Jump to content

Siciliqneca

Members
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Siciliqneca

  • Рожден ден 5.12.1985

Друго

  • Kaра
    Audi A4,B6 3.0 4x4

Персонална информация

  • Локация
    Bulgariq

Последни посетители

1048 профилни разглеждания

Siciliqneca's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте на АудиТорията.След много мислене реших вместо да ремонтирам старият двигател просто да си взема друг ,който да е перфектен.Колата е а4-б6 ,типтроник,4х4.Да отбележа отново държа двигателя да е перфектен-развален си имам!Най -добрата цена ще се вземе под внимяние!
  2. Здравейте колеги,реших вместо да си купувам друга кола да си оправя моята.Затова търся перфектен двигател-проблемен си имам и разбира се най-добрата оферта ще се вземе под внимание.Колата е А4-Б6 комби с типтроник и 4х4.Благодаря Ви предварително!
  3. Здравейте.Благодаря на всички изказали мнение.Ами за момента все още се колебая.Бюджета ми е около 16к. А относно дали комби или седан предпочитам комби защото съм с малко дете и като км годишно…не мисля,че ще изминавам повече от максимум 20к
  4. Здравейте колеги.В момента оглеждам А 6-ци или с трилитров дизел или бензин tfsi и бих искал да се допитам с Вас кой вариант е по-добър както и евентуално 3.2i варианта.плюсове и минуси и на трите варианта както и като поддръжка на консумативи.Благодаря Ви предварително☺️
  5. Ясно,значи е той на 100%.Колега благодаря ти много,че се отзова.Жив и здрав да си
  6. Честно казано нз дали е оттам причината.Замерихме...плюс си има,маса също,обаче сигнала-импулса към бобината е много слаб и си мисля,че по време на натоварване тоталнж изчезва.Притеснява ме да не е компютъра ? 😔 Кумутатора не подава ли еднакъв сигнал към всичките бобини еднакво,следователно не трябва ли ако е проблема в него при всичките цилиндри да има проблем?
  7. Къде ,при кой да отида да разреша проблема?Спешно ми е !
  8. Здравейте,както карах извъднъж колата започна да работи на 3 цилиндъра.След кратко загасяне на двигателя и при порторното палене проблема изчезна.Но сега отново.Пробвахме с майстора ,каза ,че няма ток(искра) замерихме кабелите-ток има.Какъв може да е проблема не е нито бубина нито свещ?
  9. Колеги,да попитам на 1.8т (агу) 97г. Съединитела с или без демфер е?
  10. Сложих н75 клапан вчера от с3 и отново няма разлика....😪.Моля някой сблъсквал се с подобен проблем да ме опъти към какво друго да се насоча освен евентуално софтуера.
  11. Ти само феродото ли си сменил на съединителя или пълен комплект(феродо,притискател,лагер...)
  12. Здравете на всички! Споделям проблема и евентуално някой ако може да помогне.Преди около месец време смених дебитомер и дросел,тъй като бяха прецакани.Дросела го обучих всичко е точна ,колата в момента е часовник да чукна на дърво,но...но от този момент просто не вдига до 1.1 бар-а турбото а до 0.5-0.6 . Сондшрайки мнение ми казваха няколко колеги,че трябва втора ръка но оригинален на бош дебитомер и ще се оправи.Така и направих.Купих такъв и го сложих,но файда нулева.закачвах я на диагностека ,всичко е топ,но проблема си остава.На своя глава взех н75 клапа ,който е от s3-ка и ми предстои монтирането му.Та въпрося ми е според Вас дали от това ще да е проблема,ако ле не към какво да се насоча евентуално?Защото й се иска но спира на 0.6 бара а душа има определено количката!
  13. Колеги как виждате от климатроник а реалните градуси?
  14. Здравейте колеги!От 2 дни започнаха да ми правят мизерийки мигачите.Забързвяха-изоставаха (почти като залепнали) и днес ме предадоха няма ни аварийки ни мигачи.Но пък при заключване и отключване на колата си светят.Дали проблема е от реленцето,което е на аварийките?
×
×
  • Create New...