Jump to content

nymphetamiine

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a3 1.8 (8L)

Персонална информация

  • Локация
    Purvomay

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

nymphetamiine's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не ги записах ! Пише Преден ляв датчик - прекъсва Заден десен датчик - прекъсва
  2. Пише че прекъсва датчика иииииии сега трябва да се почистят буксите да се замерят ииииии ако не се оправи тогава трябва да се взима модулче !
  3. при 2 неработещи датчика пак светело , това било за да ти привлече вниманието когато е 1 свети само лампата АБС когато са 2 почва и червената да мига !
  4. Датчика на казанчето лъже че няма течност и го откачих !
  5. така след диагностика се установи следното ! Удивителната мига защото датчика на казанчето за спирачна течност лъже че няма. Абс свети - Предно ляво и задно дясно колело Сигнала прекъсва решението е да се замерят буксите да се види къде прекъсват и така
  6. Преди време бях боядисвал апаратите и имаше малко от спрейа по дисковете и по същия начин светеше ,но след яки спирачки сичко се оправи ,днес отивам към 7 на диагностика да видя какво точно ще запише и ще кажа !!
  7. днес като се прибера ще кажа грешката
  8. Здравейте , проблемът ми е доста сходен с други , но все пак реших да пиша нова тема защото има разлики ... Случва се при първи стар първо светва абс сички лапми загасват освен той когато потегля УДИВИТЕЛНА ЧЕРВЕНА СВЕТЛИНА светва пищи 3 пъти след което просто си мига , в движение гася и паля и всичко спира -- ! 1 мислих че е акумолатор смених го с друг от приятел проверих как зарежда колата изгасена 12,8V когато я запаля 14,3V когато пусна всички консуматори и е на обороти от 2500 до 3000 е 14,2 динамото зарежда също !! 2- Всички бушони над акумолатора са изправни 3 - предните накладки са в добро състояние 4 - задните накладки не са толкова добре 1та е износена повече от другата , но доста хора казват че няма значение задните накладки те нямали датчици 1998-1999г е колата 5 Закачихме я на DELPHI - изписва че задно дясно колело задържа а то си се движи нормално погледнах дали не е задържала ръчната и тя не беше 6 Спирачна течност има също и анттифриз
  9. Колеги предстои ми смяна на воден радиатор на ауди а3 1.8 , моля някой ако е сменял да сподели какви трудности да очаквам ! Купих си радиатор от друго ауди просто моя има лек теч
  10. Колеги с разпробиване стана само и то не с обикновенна машина еми с Хилти с бургия за метал ударо-разпробиване се праави !!
  11. Колеги малко помощ от гр Първомай съм и имам проблем вчера ми беше заоблен секретния болт и немога да го развият пробвах да го заваря и да го развия но се къса заварката при 5 майстора пробвах с ЦО , Аргон и нищо не се получи та идеята ми някой разпробивал ли е такъв болт и ако да къде ?
  12. Хора я кажете как се регулират Faceliftovite фарове че са мега зле бият яко горе а, от машинката не става не са свързани
  13. Така след дългия ден колата е добре вече сменихме кабелите и свещите проблема е от тока свещите ги смених да отбележа с ЕДНОПОЛЮСНИ ! а кабелите са Беру или ББТ цената за беруто е 180 а за ббт е 100 лева ! за сега нямам проблеми просто търсете проблема в тока. ако имате подобно пукане или е богата смес или нещо по тока !
  14. Утре ще сменям кабелите газаджията ми обесни че газта е мнооого капризна от към ток и затова сичко трябва да е изрядно по тока а при моята е или свещи или кабели , причината за пукането е от суровата газ гоято се подава и не може да изгори и затова пука в колекторите причината е в изкренето на кабелите сичко друго си е настройка от майстора трябва да я направи да не е нито с богато нито с необогатено гориво трябва да се регулира нормално ! При мен няма бобини капачки и палци ! и най вече трябва да се види на гас анализатор и дали тоя проблем го прави на бензин няма да е така ще е впъти по малко но ще има проблем успех ще кажа утре дали съм оправил сичко и каккво ми е струвало
  15. Здравейте колеги имам въпрос от скоро имам газов инджекцион сичко вървеше добре , но започна да прекъсва мн здраво майстора ми каза че кабелите ми са много зле и са си все още оригиналните и са си отишли , както и да е смених ги прежалих 200 лева за хубави оригинални (Germany) сичко беше наред колата и се даваше яко газ вървеше идеално , но днес какво и стана пак подавам гас 1800 - 3000 припуква и после се поотпушва до към 4000 - 4200 и после си е нормално ? Някакви съвети от какво може да е след 4 дена сам на майстор чак
×
×
  • Create New...