Jump to content

fr1nklyn

Members
  • Мнения

    103
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7 1.9 BKE

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

fr1nklyn's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Бронята трябва леко да се откачи само от едната страна, където е фара. Без това не може, защото долната част на фара няма да излезне. Иначе самия фар има един болт, който трябва да се махне(централния) и 2х странични, които само се разхлабват.
  2. Нека си отговоря - и двете в този случай. Може да се откачи рефлектора, защото той се крепи на едни ябълковидни болтове, използвани за регулирането му нагоре/надолу и наляво/надясно. В моя случай една от пластините, които го държи вътре е счупена. Ще пробвам да го почистя и залепя с някакво хубаво лепило.
  3. Здравейте Колеги, Карам Б7 с обикновени халогенни фарове. Изгоряха ми две крушки и когато се опитах да сложа едната рефлекторите хлътнаха/потънаха напред. Все едно се счупуха или откачиха... Дали се откачат или са се счупили? Не чух звук, като при счупване, но знам ли... Трябва ли да сваля целия фар, за да ги оправя? Ако да, трябва ли да се сваля бронята? Точно преди празниците, не е много яко да ти се случи това... Благодаря!
  4. Малко ъпдейт по въпроса с MAF-a, тъй като не искам да отварям нова тема: Не избързах да купувам нов MAF, защото след като изчистих грешката и измерих стойностите му, всичко беше наред. До вчера, когато пак ми светна check-a със същата грешка P0101. Имам чуството, че се получава само като е много топло и карам на климатик. И първия път и сега се получи, когато колата показваше външна температура 34-35 C и климатика е включен. Но нямам никаква идея защо. Ясно ми е, че горещия въздух има по-малко кислород, но МАФ-а това не го знае, а само количеството въздух, което минава. Стойностите на текущия MAF докато беше по-хладно бяха супер - на 2ра, 3та и 4та предавка дава 1100мг, което си толкова колкото е поискано. Единствено на празен ход не е от 100 до 300, а е 380, защото нямам ЕГР, което е нормално. Днес пак ще го измеря като е много жега и на климатик, да видя дали няма да са различни. Ако имате някакви идеи, защо само в жегата дава грешка, ще се радвам да ги споделите
  5. Да, реално е една жичка вътре. Добре, много ви благодаря за отговорите на всички!
  6. Здравейте, Колата 1.9 TDI BKE е много мудна от известно време и днес като я закачих ми показа грешка "mass air flow sensor (g70) implausible signal p0101". Извадих и го почистих със спрей за ел.инсталации, който не оставя следи, но като гледам някой го е сменял вече... Толкова е китайски, че няма накъде. Няма и резистори, но мисля че имаше и такива без? Както и да е, искам да си купя нов, но не съм сигурен за този мотор какъв е парт номера на дебитомера: 038-906-461-B / 038906461B 074-906-461-b / 074906461B 0281002461 Или друг? Също така Pierburg или Bosch да взема? Благодаря, F
  7. Аз й слагам Amsoil 5w40 Full SAPS и го поръчвам от Германия @Stanley Абе ти за 20 ми как я смени тази течност, на подемник или не си свалял гумите? Или приказката е такава, защото е относително бърза процедура
  8. Здравейте, На места пише, че спирачната течност трябва да се сменя на машина или с "brake bleeder" на 2 бара, за да може да се отворят клапите при ABS-a и течността в него също да се подмени с нова. Но от много хора знам, че казанчетата на нашите дръгели на по 500k км се пукат от старост при такова налягане. В Ross-Tech пък има guide за обезвъздушаване на ABS-a с VCDS, който обаче не знам дали може да се ползва за подмяна на течността там? Въобще толкова ли е важно да се смени течността в ABS-a? Kазват, че тъй като спирачната течност е хигроскопична, е хубаво да се смени в цялата система на 2 години. Въпросът ми е, дали мога да си купя 2 литра ATE SL6 DOT 4, която дават за коли с ESP и ABS и да си я сменя по стария конвенционален начин? А именно: - единият помпа спирачката, след което задържа за момент, а другия отвива пробката на спирачния апарат и пак затяга. Като на пробката се закача маркуч, който от другата страна е в шише с течност, за да не влиза въздух в системата. И така докато се стигне до най-близкия до казанчето апарат? Колата е B7 Avant 1.9 TDI ръчка. Поздрави!
  9. Няма как да си сигурен, че е здрава другата кутия, докато не я сложиш Но като се има предвид, че този проблем е често срещан, вероятността пак да е така е голяма.
  10. Здравейте, Аз съм минавал през тази процедура на А3 1.9 ASZ, където мотора е напречно разпложен. Има ефект, но нещата не са перфектни. При мен зимата, когато е студено имаше едно трудно влизане и след смяната. Това което се оправи е задирането при по-силно включване в тези моменти(когато прилагах малко повече сила). Това е една загубена кауза, може и да ти се оправи проблема, но дали си струват парите за тоя дръгел? Ще решиш да смениш и съединител при свалянето на кутията и ще стъпиш на 1000 и повече лева, ако си оставиш стария маховик. Повярвай ми, какво ли не съм пробвал, настройка на скоростите(виж speed gear adjustment), смяна на масло, синхронизатор и т.н. Положението се подобрява значително, но не гарантира че ще влизат перфектно. А тези митове за това, че маслото в скоростите не се сменя, първо са за автоматични скоростни кутии(без DSG) и второ "lifetime" за произодителя означава до края на гаранционния период. Всяко масло си губи свойствата с времето. Просто OEM-ския ATF-a е пресметнат за 100-150к. Тези масла за ръчни ги сменят на 60-80к.
  11. Относно първия фактор - и тях съм сменил. Купихме нова глава и всичко необходимо, защото 2 от резбите на дюзите бяха прецакани, но това е друг въпрос... Да, сегменти не съм сменил, защото в сервиза, в който свалиха главата и обслужваха колата, казаха че "тези коли не страдат от сегменти". Сервизът е от доверените сервизи на форума... А някакви идеи за зеления оттенък в маслото?
×
×
  • Create New...