Щом колата е на място, без да се движи, и шумът се появява при въртене на волана, огледай хидравликата. Ниво на масло, старо масло, хлабав ремък и т.н. Не мисля, че има някаква връзка със скоростите, полуоски, карета и други...
Лампата е стробоскоп, да.... грешката е моя. Иначе няма от къде да взема пробен датчик...то щото tfsi-тата са на мода... Ще го видя колко струва и ако не е скъп ще го купя...евентуално ако мине болежката ще е екстра...
То с осцилоскоп се свети венеца на маховика...ама това съм го правил на лади и жигули....още когато Лили Иванова беше изпъната като мушама на маса ...
Всъщност...сега се сетих, че съм го вадил този датчик да го гледам. Намира се под масления филтър, малко встрани . Той и този за скоростта са един до друг. И да..това са импулсни датчици...и трудно се хваща ако са дали фира.
Аз установих следното....Като паля без газ...пали трудно.... Като подам леко газ преди да завъртя ключа....пали от раз... Иначе съм си все така....То ми омръзна да сменям здрави части.....
Колеги, някой има ли пряко впечатление от въпросното нещо?
https://www.erisin.com/erisin-es6274a-7quot-dab-android-90-radio-stereo-satnav-hdmi-aux-obd-for-audi-a4-s4-rs4-rns-e-seat-exeo-p0474.html
Не знам кой те е посъветвал да караш с 15/50....ти на писта ли ще я караш тази кола? Ще я държиш постоянно в ""лютеницата"" ли? Слагай 0/30 или 5/40, но каквото и да слагаш го сменяй най-много на 10к км. Зарежи ги тея лонг лайфове.....