Jump to content

nikolay_atv

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    а4 б8 3.0 тди

Персонална информация

  • Локация
    Varna

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

nikolay_atv's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за бързите отзиви. Ако може просто някой , със същия автомобил да ми ипрати една снимка как изглежда неговата помпа и какви маркучи излизат от нея, защото не искам да си правя експерименти. Потърсих в нета от сайтове за авточасти и помпата изглежда да е същата , Съмнявам се да са я обуркали. Най малкото когато съм донесал новата помпа , майсторите са я сравнили предполагам със старата . А и я поръчвах по каталожен номер доколкото помня.
  2. Здравейте. Имам едно запитване , ще съм благодарен ако някой може да даде малко акъл. От варна съм. Колата е а4 Б8 3.0 тди 240 коня. При напълване на резервоара до горе , започва да тече дизел от дясната страна на задната седалка, точното където е помпата в резервоара ( като не тече в самото купе , а избива изпод колата). Освен че губи доста нафта , в купето мирише също доста неприятно. Ако не пълня до горе , а малко над половината , всичко си е ОК ( това и правя в момента ) . Свалих задните седалки , отвих металното капаче на помпата в резервоара , и установих че там има една пробка от която тече нафтата , и която е оставена свободна без от нея да излиза маркуч. И си мисля дали това е нормално , дали е някакъв отдушник , който да си стои там ? С няколко майстори се консултирах , показах им снимки и клипче даже снимах, но досега никой не ми помогна . ЗАтова реших да пиша тук . Ще прикача и снимка да видите нагледно . Също да добавя че сменях помпа, дюзи, датчици , маркучи за неизгорялата нафта и т.н преди известно време , защото бях от " късметлийте" на аудита с кофти горивна помпа . И се чудя дали майсторите които ми правиха колата не са оплескали нещата . Не съм много наясно технически с автомобилите . В крайна сметка ще се върна при майсторите, които ми правиха ремонта да ги питам и тях , макар че много не ми се иска .
  3. Оказа се че регулаторът за налягане в рейката , който съм купил е с малко по-различен каталожен номер и явно той е правил проблеми, а моят старият регулатор си е работел нормално. Така , че върнаха старият регулатор и засега колата си работи нормално. Благодаря за отзивите.
  4. Не . Не съм я сменял тази помпа. Освен това друго интересно което наблюдавам , че малко ми се е дигнало нивото на антифриза. След като взема колата и я карам спокойно , без да я настъпвам и без да ми светва лампата за подгревните свещи всичко изглежда нормално. Като спра , изгася колата и после не иска да запали. Изкарвам датчика за налягане в рейката и запалва, след което още със самото потегляне ми светва лампата за подгревните свещи ( тази жълта навита жица ) и колата върви безобразно мудно и спънато .Днеска дадох последен шанс на " майсторите " да се пробват да оправят положението след което отивам в друг сервиз и вичко наново. Дали тази помпа за средно налягане е решение на проблемът ?
  5. Извинявам се за дългия пост и ако има писано по темата. Не съм прочел обстойно форума. Колата е а4 Б8 3.0 ТДИ, явно тази с проблемната горивна помпа , която хвърля стружки и запушва дюзи , датчици , маркучи и тем подобни. След като си купих нова помпа , датчик налягане на горивото в кейката , регулатора на горивото в рейката, маркуч за излищната нафта , помпа в резервоара , всичко ново , само дюзите ги взех втора ръка ,след едноседмично чудене дали да ги рециклирам , възможно ли е изобщо това , тъй като получавах всевъзможни отговори . Апък и не ми се даваха около 3 к за немски рециклирани дюзи с връщане на старите по програма на бош. Стендоваха се дюзите и се оказа че са в норма . Почисти се системата и колата запали . Тръгвам да я карам и като направя кик даун и ми светва лампата за подгревните свещи ( една жълта намотка зад стрелката за оборотите) и колата влиза в авариен режим. Дюзите които взех не са със съшия номер като на моята кола . На моята са 0445 116 015 , a аз взех 00445 116 023, пише в интернет че са съвметими . Ако карам колата леко без да я настъпвм не ми излиза тази грешка и си върви . Утре ще си я взема от сервиз и ще отида в Мотор Конулт , доста ги хвалят . И отново ще давам пари за диагностики , стендоване и какво ли още не и ще изгубя време. От варна съм , пропуснах да напиша. АКо някой има подобен проблем , което е малко вероятно , моля за помощ. Чиърз.
×
×
  • Create New...