Jump to content

Nikola_

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Nikola_

  • Рожден ден 15.10.1992

Друго

  • Kaра
    Ауди 80 Б3

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Севлиево

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Nikola_'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не, Timing Advance Processor (TAP). Дава предварение на запалването в определени обороти. Колата става по-икономична на газ.
  2. Здравейте, Търся си адванс процесор за ауди 80 Б3, двигател PM 1.8 моно. Колата е с датчик на Хол. Поздрави, Никола
  3. Nikola_

    Окачване Б3

    Някой знае ли какви са оригиналните пружини и амортисьори за Б3 ? Тези Каяба пружини примерно се слагат и на по-тежки коли като Ауди 90 2.3 та моята може и затова да стои толкова високо. По въпроса с амортисьорите: Тия коли имат сякаш фабричен луфт на тампона на амортисьора към купето. Газовите амортисьори действат двупосочно тоест ще оказват съпротивление и при свиване на пружината. В тоя момент, заради този луфт в тампона, очаквам да лопа още по-силно и неприятно. Освен това лагера на амортисьора май не е предвиден за газови амортисьори. Има ли нещо такова ? Поздрави
  4. Nikola_

    Окачване Б3

    Имах за смяна предни протекли амортисьори и отделно колата беше клекнала отзад. Затова реших да сменя всичко. Всичко е избирано по каталог като от Каяба това беше единственият модел пружини. Не очаквах да има несъответствия, но ето че има. Затова питам тука, ако някой е слагал такива пружини на Каяба да каже дали се е получило нещо подобно. При натиск отпред пружината + амортисьора не дават въобще впечатление да са твърди, даже напротив. Чувал съм, че за Б3 са по-удачни маслените амортисьори, за да е по-комфортна или бъркам ? Поздрави, Никола
  5. Nikola_

    Окачване Б3

    Здравейте, Става дума за Ауди 80 Б3, 91-ва година, 90 коня, PM двигател. Наскоро подмених 4-те пружини и 4-те амортисьора с чисто нови Каяба (чувал съм, че те май са оригиналните?) с надеждата да подобря стабилност, возия и т.н. За съжаление нищо особено не се промени, а някои неща сякаш се влошиха: 1. Колата вози твърдо и ме кара да спадам гумите до 1.9 бара, за да е поносимо. Усещат се най-малки кръпки по пътя, които въобще не се регистрират от голф 3 например... Каябата ли е виновна или са си така тия коли? Има ли надежда да се подобри возията с подмяна на предните амортисьори например и с какви? 2. Колата застана още повече като кораб, а това беше една от причините да сменя и пружините. Отпред се вирна повече отколкото съм виждал на която и да е 80-ка и се питам какъв е проблема с пружините. Моделът им, ако не се лъжа е kyb rh1183. Излишно е да казвам, че и стабилността също не се подобри особено, но това не ме изненада Амортисьорите са маслени и всичко е купено от Интеркарс. Ще съм благодарен да чуя мнения. Поздрави, Никола
×
×
  • Create New...