Jump to content

karadzhov

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 8l 1.9 TDI ASZ

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

karadzhov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Днес всех колата от сервиз още не съм я карал на дълго, но като цяло си реших проблемите: - с турбото проблема се реши с рециклиране - с ЕСП-то, оказа че проблемния датчик G200 нов струва 403 лв. едно момче в Асеновград ги ремонтира за много много по прилична цена и дава гаранция, ако някой иска мога да дам координати.
  2. Не, не съм решил още проблема, сменях разни работи по окачването и още е съм опрял до него. При мен свети само лампата на ESP-то все едно съм го спрял от копчето, ABS-a не свети и си работи (усещам го като натисна по силно на хлъзгава повърхност), стоповете също ми светят. На компютър дава грешка в Gyro датчика, но не е постоянна, след известно време само я чисти и само я показва пак.
  3. - Смениха ми термостата днес, държи си вече 90, преди това на климатроник на светофар почваше да охлажда. Някой познати ми викаха - въобразяваш си карал си досега бензинова кола дизела загрява много по бавно. Е да ама не съвсем с новия термостат си загрява доста по нормално. - При оглед на маркучите от вакуум помпата се видя че единия е цепнат и леко съска, сменихме ги и сложихме нови скоби на някой места, сега трябва да покарам малко (събота се очертава да излизаме извън града) да видим как ще се държи турбото. - Намерих темата за задната чистачка, с линк към една чуждестранна тема от там видях къде е снадката и наистина беше измъкнато от там маркучето, естествено обаче не се е измъкнало ей така - има някакво запушване в чистачката. Другата седмица най вероятно ще я оставя на един майстор да я свали цялата и прегледа/почисти. - ESP-то сутринта като запалих светна и не изгасна до самия сервиз, там загазих след 5 мин запалих да я преместя то мястото където ще работят по нея и вече не светеше... - на ВАГ-КОМ не сме я закачали, ще покарам още малко и тогава
  4. Благодаря за бързите отговори. т.1 - Къде е тази букса, можеш ли да ме насочиш със снимка или по подробно обяснение, или да погледна в някой менюал? т.2- Ако мап сензора е датчика който е закачен за кулера, изглеждаше добре, нищо не сме го пипали само го извадихме от стария и сложихме на новия. т.3 - Ще потърся.
  5. Здравейте, от началото на този месец съм собственик на A3 8l 1.9 TDI ASZ 2001г. До момента съм доволен от колата, дава ми точно това, което търсех за следваща кола. Има няколко проблема по колата, за които се нуждая от малко насочване, не ремонтирам сам а с един майстор, но предпочитам да не му се доверявам на 100%, а да имам някаква представа какво и как прави. Ето и проблемите: още първия ден след регистрацията лампата на ESP-то ми светна все едно е изключено, карам си целия ден без да гасне, бях се разбрал с майстора на другия ден да карам колата за обслужване така че оставих за тогава и диагностиката. На другия ден врътвам ключа - светна си за секунда и изгасна както е редно, натиснах колата на едно мокро място и видях че си примигва. При майстора закачихме диагностиката и се видя че е записала грешка в Gyro сензора, но в текущия момент той даваше данни и нямаше никакви активни грешки, изчистихме грешката обслужи колата и се прибрах.От тогава вече няколко пъти това се повтаря, при първото палене за деня свети постоянно, като покарам малко и я загася някъде след това може и 2 дни да карам без да светне нито веднъж. ABS-са ми работи, пробвал съм го. Възможно ли е да има проблем не с датчика а с някоя букса, ако да къде се намира той да се опитам да го проверя? при обслужването се видя че интеркулера е пукнат (издишаше въздух), смених го с чисто нов с нови оплътнения за да не изпуска от никъде въздух, веднага след това се появи проблем - колата вместо да върви повече започна да забива, колкото на по висока предавка е толкова по от рано забива, на 3-та набира до към 2200 оборота, на 4-та до 2100, на 5-та около 2000, на 6-та изобщо не се усеща кога тръгва турбото почти като чист дизел върви. Не влиза в авариен режим, не се налага да гася и паля за да тръгне, просто след тези обороти се усеща как забива леко предницата и спира да набира толкова бързо. Лостчето на актуатора се движи плавно, утре ще я карам за смяна на термостат до майстора и ще видим записала ли е някаква грешка, но все пак ако някой е имал подобен проблем и може да ме насочи ще съм благодарен къде да гледаме и търсим решение. Нещо дребно но дразнещо, при пускане на задната пръскалка водата изтича някъде от ляво под капака, можете ли да ме насочите от къде минава маркучето да го погледна къде е спукано ?
×
×
  • Create New...