Jump to content

grishitu

Members
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 avant, ALF

Последни посетители

1437 профилни разглеждания

grishitu's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При мен температурата за маслото не се движи изобщо, при ремонт на генератора, майстора каза че кабела се е откачил от датчика и затова не показвал. При тест също не реагират и двете стрелки. Имам табло каквото търсиш, ако искаш ми пиши. Гърми в ауспиуха от богата смес или незатварящ клапан. Когато съм махал акумулатора за по дълго първото палене и при мен е било съпроводено с нещо подобно, но след това се оправя.
  2. Като ги изключиш ще вдигне малко оборотите, ще върви една идея по-вече и ще харчи като змей, пробвал съм. Ще се радвам и други собственици да се включат и да споделят нещо ако знаят.
  3. Не мога да кажа със сигурност, имам други които така и не смених за пробата, но ми е минавало през акъла. Работата на мотора как е, на ГАЗ или на Бензин гледаш стойностите?
  4. При мен е същото положение, но така и не съм намерил решение. Самия двигател не ми прави впечатление да работи неправилно или да има претрисане.
  5. При мен след смяната на гарнитурите изкара 1000км и пак текнаха. За късмет след ПТП ми се наложи да търся фарове, но не намерих преди фейс-а и затова оправих мойте, като забърсах стъклата и смених лупите с биксенон. Сега нощното каране не е такава мъка, старите лупи бяха изгорели.
  6. Искаш да кажеш че не се свързва с двигателя ли, и при мен е така само че 2,4 бензин(записвам се)? Иначе можеш да провериш бушона или ако си сменял радиото, има разни теми по този въпрос.
  7. Mоя двигателя е 2,4 и с 5w40 Fuchs titan gt1 гореше по около литър на 1000км. сега съм с 10W40 от Лилд (за проба) и за 5000км. съм долял 1,5 л. Преди пушеше и миришеше на масло като слизам по дълго надолнище, като спра и пушека ме изпреварваше. При следващата смяна ще пробвам друго масло, но какво още незнам.
  8. С какво масло караш?
  9. Предполагам си чел тази тема: Гледам че по този номер 078 105 266 M го дават за 2,4;2,6;2,8 двигатели, маховика. А, той е с 8 отвора за закрепване към коляновия вал, а от АЦЕ е с 6 отвора и трябва да се разстърже на 240мм.
  10. Оствен че релето за мигачите е там, и това за аварийните е там. В един корпус са поместени 2 релета. Ако евентуално го оправиш сега след време ще имаш пак същия проблем.
  11. За да тегли еднакво в целия диапазон на обороти, грубо казано. Под казанчето мисля, че се намираше вакуумния резервоар.
  12. Темата поне за мен е интересна и следя. Продължавай с инфото.
  13. Това с извкърлянето на водата и аз го подозирах в началото като сложих газ на автомобила, нямах възможност да долея по средата м/у мин и мах. След това налях малко над мах. за да има евентуално за обезвъздушаване, но след второто доливане и спадане спрях да му се вталявам. Губи се рядко и от веднъж, доливам и карам, ако го гори ще е постоянно по малко.
  14. И при мен е същото положение, само че несъм забелязал интервала от време в което губи антифриза, но го губи. Периодично проверявам и в един момент ХОП дръпнало около 200мл. Карам основно в града и малко м/у селско. Под колата няма течове и като отворя капака на загрял мотор не мирише на антифриз.
×
×
  • Create New...