Jump to content

ex_pupi

Members
  • Мнения

    91
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 2003 комби

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ex_pupi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Приемам забележката за правописната грешка . Явно не съм си направил проверка Все повече заглеждам mobile.de и it . В Италия има доста интересни обяви и мисля , че по-лесно ще се оправя(с англ) , а и май ще намеря човек да я докараме на платформа за 7-800 лв, а може и по-малко
  2. Принципно и аз не държа на всички екстри , но задължително трябва да има парктроник. Предпочитам дори да е ръчка, а не автоматик , някак си по като кола го усещам, автоматик съм карал малко и ми е като телевизионна игра(пасат 6). Та май окончателно съм се насочил към 2ка ръчка. Гледам и обявите в mobile.de и се замислям дали пък да не си хвана самолетчето за разходка до там. Ама никога не съм купувал кола от чужбина и нз дали ще се справя , брат ми живее там от 15 години, но пък той нищо не разбира от коли и според него само новата кола си заслужава дори и да е по-нисък клас. Тоест може да ми помогне с преговори и документи(понеже с немския съм на вие), но за докарването и прегледи и т.н няма да ми е от особена помощ . А и гледам колите там са по-скъпи(unfalfrei), като включим и разходите за докарването и евентулни ремонти след това става дебела сметката. Та се чудя кое е по-добро кола от бг с някой лев в джоба за ремонт или кола от германия . Имам възможност да заделя значително по-висока сума за кола , но съм от тези хора , който не обичат да слогуват на колите си , а колите да слогуват на тях и за мен кола над 20000лв е неоправдан разход за купчина желязо и не искам да се дразня при всяка драскотина и т.н. Поддържал съм си всички коли, както тряба и като се обади нещо се е ремонтирало и да чукна на дърво досега кола не ме е оставяла на пътя, но и да си кажа честно не съм имал и по-сериозни проблеми де. Искам и с новата кола да е така , но ми се иска да вляза в бюджет до 20000 , а дори и предпочитам до 15000-16000.
  3. Обявата ме привлича с това , че колата е купувана от България и би трябвало да има реална история. Четох за мултитроника (доста) и че се препоръчва , ако е с предно да е ръчка, но .... като цяло обявата ми хареса и затова реших все пак да попитам.
  4. Здравейте, Обмислям да си купувам втора кола и съм се спрял на а4 б8. В момента имам а4 б6 1.9 131. Много се колебая в избора на двигател(но ми се иска да е 2ка) и дали да е ръчка или автоматик. Искам колата да е сравнително евтина за поддръжка (ясно ми е , че няма как да е като B6 , но все пак ), да е малко по-висока (понеже текущата ми е със спортно окачване и много ме мъчи) и да е комфортна. Гледах какви ли не коли и марки , дори вчера бях на оглед на един меган 2015 за 15000лв , но определено беше класи дори под моето ауди. Колебаех се основно между пасат след 2008, ауди и рено. Засега май окончателно съм се спрял на б8. Дори гледам една конкретна кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11552895479580260&slink=am7g02 и се чудя дали да не си направя една разходка до Пловдив. Ако някой я е гледал да казва Какво смятате Вие? Как е този модел , четох доста във форума и в други форуми и мненията са доста различни. Дайте съвети, моля
  5. Здравейте, съфоромци Днес ходих при майстора ми и огледахме колата ,оказа се , че окачването ми е супер , но просто е 1BE(заводски), звъннах и в порше и те ми потвърдиха , че съм с такова окачване. Идеята ми е следната , смятам да сменя напълно окачването с 1BR, стандартното е 1BA( като ще е гарга да е рошава). 1BR,както знаем е по-високо от 1BA с 13мм. Смятам да сменя всичко, а именно предни и задни пружини и амортесьори. За съжаление обаче, не мога да намеря ОЕМ номерата за такова окачване. Бихте ли ми помогнали , моля Старото окачване , смятам да го продам. Трябават ми ОЕМ номерата за пружините и амортесьорите за окачване 1BR на ауди A4 B6 Avant. Благодаря предварително.
  6. Добре, имам няколко въпроса по схемата. Мисля в събота да задействам нещата и искам всичко да ми е ясно. Мой човек ще ми направи подложките , а слагането им ще е при майстор. Подложките са от алуминий (това ми е ясно защо ). Искам колата да е на едно ниво , както си е и сега, но просто ако нивото е по-високо с 5 см ще се родя . Тоест целта ми е задигане и отпред и отзад с около 5см. Колко трябва да е дебела предната подложка и колко задната, ако може някакви размери да ми кажеш или начертаеш . Разбрах вече, че мога да използвам и текущите си пружини(от теб) . Виждам , че на тази схема, която си постнал малко по-нагоре, предната подложка е дебела 15мм , а задната да кажем 50мм. Ако може и един телефон да те разпитам малко по-подробно
  7. Към Герги. Колега , а ако направя въпросните подложки . Може ли да използвам текущите ми пружини или трябва да сменя и тях.
  8. Благодаря и моите смятам са такива понеже имам черта в края на стъклото и го няма надписа (за обектите в огледалото).
  9. Здравейте, леко си пукнах дясното огледало(само стъклото) и ми се иска да си го сменя, знам как става , видях в нета, но като търся стъкло заместител , илизат 4 вида: сферично, асферично, плоско и изпъкнало. Сега се чудя кое е моето, кое да поръчам и нз как да разбера. Бихте ли помогнали? Благодаря
  10. Колеги , а дясното огледало на avant-a какво е , обикновенно, сферично или асферично ?
  11. Сега гледах пружини на monroe за 2,5 са по около 140лв бройката, което реално са около 600лв само за пружини(някак си не ми се иска да купувам втора употреба), а отделно и работата за която нямам и представа ,колко ще струва. Ще трябва да отида явно при майстора ми да го разпитам.
  12. Аз точно онзи ден загледах един аvant 2.5 и ми се стори доста по-висока от моята и ми хареса. Тоест мога да взема предни и задни пружини от 2,5 и да ги сложа на моята, като по този начин ще задигна с 2.5 см, а вече ако сложа подложки , ще стигне до 5 см , правило ли съм разбрал.
  13. Мотора е avf 1.9 131 коня. Гумите като вариант отпадат, не бих желал да минавам на 17 ки, а и току що купих нови гуми 16ки. Един познат ми каза, че мога да сменя само пружините и нищо друго (амортесьорите си имали ход) , но чета по други форуми пример(vw-примерно и за ауди а4 б5) , че окачването сравало много трошливо , когато колата се задигне.
  14. Здравейте, колеги. Карам А4 B6 avant , но колата е многоооо ниска и много често ми задира на различни места , на един бордюр от няколко сантиметра не мога да я кача нормално. Върти ми се в главата да я повдигна малко, какво бихте ме посъветвали. Доколкото знам , мога да сменя пружините и ще си осигуря още едни 3-4 сантиметра, които мисля ще са ми достатъчни. Давайте съвети, идеи и насоки.
  15. Колега, предлагаш ли само шофьорската стелкa и евентуално на каква цена?
×
×
  • Create New...