Jump to content

Ven777

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4B7 1.8T

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    България и оттатък

Контакти

  • Skype
    trent-a-tre

Последни посетители

1014 профилни разглеждания

Ven777's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет, няма да цитирам целият текст, само началото. При мен е същата работа. Прекъсва, мъчи се, аха да угасне. Сутрин й подавам газ, да я държа над 1200 оборота, докато загрее. След 90 градуса става часовник. Но при товар, на усилие примерно на висока предавка, на 3-та, особено на 4-та и 5-та предавка на 2400 оборота губи пак мощност, дори загряла, претриса. След 2700-2800 върви. Но нещо не е това, което беше. За наклона, на голям наклон, не ще да пали. Това го имах веднъж. Изравних я и запали. Но в движение и завой още не го е показала до такава степен, че да угасне. Да, имам газ Landi Renzo. Гарнитурата на изпарителя я сменявах преди над 2 години (но не в Landi, може да си остави ръцете този, не знам), но допускам, че може да е целият изпарител за смяна вече, щото газовата е от 11/2016 година. А напоследък, покрай проблема с прекъсването, усещам миризма на газ в двигателния отсег и някакво съскане на моменти след гасене на двигателя. Възможно е да има изтичане и пробив някъде. Откъде, ако не от изпарителя... Но от друга страна, правих диагностика на газовата система в Landi само преди месец, заради описания горе проблем и там никъде не се спряха на подобна вероятност. Какво ли не тества и обмисля по цялата горивна система и какви ли не вероятности разглеждахме. Като компетенции и работа са много в час и целият процес на подаване, горене, кислород, газове и т.н. им е понятен... Но... Но изобщо не сме коментирали подобен проблем и изпарителя и вакуум маркуч като причинител. А всичко, което казваш е много правдоподобно и логично. Аз последно си смених щекерите на бобините, че бяха напукани и оголени. Резултат никакъв, но поне са нови вече и те. :)) Определено проблема се задълбочава, особено с падането на температурите... Освен ще ида да задействам смяна на изпарител и въпросните газ канали.
  2. @doco Привет... Аз съм с 1.8T BFB. Също минах през нови свещи, бобини, дебитомер, температурен датчик, горивен филтър, бензинова помпа... Проблема с паленето остана. Не по 3-4 пъти, но задържа доста преди да запали. Никога не е било това. Никога за над 200К (при мен само). Отделно от това, след като запали, прекъсва докато е студен мотора. Вибрира. Усеща се освен на вървене на ниските обороти и в самият скоростен лост, треперене, вибрация. Както обикновено, след достигане на 90 градуса оправя и изчиства. Лоста не трепери, спокойна работа на двигателя! Но само привидно, докато не я настъпиш и тестваш на големи скорости. Ако я настъпваш на магистрала, няма мощност. На равно е ОК. Но в наклон няма мощност товари се, няма сила, което никога не е било да умира така. Някои от симптомите имал ли си?! Щото се чудя, какво следващо да предприема и вероятно ламбда сондата да е това следващо. Колата ми е на 400К все пак (трябва да са 100% реални). Мои са 200К. Карам я от края на 2016-та. Да кажа, че е връзвана 3-4 пъти и диагностиката не дава нищо. Само в 1-ва 2-ра свещ (цилиндъри), набиваше грешка до едно време, между смените на горните неща. Но после и това изчезна. Та направо съм потънал в размисли и нерви... 😕
  3. Реших си проблема преди 2-3 седмици. Направих диагностика и се оказа датчик налягане на климатика (това беше следващия заподозрян). Купих си го веднага - HELLA, между 65 до 90 лв. Свалих си маската сам, щото майстор (било то и приятел), във времето на карантина, оказа се, не е възможно да намериш свободен и спешно. А аз обичам спешните неща. Особено с неработещ климатроник, много дразни. Един слънчев ден, разкачих маската (в един затворен гаражен комплекс, с нужните ми, всички инструменти) сам и какво да видя, откачила се буксата на датчика за налягане... Закачих я и проблема бе решен. Положителното от всичко това е, че вече не представлява проблем да си сменям сам, за 2-3 часа ксеноните (да не дава господ), фарове за мъгла, датчици и причие достъпни неща откъм маската. Статус - доволен!
  4. Съгласен съм с теб. През 2019-та имах проблем с климатроника работеше добре около час-два, когато го пусна в жегата. След което, започваше да духа топло. Изнемогваше. След това му трябваше почивка 20-30 мин. И пак зацепваше да духа студено. Беше май месец, отидох на диагностика най-после 😉, оказа се 154 грама фреон от нужните 510 грама! Допълнихме. Заредихме и масло и всичко точно за следващите 7-8 месеца! Перфектен климатроник. Жесток, студен и безпроблемен. И тук идва момента! Дори с 154 грама се включваше и изключваше коректно копчето ECON, режим на парно и режим с климатроник. Обаче! От месец и половина, сега зимата, не се изключва ECON. Остава да свети, също като на колегата. Казаха ми веднага за фреона, обаче аз си знам, че дори на 154 грама се включваше тоя климатроник. А се включваше дори и миналата зима, на минусови. Когато вероятно е бил на 200-300гр да кажем, преди въпросното допълване май месец. Значи, заключваме, проблема е другаде. Предстои да ида и да правя диагностика скоро. Ще пиша какво се е оказало при мен. Колата е Ауди Б7 1.8Т Поздрави!
  5. Абсолютно невярно. Има още едно място, където има много осезаеми различия. Големите разлики идват при високите температури около турбината. Там въпросното 10W40 се превръща в нещо много нежелателно за лубрикант, докато 5W40(30) издържа на високите температури и се питаме тогава, кое е по-гъсто и смазочно. Ами 5W40, то оцелява и смазва, другото някъде изтича, изпича, втечнява и никак не се държи като масло, каквото би искал собственика. Но вие пак слагайте 10W40, метала е устойчив материал, не бихте установили щетите просто така, отвън, с дистанционното... Поздрави
  6. От дистанцията на 55 хил км за последните година и 5 месеца, най-отговорно мога да кажа, Еко са най-добрите газстанции за вашия газов инжекцион от 3-4 поколение...
  7. Откри ли работеща опция, колега? Аз също съм с ОЕМ ксенон и DRL. За дневните се ровя за възможност, замяна с LED. Обмислях и за габарита W5W крушката. Osram, тук имат две за около 45 лв в Cool, както и Blue вариант за около 23 лв. Но и двете ги дават за плафони и offroad... А като се зачетох виждам, че и грешки давали, на външни съпротивления, изобщо задачата се усложнява приятно...
  8. Благодаря колега. Ще пробвам и едно от двете на следваща смяна, надявам се. Смените са ми чести. Път да има само. Сега взех това http://www.senax.bg/eshop/product/85/sintetichno-motorno-maslo-top-tec-4100-sae-5w-40-5-l.html Директно от Senax. Утре надявам се да стигна да го сменя.
  9. Някой ползвал ли е Liqui Moly 5W30 или 5W40 от въпросното Метро. Вносителя е ясен, Senax, етикирани са всички. Въпроса е някой да изкаже наблюдения за това масло. Нямам оплаквания от Castrol Magnatec 5W40, но искам да опитам нещо различно след 4 смени на последното. Благодаря, ако някой намери време да изкаже мнение...
  10. За кожата ползвам изброеното по-долу. За алкантрата в седалищната и гръбна част - нищо. Само чиста вода. За кожените части: CarPlan Leather Vallet Turtle Wax Luxe Leather С второто се работи по-приятно, поради по-финната му консистенция. Но пък CarPlan-а е повече сякаш на основата на парафин, който мнозина ще ви кажат, че е най-подходящ за обработка на кожа. Като усещане третирайки волана, по-приятно е усещането с CarPlan. В момента седалките обработвам с Turtle Wax, а волана с CarPlan. MaFra, убеден съм също е подходящ избор, ползвам препарати за табло, лайсни, пластмаси, гуми и други. Много добри резултати с продукти на MaFra. Това е една от най-добрите марки за автокозметика.
  11. Най-добрия вариант е да се грижиш сам за нещо, когато не можеш да разчиташ на грижа от другиго. Ако веднъж попаднеш на качествено обслужване, то друг път няма да бъде такова. Колко са хората които ще докосват, почистват микрофибъра и внимават, както ти самия действаш?! Ами истината е, че няма много такива хора. А дали е оправдано да се дават 40-50 лв за автомивка, всеки сам да решава за себе си. Моят автомобил е светло син и нямам нужда от подсушаване на капки, тоест видими следи не остават след естествено изсъхване, както и на сивото. Намерил съм решение с не особено силен препарат на Self мивка и изплакване. Но в твоя случай, върху черното решението е ново собствено перце за водата и нови кърпи, грижливо почиствани, изпирани редовно, нежно ръчно подсушаване. Успех и задоволство от добра грижа занапред.
  12. Интересна тема. Малко говорим за качествата на горивата у нас. А то, от нас зависи не малко като клиенти. Моите наблюдения за последните 13 месеца (откакто шофирам на газ) са, че на Еко и ВМ Петролиум разхода е най-постоянен и нисък. ОМВ, Газпром, Шел, както и Лук Ойл ми отчитат по-висок такъв, почти без изключения. Независимо в коя точка на страната го правя, София, Бургас, Ямбол, Видин, Стара Загора, Пазарджик, Петрич и т.н. На Газпром и Лук Ойл като цяло е ми е най-висок разхода, говорим разбира се за няколко десети, не за литри. Отчитането ми е на основата на изброените по-долу зареждания като статистика в приложение. Ромпетрол поради по-малката си представителност из страната далеч по рядко ползвам. Иначе имат не лош, близък до средния разход, на Ромпетрол. Бутилката ми е 35 л и я пълня 30-33 литра (25-35 лв, в зависимост от цена на литър) в 90-95% от зарежданията. Никога не пълня до горе, средния ми разход е 11.2 за периода. Брой зареждания: Еко. 81 ВМ Петролиум 24 Газпром. 10 Шел. 8 Лук Ойл 10 ОМВ. 10 Петрол. 5 Други. 4 Ромпетрол. 4
  13. Слагай смело по-голяма тогава, избор има всичко е налично. Момичето, което сключва договорите там на Ланди, ми спомена, че е с 51 л. и казва София-Варна с една бутилка на нейното Ауди A6. Има си предимства голямата бутилка, а за пътуване из Европа 35 л. си е санитарен минимум направо.
  14. Дупките за копчето са вертикални, невидими ако го демонтираш, не е все едно с пробиване по табла и корпуси според мен, но е дребен детайл все пак. Не е голяма работа. Моята съвсем не е най-голямата бутилка. Най-голямата бутилка беше 51 л ефективни!!! Това са около 15 л отгоре. Но аз избрах тази 44/35л, защото с нея мога да добавя някоя "патерица" над бутилката (между нея и сгъваемото дъно) като резервна гума. Все още не съм слагал обаче! Не съм търсил още. Карам с флакони за "първа гумаджийска помощ" ;), смело и безрасъдно (имам предвид без гумено подсигуряване, не дивашко препускане ;))... Успех с избора и само каране!
  15. Няма превенция има договор по 7 годишна гаранция или 150K. На всеки 10K влизам гаранционно. Е, надали ще направя 7 години с това каране, най-вероятно ще дойдат километрите първи Копчето ми е второто. Omega 3 OBD, по мое време (11/2016) не са ми предлагали друго. Смяна на филтър газова и течна фаза е на всеки 10K по книжка. Ремонт на инжекторна рейка идва на 50K, а ремонт на изпарителя на 80K. По договор. Ако се наложи те си правят намеси и по-рано разбира се, затова е гаранцията!
×
×
  • Create New...