Jump to content

karaivanoff

Members
  • Мнения

    445
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно karaivanoff

  • Рожден ден 3.10.1978

Друго

  • Kaра
    Audi S8 D2, AHC

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Стара Загора

Последни посетители

2734 профилни разглеждания

karaivanoff's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. BRIDGESTONE-a малко издиша според германците. Вярно, друг размер се тества, ама дали ще има чак такава разлика. Може да видиш тук за какво става дума: https://www.supergumi.bg/testove-na-gumi/adac-test-na-zimni-gumi-2022-s-razmer-21560-r15
  2. Здравейте, Става дума за S8, AHC. От известно време съм се замислил да подменя всички компоненти на запалването, а именно: бобини, свещи, инжектори. С първите две няма проблеми, има из Германия под път и над път, кеф ти китайски, кеф ти хубави. Проблемът е с инжекторите - нови, точно същите просто няма на пазара... то и втора употреба няма, де, ама аз втора употреба си имам. Пробвал съм с инжектори от ABZ, които са просто с по-малка пропускливост - колата ги познава, разботи с тях... ама и от тях няма да се продават. Намерих в ЩатитИ едни за Ferrari 328 и за Porsche 928, които са същите като форма, конектори, пропускливост - 200(210 за Porsche) кубика в минута при 3 бара - и същото съпротивление - 16 ома. Не са Bosch, но не са китайски - Intermotor са. До колкото знам това е някаква компания, която произвежда в САЩ лицензно най-различни компоненти за европейски автомобили още от 60-те. Въпросът ми е - това, че тези параметри съвпадат, означава ли, че бих могъл да използвам такива. Има ли вероятност колата да не ги "познае". До колкото четох, това са нещата за инжекторите, дали пропускам нещо? Цената не е коооооой знае какво, ама все пак...
  3. Продават се 4 броя летни гуми HANKOOK VENTUS PRIME3 K125, размер 225/55/R17 ДОТ4220 (42 седмица на 2020 година). Купени са от мен нови в началото на лятото от тук: https://www.supergumi.bg/esh…/productinfo/0/3007010194220252 ...като са минати не повече от 4000 км Цената е 550 лв и е за 4-те общо. Продават се само заедно.
  4. Ми защо... от мързел, quattro... ей такива. Не е въпроса да ги изпиля до тел...
  5. Здравейте, За първи път от 24-5 години шофьорлък започвам да се замислям за всесезонни гуми. Понастоящем съм в Бургас, а тук зимата е символична. Някой пробвал ли е тези: https://www.supergumi.bg/eshop/productinfo/1/3007010228712137 И като цяло, някакъв опит, кои бихте препоръчали: https://www.supergumi.bg/eshop/search?type=1&width=225&height=55&inch=17&season=3&brand=0 Благодаря
  6. Почваш по пътя на най-малкото съпротивление, щом се губи течност: 1. Маркучи и съединения 2. Помпа 3. Рейка Ако, след като оправиш теча, волана пак остане твърд, проверява се сервотроника на рейката, ако е такава. Клапанът, който регулира налягането запецва или дава накъсо и държи рейката в режим все едно постоянно караш бързо. Първо оправи теча. Течността, като намалее буквално се газира и може цялата хидравлична система да стане леш.
  7. Здравейте, Пусках запитване из фейсбук групите, но нищо - опрях пак до добрия стар форум. Имам нужда от една част, маркирана на изображението. Това е една конзола, която държи пружините на съединителя и спирачката. Каталожните номера са както следва: 4D1 721 115 G 4D1 721 115 H Това са по ETKA, дава и двата номера за ръчна кутия, предполагам няма да има много голяма разлика. Подчертавам, че става дума за РЪЧНА кутия, демек има педал съединител. Предполагам се слага и на други модели от тези години, не само на А8/S8. На втората снимка, само за информация, можете да видите проблема. В червеното е оригиналното място на пружината, която връща педала... Незнайно кога, втулчицата, на която лагерува пружината в дупката е паднала и тя е почнала да стърже на метала... и накрая го е срязала до долу... Също така, ако някой има идея дали на автоматик и ръчна са еднакви тези конзоли, защото имам 2 предложения за конзола от автоматик. Отклоних ги, защото реших, че няма как да са еднакви - има един педал по-малко, а и каталожния номер в ЕТКА-та е различен за автоматик и ръчна...
  8. karaivanoff

    Гасне

    Ето го виновника... Благодаря много за подробната информация!
  9. karaivanoff

    Гасне

    Благодаря. И аз мисля, че е от клемореда. Ще го сменя и ще пиша, ако има промяна, да знаят колегите. Ако е от датчика на АБС (или друг дефектен принципно), не трябваше ли да има записана грешка, която да се види при диагностиката. Нямаше нито една...
  10. karaivanoff

    Гасне

    Здравейте, Преди близо месец се появи проблемът, който ще опиша. Тъй като се появи инцидентно и след това изчезна, аз го отдадох на "нещо-си" и не предприех никакви мерки... до снощи. Колата е S8, D2, AHC. Както си седя кротко на светофара, колата гасне и святка предупреждението от Снимка 2. Запалвам, колкото да се махна от пътя, да не ме псуват, и след 10 метра пак същата работа. Спрях на спокойствие да видя какво става. Паля, оборотомерът остава на 0, остава да свети ABS, изписва ми ОК (Снимка 1). Явно обаче не е ОК, защото след 5 секунди пак гасне и святка голямата индикация за проблем в спирачната система (Снимка 2). Няколко опита един след друг - същата работа - работи 5 секунди и гасне. Нервно излизане от колата, псуване... След 10 мин. решавам, че ще се обаждам на СБА, да ме вдигат. Пробвам последно да пална - пали все едно нищо не е било. Няма лампа за ABS, няма никакви warnings. Тръгвам директно към вкъщи - и правилно, последния завой го взимам с угаснал мотор. Тази сутрин паля, тръгвам, никакви грижи. Отивам в сервиза - 1 грешка - "Слаб сигнал от детонационен датчик". Оказа се, че буксата му е проблемна. Отстраняваме проблема, чистим грешката, караме 20-30 км. Няма проблеми. Тръгвам по задачи и след малко пак - гасне, лампи, чудеса. Чакам 10 мин. "да си почине" и пак отивам в сервиза, закачаме диагностиката - 0 грешки. Явно някакви токове се губят. Моля, ако някой е имал подобен казус или предположение какво може да е - да сподели. П.С. Лампата за Airbag свети от някое време, знам от какво е и няма отношение към казуса... Поздрав
  11. Здравейте, Извинявам се, че изтупвам темата от прахоляка, но да не отварям нова. Искам да попитам, като почне да ви пищи и свети, колата ви гасне ли след няколко секунди. Чета насам-натам, че някои по-нови щайги (вкл. други марки) имат нещо като авариен режим - да не се пребиеш без спирачки. Моята е дърта и по-скоро имам сериозен проблем, а не е това, но да питам кой какво знае по въпроса като цяло Със здраве
  12. Благодаря много за схемата!
  13. Здравейте, колеги, Имам един проблем, за който имам нужда от помощ. Става дума за S8/D2 преди фейслифта. От известно време нещо ми източва акумулатора за 5-6 часа. Тъй като съм доста ограничен с времето, не мога веднага да започна до го чопля и използвам временно стария принцип "спирай стратегически и махай масата на акумулатора". Онзи ден обаче, съвсем случайно установих, че моторчето за местене на шофьорската седалка по височина (предното) е много загрято, та чак не можеш да си задържиш ръката на него. Има голяма вероятност то да е причината. Иска ми се да му спра тока, докато намеря малко време да потърся какво става или да ида на електричар. Обаче... не мога да му намеря бушона... тъпотия. Моите документи, за съжаление, са затрити от старите собственици, на капаците на бушонните кутии няма нищо. Изгледах доста руски схеми. Релетата са в краката на пасажера отпред... ама БУШОНЪТ не намирам. Та... някой има ли идея кой е. Има вариант да ги извадя всичките един по един... ама не е секси така... И като цяло ако има възможност за адекватна схема на бушоните, защото руските се различават една от друга. Мерси...
  14. Колеги, Попаднах случайно на темата. По принцип си хейтя и рядко се случва нещо да ме впечатли, но гумите, с които изкарах миналата зима и се точа на тази заслужават да ги похваля: https://www.supergumi.bg/eshop/productinfo/1/15063060/ Порицаха ме, че не били с "триъгълна" шарка, не знам си какво... ама януари се качих 3 пъти до хижа Ком в най-големия сняг. Последва малко мърляшко отношение от мен през лятото и на принципа "ха днес - ха утре"... така и не ги смених. Карах цяло лято с тях - не са мръднали, нито са се "изпекли", нито втвърдили. В най-големите жеги малко виеха, ама нормално... Хайде със здраве...
  15. Здравейте, Преди 2-3 месеца купих едно S8 D2, AHC двигател. Колата я взех със сложено газово. Не съм я карал на газ, но оня ден реших все пак да го направя, да видя за какво става дума... Нещо не ме изкефи - реве, не върви толкова... Не, че е пълен ужас, ама не е "щастлива" колата, усещам... Ходих на 2ма газаджиии в Бургас, смених филтрите, уплътнения. Разлика не видях. Обясниха ми, че газовото е читаво, инжекторите били качествени и скъпи, грамотно било монтирано и т.н. и т.н. Абе приказка... Обаче... Компютърът не им е познат, нямат кабели и софтуер и не могат да настроят системата, за да направят колата да върви. Прилагам снимка на кутийката, която намерих. Имам 2 конкретни въпроса: - Може ли някой да я управлява/настройва. Мога да дойда във всяка точка на България в удобно и за двете страни време - Ако така и не се намери кой да я настрои, може ли да се смени само въпросния компютър (евентуално и някаква електроника около него) и за какви пари става дума ориентировъчно. Ако не я оправя, мисля дали да не я демонтирам изцяло. Благодаря
×
×
  • Create New...