Jump to content

@mitio

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 AVANT 4G 2.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Frankfurt, Germany

Последни посетители

647 профилни разглеждания

@mitio's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, Както вероятно знаете за 4G, 2.0 TDI е един от моторите засегнати от дизеловия скандал. Привикаха ме миналия месец за ъпдейт на дизеловия фърмуеър, както се изразиха представителите на Ауди, сега било ред на A6-тиците да се ъпдейтват. Взех си колата вчера след един ден в Ауди. Лично аз бидейки англоговорящ в Германия, не можах да получа точна информация, какво точно променя въпросния ъпдейт. Един мой колега немец, също собственик на Ауди преминал през това, твърди че ъпдейта само премахвал "скопената" конфигурация на свободен ход, и можело колата да започне да показва по-реален (висок) разход на гориво. Въпросният почти си заложи мъжкото достойнство, че скопяване на колата няма как да се случи по законен начин, и че няма такава опастност. Плюс това, колата дори и с по високи показатели, все още влизала в Евро5 стандарта. Вас привикват ли ви вече за тази процедура и имате ли идея какво точно променят с въпросния ъпдейт? Моето наблюдение (за сега само на градско), е че колата стана много по чувствителна в комфорт мод. Именно проблемите за нужда от силно натискане на газта и сравнително твърдата спирачка изченаха. Не мисля, че си въобразявам, колата се държи много по-като за женско каране. Супер софт ми е в момента. Засега ме кефи, но да видим на дълго как ще е. Ако някой знае, да каже нещо по въпроса... Поздрави от Франкфурт, Митко
  2. Колега, нов съм във форума и не съм специалист. Все пак да кажа, че преди имах Субару Легаси, на което по подобен начин му тропаха спирачните апарати. Когато отидох при хора запознати с проблемите на марката, те ми сложиха едни подложки на апаратите и проблема изчезна. Подложките, оказа се, са част правена за Ауди, и пича се се светнал че може да ги използва за разхлопаните Субарута. И за уточнение - апаратите му бяха изправни, окачването също напълно здраво, просто разстоянията при крепежните елементи на самия апарат позволяват това постоянно потракване (по-осезаемо когато не си на спирачка). Както казах може и да не съм прав, но пък си заслужава да се провери. Родих се след това... Поздрави, Митко
  3. Здравейте Колеги, От Петък съм собственик на A6 Avant 2.0 TDI. Живея във Франкфурт от известно време, но това не означава, че съм ок с немския. Имам всичките му ръководства и книжки на немски, но има ли някъде достъпен English User's Manual? Имах възможност да поразгледам вече, надявам се, че не дублирам съществуваща тема. Благодаря ви предварително. Поздрави, Митко
×
×
  • Create New...