Jump to content

Angelov1

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 4G Avant 3.0 TFSI

Последни посетители

720 профилни разглеждания

Angelov1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Angelov1

    Audi a6 c7 окачване

    3 Вида пружинно окачване има А6 - стандартно, спортно (-2см) и С-лайн(-3см). Аз съм със спортно и редовно закачам някъде отдолу, особено ако е натоварена - за 4 години два пъти сменям кората под скоростите и сериозно се замислям да мина на стандартни пружини, като дойде време за смяна на амортисьор/и. С-лайн съм карал такава и не ми харесва такава лимузина толкова твърдо да вози, освен ако не караш само по магистрала е безмислено за нашите пътища според мен. Зимата и аз съм на 17-ки, грозно е но пък вози добре и няма проблеми
  2. Angelov1

    Странен шум от волана

    И мойта кола го има това скърцане чат пат през летните месеци или като я напече. Има и сервизен бюлетин за този проблем - решението според ауди се състои се в смазване. https://www.audiworld.com/forums/a6-c7-platform-discussion-194/steering-wheel-rubbing-noise-resolved-2976283/page2/
  3. За Пловдив аз бих се доверил на Madness-Моторспорт
  4. Не съм карал такава кола, но този лаг го има при почти всяка кола разчитаща на мощността си от едно голямо турбо, работещо на може би над 2.0 бара - трябва си време да се развърти. При Bi-tdi мотора също го има този лаг, предполагам тука е още по-зле.
  5. Angelov1

    S tronic масло

    Малко над 1000лв излиза пълното обслужване на раздатка, заден диф (стандартен) и S-tronic с оригинални части със всичките филтърчета, болтчета и гарнитурки, това без труда.
  6. В случая не виждам нищо жизнено важно в тази функция, и аналогията с катализатора е просто смешна. Нито влияе на удоволствието от шофирането липсата и, нито пък вреди на някой, че съм си спестил 700лв . Даже напротив - докато съм я ползвал се е случвало понякога да не изключи дългите навреме - заслепява насрещните коли. По същата логика защо си изключвате Start-Stop-a?
  7. В крайна сметка няколко сервиза я гледаха и не се установи със сигурност от къде идва проблема, най-вероятно е от камерата на предното стъкло, която спомага за асистента за дълги светлини. Реших, че няма да я сменям на сляпо срещу няколко стотин лв и софтуерно изключихме асистента за дълги, който и без това не използвах.
  8. Няма да коментирам конкретния екземпляр, но за платформа от 2008 година и от незнаен врачански джамбаз аз кола за толкова пари не бих си купил. Още нещо - 2 Деца със столчета + жена на задната седалка дори в А6 ми е трудно да събера, Q5 e доста тясна отзад. Q7 първа генерация фейслифт може би ще е по-удачен избор за този бюджет - и автомата там е 8 ZF
  9. Какво точно прави този модул? Нищо не е пипано по колата за да се осветка, не е и удряна никога
  10. Преди няколко дни внезапно ми светна грешка по таблото - Adaptive lights system malfunction; както и Main Beam assist inactive. Колата е с биксенон и завиващи фарове - всичко това работи, саморегулират се на височина, завиват си, пускат се сами като е тъмно - не работи само асистента за дългите светлини към момента. Прочетох колата с VCDS и излизат следните 2 грешки: 01771 - Control Module for Headlight Range (J431) 013 - Check DTC Memory 0061 - Function Restriction due to Implausible Message(s) U1112 00 (137) MIL ON - Confirmed Някакви идеи/насоки?
  11. И аз минах по този път преди 3 години. Няма драма, в София мога да препоръчам едни момчета, които ми свършиха на мен работа - намериха ми нов ключ, нарязаха и обучиха на колата, + изтриха стари регистрирани ключове, с които не разполагам. Процедурата отне около 2 часа, мога да дам координати на лично да не правя реклама. Другия вариант е в Ауди - поръчва се нов и май пристигаше обучен след известно време ако не ме лъже паметта... а цената беше Х2 на първия вариант.
  12. Аз също минавам по този път в момента със смяна на всички флуиди за s-tronic quattro - 7л масло мехатроник, 4.5л масло механична част, което включвало и преден диф/раздатка, 1л заден диф. Не са ми давали отделно масло за раздатка, а изрично попитах...
  13. Angelov1

    3.0 TFSI 2014

    И мойта тракаше за по 1-2 секунди, после взе да дава грешки и авариен режим поради разтегнатата верига и разминаване във валовете. Смяната ми излезе малко под 4000, 4000+ ще е в момента в малък сервиз, то не е само вериги да се сменят - така и така всичко е долу идва и водна помпа, термостат, свещи, PCV клапан, чистене на нагари, свещи, гарнитурки и тн.. В порше по спомен питах по телефона и искаха около 7-8к, това преди 2 години.
  14. Колата изглежда супер, но цената според мен е малко висока за 10год автомобил. На тези км наближава време за вериги, съединители. За тези пари аз бих предпочел А8 същия двг, получаваш повече глезотиики и 8ZF там.
  15. Има разлика в не-въздушното окачване, 3 вида са: Нормално, Спортно (2см по-ниско) и С-лайн (3см по-ниско). Мойта е със спортно и определено вози "стегнато", да не кажа почти твърдо (сравнено с БМВ f10 примерно). С-лайн окачването определено не ми допада за нашите пътища, лично мнение след тестово шофиране на такъв. Има разлики в амортисьорите и пружините ако не се лъжа.
×
×
  • Create New...