Jump to content

mng

Members
  • Мнения

    105
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно mng

  • Рожден ден 26.11.1997

Друго

  • Kaра
    A4 B7 Avant 2.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1711 профилни разглеждания

mng's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Насочил съв се към 8РА 1.9 тди 105 или 2.0 ТДИ куатро. В момента се спрях на една А3ка 2.0тди куатро с 8 клапановия мотор. За съжаление не знам с кой код на двигател е, чакам продавача да ми каже днес. С кой код на мотора да гледам? Важи ли и тук правилото за буквите на главата? И като цяло искам мнение за 8 клапановите. От 16 клапановите бягам като дявол от тамян 🤣
  2. Някой може ли да ми каже как да изключа с VCDS автоматичното пускане на задната чистачка, когато са пуснати предните? Също искам да изключа пръскалките на фаровете, с оригинален ксенон съм.
  3. Здравейте. Закупих си Б7ца с би-ксенон, но нямам позиция AUTO на ключа за фаровете, нито до него копчета за DRL и Comming/Leaving Home в следствие на което не мога да разбера, имам ли DRL и ако имам как да го пусна? Нямам също и датчик за светлина на огледалото. Вариант за пускане на DRL с ВАГ-КОМ има ли, или ще трябма да си карам на къси
  4. mng

    B7 BPW

    Кой са тези места, за да знам къде да обърна внимание?
  5. mng

    B7 BPW

    Човека си е закупил 4G и тази му остава. Доколкото прочетох 16 клановете пукат глави, тази е 8 клапана.
  6. Здравейте колеги. След известно отсъствие от Б6/Б7 раздела реших пак да се връщам тук Бях на оглед днес на една Б7ца, 2007г. декември по ВИН, дефакто вписана в талона 05.2008г. Колата е 2.0 ТДИ 140кс. с код на мотора BPW, шестограма е сменен преди 10 000км. комплект с ангренажния ремък. На VCDS не излизат грешки в нито един от модулите, дюзите държат стойности от -0.10 до +0,15 което за мен е нормално. Колата пали еднакво лесно при студен и топъл старт. Какво да огледам когато се реша окончателно да я взимам? Чести проблеми какви има този мотор, освен шестограма? Демфера е перфектен, няма притрисане и колата си върви добре, турбото е рециклирано преди 20 000км. Благодаря предварително на отзовалите се!
  7. Здравейте колеги. Приятелката ми си закупи преди няколко месеца 8L 1.9 PD 131кс. 2003г. Колата е страхотна, но напоследък се появи един проблем, на който не мога да му хвана спатиите. Когато автомобила преседи на място повече от 30мин. при запалване не иска да тръгне турбината да развърта. Тръгваш и колата няма никаква тяга, все едно е атносферка. След 1-2 минути турбината тръгва и колата започва да си върви!? прегледах всички вакууми, но са здрави. Смених N75 с втора употреба същия, но без резултат и реших да пробвам с нов, но отново греда. На VAG-а не излизат грешки и всичко си е в норми. Някой някаква идея? Другия въпрос е за таблото (Jaeger малкия ФИС). За да търся ново табло какво трябва да знам? Знам за VDO но има ли някакви номера който трябва да съответстват? Какво друго освен табло ми е нужно за да подкарам VDO Третия и последен въпрос за момента Колата е внос от Германия и там е имала Power box и е вписан в талона (162кс), но от както е в нас го няма. Кабелите си стоят, но него го няма. питах търговеца когато я купувах къде е, но той каза че така си е пристигнала от Германия с мисленето, че няма да е вписан в талона, ама пак греда Има ли как да се извади сертификат примерно от Audi, че колата си е 131кс. и да се сменят талоните с новата информация за мощността? Разпитах на няколко места и всеки ми казва, че няма вариант и да я чипосам за да има поне за какво да плащаме +50лв. в данъка, но както разбрахте колата е на приятелката ми, а тя е млад шофьор и за момента просто няма нужда от още сила Благодаря предварително на отзовалите се!
  8. mng

    Обща тема: Audi A4 B8

    При Б6 (като бивш собственик на такава А4ка) си има разлики, а при Б7 направо се променя цялата кола. Мислех, че и при Б8 ще има големи разлики, но явно не Благодаря на всички отговорили на въпроса ми!
  9. mng

    Обща тема: Audi A4 B8

    Насочил съм се към Б8 за следваща кола, но не мога да открия никъде снимка каква е разликата на S line и стандартна, а и си знаем, че в нашата държава 80% от колите са S line, M power и AMG . Някой дали има такава снимка? Интересува ме външно и вътре освен по седалките по какво се различават и как може да се познае? Решетки, брони, прагове?
  10. Прегледай вакуум маркучите.
  11. Моята Б6 е с обикновени крушки на фаровете. Още като я закупих след нощно каране, дори бях писал в форума, че фаровете светят дори по добре от на старата ми а3 8L (преди фейс, стъкления фар), но година и половина по късно с каране на къси светлини (закони да ги е*а) и 40 000+км. усетих как фаровете грохнаха и преминах на ЛЕД светлини. В момента пак светят добре, но в дъжда пак ги няма и се замислям за рециклиране и обикновени крушки.
  12. mng

    Audi A4 B6 1.9 131 зима

    Днес си взех колата със сменен ангренажен комплект и водна помпа, термостат, антифриз, външно ремъчно задвижване и ролки. Старата водна помпа беше счупила витлата.
  13. mng

    Audi A4 B6 1.9 131 зима

    Здравейте колеги. Малко развитие по моята тема. Вчера както си карах изведнъж стрелката за температурата започна да се покачва повече от нормалното при което спрях на момента. Откарах колата веднага в сервиз. Днес ми се обадиха и според момчетата водната помпа е превъртяла турбинката защото е нямало и циркулация на водата. В понеделник ще ясвалят водната помпа и ангренажа. Според стария собствени на колата каза, че е била сменена 10 000км. преди да я купя. Като я купих разбира се я откарах да я проверят в сервиза и си личеше, че ремъка е прясно сменен, но дали и водната помпа е била сменена само предишния сервиз си знае.
  14. mng

    Audi A4 B6 1.9 131 зима

    Благодаря колега. Днес я направиш процедурата, но ефект нулев 😟 ще опитам с промивка на цялата система, явно има някъде запушване. А ако е радиаторчето на парното, при Б6 не се сваля таблото нали?
×
×
  • Create New...