Jump to content

Marg

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

639 профилни разглеждания

Marg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Къде по принцип се тестват метанови бутилки дали да годни за експлоатация, сертифицират ли се или нещо подобно така да мине през проверка да се тества дали издържа на високо налягане. До сега съм карала само на бензин и идейка си нямам как стои въпроса с бутилките на уредбите
  2. Да, АБК 115 е. А стара метанова уредба със стара бутилка,но тествани, че са на ред , някъде в сервиз могат ли да ми монтират
  3. "правописна" грешка е годината , колата е 1993 година, извинявам се за грешката. Двигателя е 2000 кубика. Пълен инжекцион е.
  4. Здравейте, някой слагал ли е метанова уредба на ауди 80. Моля, дайте съвети за чуденката ми - та чудя се удачно ли е да сложа метанова уредба на ауди 80, б4, 1993 година. Принципно идеята е максимално да намаля разхода на гориво. Сега градско ми стига 15 на 100 бензин и нещо вече хич не ми харесва. На този етап малка кола няма да взема, та за да намаля разхода на тази се чудя межди газова и метанова уредба и понеже на метан е по-ефтинджоз от пропан-бутан се замислям за метанова уредба, Но чуденката ми е предвид, че е 1983 година, т.е. не е младичка дали има варианти при инсталиране на метанова уредба поне няколко годинки да ме издържи, та след избиването на парите да покарам ефтинджоз. Другата ми чуденка и въпрос е къде могат и въобще предлага ли се като опция да ми инсталират нова метанова уредба, но със стара бутилка - стара бутилка, но да е тествана и с гаранция, че си е тамън у ред. За газова уредба с пробпан-бутан не изключвам варианта, но някак по не ме привлича, защото по принцип не харесвам газови уредби и ако ще правя компромис да е с уредба, поне да е по-изгодно.
  5. Е страшни сте, много ви благодаря за отговорите Сега ще ходя да човарничкаме по вашите напътсвия
  6. Здравейте, къде ми се намира датчика за скоростта (ауди 80 б4)? Спря да ми показва скоростта на движение, та реках да прочистя жичките от таблото, уш да направи по хубав контакт, и се показа за малко положителна скорост и пак се загуби, та се чудя дали таблото е виновно или датчика или нещо друго...
  7. Marg

    Ауди 80 Б4 - малко помощ

    3. Наскоро си оправях тапицерията на вратите, ако нямаш време да махаш корите, и на място може с отверка като препъхваш. С лепило прома става лесно и не се набръчква плата ако намажеш двете части и изчакаш няколко минути да стегне лепилото и тогава залепваш; 2. Моя климатик беше за ремонт, защото фреона изтичаше и трябваше първо с цветен газ да се пълни и я закарах на ремонт в студентски град в Габела сервиз , доволна съм, бачка си.; 1. Ако под "датчик за вода" имаш предвид датчика, който ти показва температурата на водата/антифриза, той е на лесно - централно отгоре се пада, върху фланеца, който свързва дебелия маркуч на казанчето Sent from my Lenovo S860 using Tapatalk
  8. Много ви благодаря за отговора, пробвах както казахте да махна онзи датчик долу на радиатора и перките спряха, та като смених този същия датчик, вече перката се включват само като загрее - перфектна е А релетата ги бях махала и едни датчици нагоре които се виждат на един фланец и при които като ги махна не ми показва грдусите също ги махах, но и с тях и без тях си се въртеше, а тоя датчик там долу на радиатора даже не го бях видяла. Много благодаря за разяснението , и съм доволна и щастлива
  9. Ехааа,VBI в друга тема казва, че е в долен десен ъгъл на радиатора. Супер, благодаря на човека, и все пак ако някой има схема с датчици, ще се радвам да я сподели. А ако се окаже, че не е виновен датчика за климатика за въртенето на перките, възможно ли е термостата да е виновен - да пробвам ли и него да вадя?
  10. Здравейте, някой има ли схема на определен датчик къде е и за какво служи. В случая конкретно ме интересува къде ми е датчика за климатика. Колата е ауди 80, б4, 1993г . Перките отпред на радиатора се въртят само като дам на контакт (още преди да запаля даже). Махнах температурния датчик - онзи с трите крачета за бързо и бавно въртене, но перката върти, махнах и онзи синия датчик до него - перката пак си върти. (После си ги сложих естествено). Махнах и релетата за радиатора от кутията при бушоните и пак си върти перката. Та имам съмнение, че може би и климатика може да е нещо виновен, та като за начало къде ми е датчика за климатика? Или друг съвет какво да търся, моля,? И по принцип ми се иска да си знам кой датчик за какво е.
×
×
  • Create New...