да ъпдейтна и това
  13. Нямам нищо против. Аз описах моя начин, който е един успешен път към ъпдейта. Напълно възможно е да има и други варианти.. Доколкото разбирам от съобщенията има проблем с комуникацията с диска. Възмножно е да не са записани добре? Ако си в София - мини да ти дам моите. Всъщност - мога и да ги изпратя навсякъде. Не е проблем.
  14. Мисля, че не трябва да работи. Когато започне ъпдейта автоматично се изключва всичко. Не е необходимо ключът да е вътре. Само включваш радиото и от там нататък - всичко по инструкцията. Иначе последователността е наистина 1-2-3-2 и след всеки ъпдейт системата се рестартира. Самият рестарт отнема секунди. А при мен нямаше проблем с акумулатора защото не правих всички ъпдейти наведнъж, а през няколко часа на диск, като между всяка инсталация карах. Според мен вариантите са 3: 1. Добре зареден акумулатор - би трябвало да изкара, защото докато текат инсталациите всички системи на колата са изключени 2. По време на инсталацията да се включи зарядно за акумулатори. 3. Да не се пускат 4-те инсталации наведнъж, а да кажем - по 1-2, като преди следващата колата се кара известно време, колкото да дозареди акумулатора.
×
×
  • Create New...