Jump to content

killfame

Members
  • Мнения

    118
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    S3 8l

Последни посетители

1644 профилни разглеждания

killfame's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пълни глупости са ти написали по горе. Оптималната работна темперетура на охладителната течност при ВАГ автомобилите варира между 85-99 като може да достигне и до 100-114 градуса Фабричният термошалтер включва втората вълна (двете перки) на 113 при екстримни условия (седене в трафик при 40 градуса външна темперетура) Всичко това зависи от външната темперетура! Това 90 което виждаш на Таблото ще прескочи, ако темперетурата тръгне да надвишава тези 114-15 градуса които са в граници (тоест ако удариш 116 или повече тогава наистина нещо не е наред и започва да прегрява) Климатроника показва вярно защото виждаш стойностите директно по компютър (нали за това си отворил този канал) тоест е напълно вярно.
  2. Отвори ибей, фрашкан е с втора ръка и нови. На по 3” са няма как да си с по малък диаметър на толкова тръгва и стоковия след което се стеснява постепенно и разделя на две. Свързван е с двата катализатора които ти вече написа , че нямаш. Това което излиза като афтърмаркет пайп удължението му елиминира директно катализаторите и се свързва с стоковата генерация. До преди 2 седмици в ибей се продаваше много добра ръчна изработка генерация с въпросният диаметър за който ти споменах, резонатор плюс крайно с вида на оригиналните накрайници, цената и беше 130£ (Използвана) В описанието пишеше, че звука е малко по монототен от стоковия и е много по плътен, перфектния тон, който предполагам ти гониш.
  3. Варианти много, но ако ще правиш го прави като хората. За цяла къстъм генерация, диаметъра не трябва да надвишава 70мм мисля беше за к04-ката по-малък или по-голям от този диаметър не е препоръчителен особенно ако е МАПНАТА ( не ми се рови инфо от Гръцките тунери ) да ти покажа на гледно, какво пишат. Този диаметър на права генерация с поне един резонатор или средно гърне хубава марка (Симонс, Магнафлоу) и крайно гърне на същите, ще ти докара доста приятен звук. Ако ли не, си остави колата с стоковата без катализаторите и помисли за 3” даунпайп (задължително) Преди да навлизаш в еуфорията с лънчовете и флатовете се увери, че колата е подходяща и готова (НАИСТИНА ГОТОВА) за това което искаш да и причиняваш. Т.е ако държиш да си остане гроб и да си разочарован след второто натискане на педала , защото е силно вероятно да си сгънеш биелите или да ги изкривиш в даден момент, избора е твооойй. Ако държиш на лъчовете и флатовете , аз те съветвам това. Първо да си погледнеш мотора , после Мапа сам ще си дойде а генерацията си става задължителна един вид. Имай впредвид, че за К04-то студеният въздух е всичко, гледай да се увериш от към Челен Кулер , хубави пътища и добър всмук на 3” след което имаш два варянта , запазваш оригиналната кутия с афтермаркет панелен филтър или какъвто и да е конус с ДОБЪР ЩИТ! Всичко е възможно, но всичко опира до финанси, време и много търпение(нерви) Успех.
  4. Безмислено е да слагаш по малък диаметър пътища ‘57мм’ от колкото е оригинално(стоково) Има куб варианти да ти останат халогените, повечето които махат халогените на тези коли или си нямат понятие и го правят по възможно най-некадърния начин или за визия. Най ефективния и скрит варянт е кулера да се наложи наобратно. Аз съм със 600х300х76 1х алумин 180градуса - 63мм Реже се посредата и се заваря за кулера. 2х силикон 90градуса 65мм примерно по твоя преценка, не падай под 63мм в никакъв случай, няма смисъл! Само нямам спомен колко е диаметъра на входа на пластмасовата тръба на мап сензора. Там ще ти трябва редуциращ. Другият варянт кулера за да ти седи в нормално положение и да стане най - интелигетно е този Това имам налично като снимки в момента, може да влезеш в раздел ‘Моят тунинг проект’ там имам тема на колата ми и да разгледаш по детайлно как е станал моят варянт.
  5. killfame

    Проблем с haldex

    При агресивни потегляния 70-30% Това споделят в някой чужди форуми или при абсурден ‘старт’ който може да се получи при кола с лънч , както написа колегата GTX - 50% Халдекса е ‘куатро’ който е изцяло създаден с цел икономия , най-вече на дълъг път (магистрала) Има контролер който постоянно променя и определя предавателното число според обстоятелствата. Ако искаш да си играеш и си чак толкова възмутен от системата, има външен контролер който е изкаран на пазара специално за хора като теб с ‘притенции’ придружен от най различни готови ‘присет’ опции , както и удоволствието да си го нагласяш ръчно според твойте желания. Контролерът се казва - Haldex HPA Има и оригинални “рейсинг” контролери , абсолютно еднакви с оригиналния визуално които са 50-50 мисля, сини и оранжеви на цвят , но модата отдавна им се изтърка понеже се продават на неземни цени дори и от некомпетентните търговци.
  6. Добра ориентация от към това да се заиграеш с колата и от към някой части. Но, много недоизмислен сетъп ми се струва това. Колегата ‘GTX’ ти вметна някой идей по които, добре се замисли. И защо повечето хора в България като засилват коли с сила подобна на тази която , ти може би очакваш, слагат толкова малки ‘средни’ кулери и диаметър на генерация... При положение , че стоковите ти кулери в момента доста се равняват като дебит на описания. Да не говорим за стоковата генерация, чийто диаметър е доста ближен до този който желаеш, даже ако не се лъжа по-голям, нямам спомен вече. Относно регулатора, съветът ми е изцяло да си остане стоков 3баров. Ти няма да таваниш дюзи, тези които си написал ще имат достатъчно остатъчен запас след евентуалната настройка , това турбо колко пък да вкарва, чак да таваниш 720цц.
  7. Аз съм със пълен комплект който си закупих от Англия на фирма XTD Информацията която имам относно маховика е, 6.3кг. дали е така в действителност, нямам идея. Не сме се сетили да го притеглим. Друг интересен факт, е това, че в момента керамиката ми е на 228мм. Проблеми нямам, колата си върви. Също така, когато закупувах въпросният комплект, цената му варираше около 760 £ нов. На мен ми изпадна за 170 £ със доставката , използван за 500мили на чипната Leon Cupra R
  8. Малеее , супер, колата изглежда страхотно. Поздравление за подобрението по-ходовата част. Поздравления за фаровете и новите обуща! В отношение шум със олекотения маховик, как е? -При мен на празен ход на моменти си потраква.
  9. И аз, мисля, че не е необходимо да бързаш. Кътай си я скромната , както до момента си я караш в отношение на поставените цели. На финала, винаги ще има 'УАУ' ефект-a от тъпанари. И съм жестоко разочарован, че на форумите в България им липса публика и то уважителна. На този форум публика не му липсва, липсва уважението, май.
  10. killfame

    Проблем с quattro

    Бушона на Халдекса, здрав ли е? Масата към купето? Намира се отзад до лявата полуоска. Напиши в гугъл S3 8L Earthstrap - Ще ти излезнат много снимки, теми и т.н - най-вече в английският форум.
  11. killfame

    Ebony Black

    Ето го и причинителя на горе споменатия Пожарен Инцидент. Горната помпа на съединителя, изобщо не е издържала. Но, 17 години и 147хил. мили по-късно , след толкова много бой и жега... Много добре за оригинална част, която има неизбежна функция. Жалко, че не обърнах внимание на време. Още когато пропадна за пръв път, трябваше да го поправя и да избегна следните поражения.. Това е останала жива част от кабела на датчика на климатика. Тъкмо бях почнал да си подреждам коша, да придобие вид и сега, пак почвам наново. Всичко е в пожарогасителен прах, полепнал навсякъде. Водата с която поливах като за финал, така го е спекла по-повърхностите от жегата (понеже колата в момента седи на открито и е черна на цвят..), че ми е бедна фантазията. Смяната на термолентите на (Колектора и Пайпа) отказах се, разобедиха ме. Така или иначе, видно нямат щети, няма и как да имат, реакцията ми беше прекално бърза. Даже в момента са един вид защитени , имат си противопожарен прах по тях, доста добре впит. Страхотни поражения, няма. Има съвсем леки поражения върху бързо запалителни повърхности, като 'опърлено'. Тук-там следи от масло по-термо щита, но и това ще мине. Бъдещите планове за колата са, нови и по-големи Дюзи, нов рециркулиращ на TiAL QR 50mm и Настройка. Подобрение в охлаждането на коша, което от част, вече е измислено как да се направи.
  12. killfame

    Ebony Black

    Здравейте. След поредното ми затишие по-темата за колата, отново има какво да споделя относо. Тъй като бях в очакване на заминаващият си полет предните две седмици, направих с колата страхотни ободряващи разходки за пълната ми със бръмбари глава. Бях готов да заминавам. Но, уви.. Поредните шантави емоции се наслучиха едно след друго. Изпуснах полета, самолета излетя по-рано.. И аз не знам, какво точно се случи. На прибиране се разболях преждевременно но, това не ме отърва от колата. На следващият ден се качих, направих някой подобаващи разходки да се видя с близки с които не успях на време и вечерта отново бях в града. Излезнах да се разходя и качих познати да ги повозя които имаха голям мерак. Всичко вървеше нормално, докато след първите пържилки на ляв кормилен накрайник не почна да му се омаслява маншона, издавайки познатите на всички шантави пукащи звуци при леки маневри. Викам, окей - беше нов, 30лв божа работа. Обаче, качих аз вторият познат , тръгнахме да охлаждаме колата и тогава стана интересно. При круиз от скорост 60км/ч на 4-та предавка, натиснах последователно съединителя 3-пъти при 4-ият просто остана долу вечно и спрях. Вдигнах го със ръка и последва същата процедура 3 пъти, отворих капака... ВИДНО виждах нередно, разни измислени капки по щита на купето зад колектора и странно маслено петно на картера.. сълзи нямаше. Казах си, това сигурно е вода, до сега бях на мивката. (било е СПИРАЧНА ТЕЧНОСТ) Затворих капака качихме се в колата, последва същият опит, но налягане в съединителя нямах. На 4-тото натискане, колата пропуши брутално из отпред, изгасих моментално и дръпнах ръчката на капака при отварянето на капака просто му дадох огромна глътка кислород и всичко пламна покрай турбото... Турбо,колектор с термолентите, даунпайпа и всичко останало там отзад каквото се сетите. Цялото горене продължи около 15-на секунди докато успея да реагирам да си изкарам пожарогасителя който седеше зад пасажерската седалка, потоших началният стадии на огъня.. Но моето натискане е пръскало, пръскало... През това време пристигнаха другите, услужиха ми с втори пожарогасител и две туби вода по - 10л. Потоших всичко което бе докоснато от огъня, включително и малоумната термо вата която много исках да премахнем по-време на проекта. Която вата е навряна зад металният заводски щит. След два часа умуване дали съм изгасил всичко напълно, издърпахме я до мястото от което не обича много да си тръгва, добре че беше наблизо. Видно колата цялата е в пожарогасителен прах, за интериора не ми се говори........................................... Отпред всичко ще бъде огледано доста обстойно и това "СТОКОВО" гумено съединение изчезва. Което е карало след всяко по-голямо натоварване образуващо много топлина да завира спирачната течност и да губи налягане съединителя, може и помпите да са чао, всичко ще бъде погледнато. М/др във краката съм имал теч и го видях след пожара. Позитивни спомени пред почти завършен вид.
  13. При слаб акумулатор, лоша маса, без значение къде по-трасето, всякакви аномалии за възможни. Особено с това влажно време което е в момента. При мен от лоша маса на купето, алтернатора не ми зареждаше правилно. Даже понякога бендикса на стартера блокираше и когато запаля колата на скорост, чисто нов датчик за маслото го отчиташе като проблемен. Така че, хубаво е да си огледаш колата по-обстойно без прибързани заключения от форумни приказки. Макар и някой тук, да е прав на гадаене.
×
×
  • Create New...