Jump to content

krasipk

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9TDI AVF

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

krasipk's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги! Кой от форума предлагаше носачи Besa.Не мога да намеря темата. Благодаря предварително.
  2. Да възможно и от дюзите да е. Не правят достатъчно налягане и впръскването не е оптимално. Отидете да ви направят диагностика и ще видите дали е от тях. Може да пробвате и една добавка за дюзи преди това. Често от нашата хубава нафта, разпръсквачите получават хубав нагар, особено ако колата се кара предимно градско. Успех
  3. Здравейте колега! Почти сигурно е, че имате проблем с дюза или дюзи. Минах по същия път. При мен се оказа само една. Взех втора употреба и сам си я смених. Разбира се нови гумички за дюзите и реглаж. Това също направих сам, с малко помощ от приятел. Вече 2 години нямам проблем. Дюзите по принцип се рециклират, но не знам дали си заслужава при положение, че цената за една е около 500лв. Съвета ми е да отидете при човек, който разбира, защото рискувате да дадете куп пари. Успех....
  4. krasipk

    Кардан и диф

    Закупих я от Ауто 1. В Ауто + също би трябвало да ти свършат работа, тъй като те предлагат оригинални ВАГ части. Номера не мога да ти кажа, защото изхвърлих кутията. Не се притеснявай, в магазина ще ти я намерят за 5 минути . И аз нямах номера на частта. Успех с ремонта
  5. krasipk

    Кардан и диф

    Здравейте колега! Мога да споделя опит със семеринга на дифа. И при мен беше протекла. Но за съжаление не успях да намеря размера и по магазините за авточасти излизаше само оригиналната - 100лв. Имам приятел в Ауто1, който се разрови и намери размера на семеринга от към полуоската, но за въпросния не. Та се наложи оригинален. Другото, което ми каза майстора като го смени, че е малко по - различен и с обикновен, можело да не стане. Кое е по -различното не знам. Дано това да ти е от полза. Поздрави
  6. Штуцера е на самата помпа. Дано се включат и колеги по -навътре с нещата, за да помогнат с решаването на проблема.
  7. Здравей колега. Нещата отиват към тандем помпа. Провери дали няма теч от нея. Търси друга или опитай да смениш гарнитурките на капака. Виж и штуцера за вакуум, който съм почти сигурен, че е заминал. Погледни тази тема.
  8. krasipk

    Окачване от Б6 на Б7

    Колеги отново моля за помощ. Оригиналният номер на мойте амове е 8e0 413 031 BT- (Монро). Окачването, както писах по горе е 1BV. Колата е А4 Б6 1,9/ 130кс/комби. Мога ли да ги заменя с тези - номер 8e0 413 031 BH, които също се водят за спортно окачване и ги има на всички производители. Благодаря предварително.
  9. krasipk

    Окачване от Б6 на Б7

    Здравейте колега. Искам да попитам какви амове сложихте за 1BV окачването. Миналата година сменях мойте с TRW (само такива излизат по номер на рама), но се разтропаха. Не са изпуснали, но страшно тропат. Сменил съм цялото окачване и се стигна до тях. А едно момче дето работи в един магазин ми каза,че има доста рекламации от ТРВ-то. Поздрави.
  10. krasipk

    Грешки!!!VAG-COM

    По принцип е желателно и двата тампона да се сменят. Има и един по - малък отпред на мотора, но той е евтин (около 10-15лв оригинален). Аз минах през филма и си взех оригинални. Ако сложиш други има вероятност нещата да станат по - зле. Казвам го и от опит. Има доста изписано по темата. Другият вариант е да намериш втора употреба, но и те не се знае в какво състояние са. Успех
  11. krasipk

    Грешки!!!VAG-COM

    Здравейте колега. Относно третата грешка - става въпрос за тампона на двигателя. Единият от тях е с датчик и грешката означава, че е за смяна. Освен ако няма някой повреден кабел.
  12. Здравейте колеги. След като се сдобих със семеринг, дойде време за смяна на маслото в дифовете и скоростната кутия. Колата е Ауди А4 Б6 1,9 тди 130кс куатро, ръчна кутия - 6-скорости.За раздатката (торсена) - маслото го знам (от скъпото). Въпроса ми е за скоростната кутия и дифовете. Маслото на скоростната кутия и предния диф едно и също ли е, и еднакво ли е и за задния диф. Ако да - мога ли да заменя оригиналното G 052 145 S2 с CASTROL SyNTRANS TRANSAXLE 75W-90 ? Благодаря предварително.
  13. Здравейте колеги. Изчетох цялата тема и малко се обърках . Извинявам се предварително за въпросите и за това,че пиша в грешния раздел, но искам да обслужа колата и да нямам след това проблеми. Колата е Ауди А4 Б6 1,9 тди 130кс куатро, ръчна кутия - 6-скорости.За раздатката (торсена) - разбрах. Въпроса ми е за скоростната кутия и дифовете. Маслото на скоростната кутия и предния диф едно и също ли е, и еднакво ли е и за задния диф. Ако да - мога ли да заменя оригиналното G 052 145 S2 с CASTROL SyNTRANS TRANSAXLE 75W-90 ? Благодаря предварително. Из
  14. Здравейте колеги! Колата е Ауди А4 Б6 2003 1,9тди, куатро.Имам следния проблем - имам теч от задния диференциал от към кардана. Семерингата е заминала и трябва смяна. Проблема е, че навсякъде по магазините излиза само оригинална, която е 100лв с отстъпката. Някой може ли да съдейства с размерите на семеринга, за да потърся по - евтин вариант, ако е възможно разбира се. Намерих този размер във форума 45х60х8, а ОЕМ № 016 409 399В. Това ли е размера за А4 Б6? Благодаря предварително.
  15. Здравейте колега. Относно антифриза - допълни го на студен двигател и покарай така.Ако пак изчезва, превери за някое уплатнение или спукан маркуч. Това е по - лесно. Може и от друго да изчезва, но няма да задълбаваме за сега, че ще ти секне ентусиазма. Относно дизела - при него няма 95/98/100. Има обикновен и с добавки (V-power,max motion и т.н.) Внимавай какво сипваш. За маслото - сипвай каквото дават по книжка, за марката има изписано тонове във форума. За другото, както е казал колегата, закачи колата на диагностика и ще видиш евентуалните проблеми. Успех и със здраве да си караш Аудито.
×
×
  • Create New...