Jump to content

ЦецоКолев

Members
  • Мнения

    98
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    E200, E280, S500

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Stuttgart

Последни посетители

782 профилни разглеждания

ЦецоКолев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Може и така, може и да си вземеш нещо по-модерно, но с паричките, които ти имаш в банката/под дюшека. Да си нашиеш с кредит за гъзовоз просто е рецепта за проблеми и главоболия.
  2. Вие по цвят ли си избирате антифриза?
  3. Дано само да не е тежък филма, като Титаник с много мъка и удавяне накрая. Успех. П.С. Къде точно в Германия сте? Ако сте около моят регион, може да ударя едно рамо.
  4. Ясно това. Просто казвам, че хубавия екземпляр няма да чака нашия джамбазко да се начуди кога да тръгне. Хубавата кола се продава бързо, клозетите стоят със седмици и месеци и чакат някой да клъвне. Не очаквай голямо поевтиняване. Поне не и в този ценови диапазон
  5. Не че нещо, но хубава кола няма да чака 2-3-5 седмици някой си от България да дойде и евентуално да я вземе. Ако е читава ще замине за часове, макс за ден-два.
  6. Има има, ама тука не се разрешава назоваването на други марки, че вземе някой се откаже от хАлди.
  7. Има как ама не ви се дават жълтиците за такива.
  8. Бахти тръцоманите, честно. Вече се сменят турбини, биели, кулери и т.н. Човека пита за 2.8 6-так. Всички се изреждат да му обяснят как тръцко е големата работа... Колега, ако искаш спокоен автомобил с мазен двигател, нищо му няма на 2.8, особено ако ще правиш преходи през цяла европа. Не ги слушай раЦерите какво пелтечат.
  9. @Krischan Викаш да не казваме нищо и да ги насърчаваме хората да се нашиват?
  10. Бе човека иска А8 за 1000 евро да кара, ти го караш да се набутва с нови бутилки...
  11. С жълти няма как да стане, те са си вътрешно транспортиране в Германия. Преди мисля е можело, но много отдавна. Имаше и TÜV за износ, но вече няма такова нещо. Колата трябва да си има редовен такъв, застраховка и данък.
  12. @paxop Един път да сме на едно мнение. Само където 95% от хората не си и "позакърпват" дори колите. Карат до полуразпад и после да идва следващия желаещ. Никаква поддръжка и грижа. Искат кожен салон ама после не го и пипват, поне да махнат мазнотията от кожата, за подхранване не говорим. Лакът захабен, не виждал вакса и защита, гуми втора употреба дот 2010 "ма има грайфер, ще карат още"... И това са неща, които не струват много. Какво остава за важни и по-скъпи възли. И когато някой си от 5% си пусне хубавия и гледан автомобил на нормална цена спорер състоянието, идват професорите да обясняват колко е луд и тъп и как такава кола струва хххх лв.
  13. @paxop Защото нова и хубава струва една торба с пари, а много малко хора ги имат реално и се почват едни кредите, лизинги, обезценяване и после драми като при титаник. Да не отваряме пак тази тема. Проблема не е в 10к лева, а какво иска да се купи с тези пари. Колегата може да вземе много стойностен автомобил за тези парици, но няма да е 4F и няма да е царя на кварталЯ.
×
×
  • Create New...