Jump to content

ert00

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    aud a4 b5

Персонална информация

  • Локация
    varna

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ert00's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, може ли цена за перката охлаждаща двигателя (голямата) на виското. Ауди а4 б5 1,6 АХЛ 98г, WAUZZZ8DZXA083108
  2. Както виждам колата е десен волан, ако не се лъжа, за цялото дясно огледало какви пари му искаш.
  3. ert00

    Ауди б5 1.6 обороти

    Въпроса ми е защо ако не я форсирам ще си останат високи и след тръгване,а като я изгася и запаля се нормализират. Няколко пъти ми се е случвало да не запали и след изчакване от долу-горе една минута си пали нормално, идеята ми е да се подготвя за бъдещ проблем и ремонт. Според мен може би има проблем в стъпковото моторче, понеже стартера върти, запалва обаче не успява да си задържи оборотите и гасне ако не натисна съединителя, или поне така си мисля.
  4. ert00

    Ауди б5 1.6 обороти

    Благодаря за отговора, такъв получих и от майсторите. Прикачвам видео, на което се вижда как пали с колебливи обороти и след форсирането се "успокоява". Искам къде може би е проблема, и да ли мога да го оправя сам. П.С знам за алармата за маслото, то не е за смяна просто не е изключена.
  5. ert00

    Ауди б5 1.6 обороти

    Добър ден! Имам нужда от мнение по два въпроса И те са: От известно време след запалване на колата, пали и държи 1300/400 оборота докато не я исфорсирам, след което си падат на 800/900 и си ги поддържа. Ако не го направя си държи високи обороти докато не я изгася и запаля отново след потеглене. Разпитвах колеги и приятели и ми казват, че е нормално но за мен не е, развиха ми една теория че компа се настройва автоматично според бензина но на мен не ми се вярва всеки път да е това, а от два дена гасне, пали не успява да задържи оборотите и ако не натисна съединител гасне. Следващото мнение е до колко е удачно и вариант ли е изобщо да си сложа газово втора употреба понеже не ми се дава половината цена на колата за ново газово при положение че не се знае колко време ще я карам. Колата е а4 б5 1.6ахл 1998. Благодаря предварително за мненията и поздрави.
  6. Маркучът не беше мек, но не беше и твърд, успях да го стисна до някъде с една ръка.
  7. Здравейте, Колата ми е а4 б5 1.6 AHL 1998г и имам следните проблеми. Теч на антифриз, който още не съм открил от къде е, цвета на антифриза от син е станал зеленикав и мирише на бензин. На загрял двигател с отворена капачка не излизат мехури, на студен двигател с отворена капачка не излизат пари, а твърдостта на маркуча при загрял двигател ще проверя по-късно. Някой да има други идеи освен гарнитура на главата.
  8. 8L0862257L номер на помпата. Колата е 98г, моя грешка. Намерих в сайт за втора употреба същата част, обаче я дават, че е от audi a8 d2 2.5 99г., което ме навява на мисълта,че може би е сменяна.
  9. Може ли няколко снимки на вакум централното.
  10. В десния е, превключва но не върти. Мерси Още нещо да попитам моторчето сменя ли се или може да се оправи.
  11. Добър вечер, имам следния проблем. Тази сутрин отидох до колата и не можах да я отключа, пробвах вратите след това багажника никакъв резултат, смъкнах прозорците с ключа като задържам отключването и чрез дръпване на дръжките така успях да я отключа. Пробвах да я заключа но не се получи, пробвах копчето за централното и то не работи, ток има пали, върви, при проба за отключване лампите светват но не се отключва. Нямам дистанционно имам само ключ, машинките не се чуват, само багажника се отваря с ключа , но вратите не. Откачих клемите изчаках половин час и повече но не се получава. Проверих и бушоните не е от там. Някой може ли да ми даде съвет? Колата е а4 б5 1.6 1997 ако има значение.
×
×
  • Create New...