Jump to content

З.Атанасов

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 1.8T

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

З.Атанасов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Колата ми е С5 1.8т и преди време ми се беше случило на целия фис да излезе символ за температура в червен фон, проверих имаше антифриз и колата не прегряваше, но символа си стои на екрана. Ходих при майстор който ми каза ,че трябва да си сменя датчика за количество на антифриз, тогава той почисти моя и няколко месеца карах със стария без проблеми, но снощи отново светна и не загасва. Та въпроса ми е какво точно трябва да търся да си закупя и от къде тъй като този майстор не поръчвал части.. а работи в събота и ми е много удобен. Имам и още един лек въпрос: От скоро помпата за хидравличната ми течност започна да вие повече от преди, особено когато навъртя волана до край, това притеснително ли е или мога да си карам така? Благодаря предварително!
  2. Точно това направих, вързах компютъра към колата, сканирах двигателя, почистих грешките и когато натиснах на Basic Settings ми дава ,че не е регистрирана програмата..
  3. Здравейте отново! Разгледах темата към която ChillToucH ми даде линк, но не успях да намеря регистрирана версия на VAG-COM 409.1 (Линковете са изтекли и файловете не съществуват). В интернет се разрових и намерих този: http://unicastbg.data.bg/p/files/Audi/Software/VAG-COM%20409.1%20+%20Crack , инсталирах го и инсталирах крак-ът, но отново ми казва ,че версията не е регистрирана и трябва да се свържа със автора.. Направи ми впечатление ,че кракът е за 409.0 (не знам дали съществува такъв) може и това да е проблема. Та ако някой има пълна версия ще съм много благодарен ако я сподели.
  4. Много благодаря аз линка. Тези дни като ми остане време ще намеря точно как става обучението и ще пробвам, дано да се получи. Вчера си купих кабела точно защото се разочаровах от майстора след когото колата отново мени обороти и не ми обучи дросела. А за газовата съм го чувал от много места, но след като толкова време всичко е наред не искам да рискувам с нова.
  5. Автомобила е с обикновена газова. В семейството ни е вече от 8 години (до миналата година я използва баща ми) и сме нямали проблеми с газовата или двигателя, така че мисля да остана с нея. А за дросела не разбрах мога ли да го обуча сам или трябва да намеря някой? Имам кабел и VAGCOM, но програмата ми е от едно малко дискче което ми дадоха с кабела. Иска ми се първо да пробвам с обучението му и ако отново не се получи ще съм убеден ,че проблема е в ламбда сонда-та. Знаете ли някой който би могъл да го изключи този имобилайзер или пък не е ли възможно сам да го направя ако е някакъв вид прекодиране? Имам още един въпрос и ще попитам тук за да не отварям нова тема: Мога ли да настроя през VAGCOM-a фаровете да се включват сами при запалване на двигателя и след това да изгасват сами когато го изгася? В една тема за А4 пишеше ,че не може да стане тъй като фаровете били директно свързани към копчето и не се контролирали от компютъра, дали и при A6 C5 е така? Благодаря за отговорите!
  6. Здравейте! Имам Audi A6 C5 със бензинов 1.8т двигател с нормална газова оредба. Отскоро забелязах ,че на свободна колата започна да потреперва повече от нормалното и да си мени леко оборотите, на няколко пъти ми се случи когато изключа от скорост и оборотите да не искат да паднат на 900 а да се задържат на 1200-1400. Понякога когато за задържали на 1200 на един-два светофара на следващите падат нормално или отново започват да се менят и да трепери. Ходих при майстор който провери грешките и имаше записани грешки в ламбда сонда и в дроселния клапан. Той почисти дросела, но не го обучи. Каза ,че е нормално в началото отново да мени оборотите докато свикне, но след вече няколко дена нищо не се променя (Тези променливи обороти се появяват както на газ така и на бензин). Закачих колата към компютъра с VAGCOM и видчх ,че е записала отново грешка в ламбда сонда (16514 Oxygem (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit) и още три грешки които са: "00561 - Mixture Adaptation 12-00 Adaptation Limit (Mul) Exceeded" "00561 Shareware Version. To decode all DTCs 14-10 - Please Register/ Active -Intermittent" "16885 Shareware version. To decode all DTCs P0501 - 35 - 10 - Please Register/ Active -Intermittent" Въпроса ми е възможно ли е да продължава да мени оборотите си защото не е настроен дроселат и възможно ли е да го настроя сам. Видях в една тема ,че е възможно само ако имам пълна версия на VAG COM, но моята май не е такава.. Имам и още един въпрос свързан със имобилайзера. Има ли начин да го изключа изцяло тъй като не разпознава ключа всеки път и понякога е много досадно това изкарване и вкарване, а и ме е страх да не откаже съвсем. Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...