Jump to content

sp100

Members
  • Мнения

    58
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9 tdi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

sp100's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, днес при ускоряване сякаш нещо прекъсна и изчезна турбото. Отворих капака да огледам маркучите и попаднах на тази гледка с омасляване. Има ли някой идея дали е от това и какво може да е станало? Благодаря предварително.
  2. @audi+ Благодаря. Днес запоих жичките,но сега дали трябва да изтрия грешката през компютър или като покарам малко ще изгасне сама лампата за чек ейджинг?
  3. Привет, това ли е датчика на температурата на горивото? Ако е той единия край на маркуча към двигателя бе омаслен и едната му жичка като че ли бе леко наранена от изолацията на кабела. Но след опит да разкача буксата и да видя жичката, накрая се скъсха и двете жички. Как се сваля буксата че да се пробвам да запоя жичките дали ще стане? Имаче двигателя пак си работи с прекъснати кабели може ли така да се кара?
  4. Вземи си най- добре оригинален дори и втора употреба стига да е здрав. Аз когато търсих нов маркуч се оказа че всички които сега продават са два пъти по тънки. Езех си втора ръка за 30лв и вече няколко догини няма никакви проблеми.
  5. Здравейте, от известно време ми свети ламчата чек ейджинг и след диагностика ми изписа слесното: 17571 - fuel temp sensor open or short to plus. Изчистиха ми грешката и една седмица лампата не светна повече, но днес отново светна и явно ще трябва да се подмени този датчик. Моля ви за съвети къде се намира, как се сменя и дали още нещо може да е заминало покрай него? Иначе не усещам да има разлика в работата на мотора. Прикачам снимка Светли празници!
  6. Как отвихте гайката, че аз съм сега в същата драма. Счупих пластмасата на моторчето но така и не се отвива гайката
  7. Така като ти чета поста ти май си ходил в Елбатрон и на мен там ми дадоха тази диагноза за точно 1200лв Сега и аз търся компресор втора употреба.
  8. Търся да закупя работещ компресор за климатик 6seu14c denso за Audi B6 1.9tdi Който има работещ такъв моля, да ми пише на лично с цена и снимки на компресора.
  9. Не ми се сваля защото използвам колата всеки ден.
  10. Ами симптомите на колата бяха че от време на време спираше да духа студено особенно на дълго каране, после пак тръгваше. До момента в който вече бутона Eco стой постоянно включен и не може да се пусне климатика. Ходих на майстор който каза заминал е компресора и фреон нямаш. В допълнение на това мисля че по едно и също време започна странно да подрънква нещо от към ролките и затова се насочих към ролката на климатика и тази пластина. Възможно ли е от нейното прецакване да ми изчезне фреона и да скапе компресора? Та се чудя дали да пробвам първо с пластината или по добре да взема компресор на старо и да се смени?
  11. как да разбера дали само плочката е за смяна или целия компресор, защото ако сменя само плочката + пълнене на фреон и ако пак не тръгне ще е голяма греда
  12. Здравейте, нормално ли е като се бръкне с рака до ролката на компресора в предната му част дето е този съединител да се мъдра плочката и да почуква? Питам защото майстор ми каза че съм за нов компресор и се чудя дали проблема не е само в тази част? Как да установя дали компресора е за смяна или само тази част. шум компресор.m4a
  13. Здравейте, май проблема е от компресора предната част съединителя незнам как точно се казва. Та като я напипам и мърдам с пръсти се чува едно гадно тракане незнам дали е нормално това да има луфт и да трака? Ако това е проблем, дали се ремонтира тази част или трябва нов компресор? прикачам файл с звука който издава шум компресор.m4a
  14. Възможно е и фреона да е проблем все пак я карам от 5 год и не съм пипал климатика. Препоръчаха ми Елбатеон в Лозен мисля там да отида тази седмица. Нещо за бушона някой знае ли?
  15. Здравейте, и при мен от един месец климатика дава ядове работи, спира, пак тръгва несигурна работа. Но днес така и не тръгна, пусках спирах ЕСON, но само топъл въздух, като че ли изобщо не зацепваше климатика. И сега вечерта ЕСОN постоянно свети. Някакви идей за проблема? Ще се радвам и ако някой знае кой е този бушон, да го проверя първо него преди сервиза? Препоръчайте човек който си разбира от работата в района на София и околието.
×
×
  • Create New...