Jump to content

HIFI

Members
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Локация
    Sofia/BG

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

HIFI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. HIFI

    Android в Q7 :)

    Днес се загледах и ми стана интересно какво се предлага на пазара за подкарване на аудио в колата различно от всеизвестните АМИ, Dension, и т.н. Преди време имах планове за андроид бокс закачен на видео входа на тв тунера, но сега реших пак да проверя и попаднах на : ТОВА и ... замръзнах.... Не вярвах, че бай китаец е изнаглял толкова... да промени пластмасите по таблото. Бях виждал добавяне на тъч пред старият екран и вмешателство в LVDS линията, за да рисува по оригиналният екран, но това вече беше връх Някой дали вече не е взел нещо подобно и да си мълчи ?!
  2. HIFI

    Q7 2012 не пали

    да, това е полезно ако съм прав трябва да се види пин "10 - PN signal for starter inhibit to engine control unit and to entry and start authorisation control unit" дали се променя и ако да - да го проследи до отсрещната страна... очевидно по CAN, "3 - Diagnosis K-wire" и "15 - Position signal from gearbox control unit -J217" по сигналите са си ок
  3. HIFI

    Q7 2012 не пали

    Опитай да провериш скоростният лост. Звучи ми, сякаш колата не знае, че е на P или N (само тогава може да запали). За тази грешка не откривам нищо, но за подобна с по-малко цифри (p0850) пише, че има грешка с енкодера на зададената скорост. ЦЪК -> Тук е показан подобен (по прост) енкодер -> Пин А е общ за всички скорости и останалите имат контакт при различните позиции с него. Колата би запалила само ако пин А е висящ и има късо между B и C... (това са само две позиции) При твоето ауди това е цифровизирано, но ми звучи като колата да не знае дали е на N или P, а това е условие за завъртане на стартера... сега гледам, че си писал -> но може би като по-отговорна задача е дублирано освен цифрово - все пак и аналогово (кабел (линия) за потвърждение, че ск. кутията не е зацепена) и при теб този сигнал липсва. Разглоби си селектрора за скоростите модула с лоста и огледай буксата с кабели, която влиза в него. Щом си сменял модула него може да го изключиш Аз бих търсил в тази насока. Едит: или другите краища на същият кабелен сноп....
  4. HIFI

    Проблем с усилвател BOSE на Q7

    Щом MMI-я работи и има образ е малко вероятно да е оптиката. Когато тя спре (може да си направи тест - откачи я някъде по линията) спира висчко!!! дори екрана не светва и си седи спряно всичко! Когато си сменях модула на телефона, за да имам Bluetooth аз лично го изпитах това, ако някъде кръга е прекъснат или дори модул не тръгнал правилно - нито едно от устройствата закачени по нея не тръгва като хората. Вероятно нещо по самият усилвате (не свързано с оптиката е издъхнало)... Така де теста е лесен извади просто оптичният кабел от усилвателя и ще се увериш сам...
  5. HIFI

    Блокира двигателя...

    Намерих двигател, сега почват да прехвърлят всичко на "новия". Ще закарам дюзите отново за проверка/рециклиране. Интересно ми е хората от форума къде си ги правят? Има ли разлика от мястото и т.н. как варират цените за това ? Нека пишат хора, които са ходили скоро и имат прясна информация...
  6. HIFI

    Блокира двигателя...

    същото - нов двигател.... и под нов имам предвид донор...
  7. HIFI

    Блокира двигателя...

    Имам развитие. Извадиха двигателя. И четирите вериги са лъскавички и здрави проблема е счупена биела и бутало... Пак казвам двигателя е обслужван добре, не гореше масло, нито антифриз! Маслото беше сменено седмица преди случката заедно с всички филтри по колата....
  8. HIFI

    Блокира двигателя...

    Лошото е че и двигатели не намирам.... обадих се на над 10 обяви за Q7ци на части и само две имаха единият го продават за 5800лв. необорудван, другият ще проверят BUG 171kw ли е, че много нова година беше и имам съмнения....
  9. HIFI

    Блокира двигателя...

    Съмнява или не - скъса се и другата ми кола е с вериги, пак V6 но бензин и е на повече км, при това е и по-стара ама си държи... въпрос на късмет е. Сервизно по форумите навън пишат, че в зависимост от мотора на 160-200К се сменят.... Дюзите не бяха правени, но са ми ги показвали с диагностика как работят и си бяха все около нулите (в много тесни граници)...
  10. HIFI

    Блокира двигателя...

    Та от заглавието си се разбира, но да разкажа... Колата е Ауди Ку7 2007 с двигател 3.0 TDI (BUG) В неделя както си карах по магистралата със 120-130km/h нещо изтрака прилично силно, светна акумулатора на таблото и колата изгасна, волана се вдърви, педала на спирачките се "надърви" и те... добре че нямаше хора около мен, та си отбих в аварийната бавно. Опитах да запаля, но стартера не въртеше, а таблото гаснеше и след около 2 сек всичко изгряваше пак. Обадих се на пътна помощ и към сервиз. Днес от там ми хазаха, че двигателя е скъсал верига Най-забавното е че предната неделя и смениха на колата масла, филтри и т.н... не че има нещо общо ама парите за обслужването си отидоха в "тоалетната", та и за това ме е яд..... Сега алтернативите са две: 1. Отварят този двигател, шлайфане нови клапани смяна на каквото може и след затваряне чак могат да разберат има ли нещо друго като деформации по вала и какво ли още не. 2. Търся нов двигател, нося им го и от двата правят един... С оглед, че първият вариант е с неясен край - май клоня към вторият. Е винаги има трети бракува се и взимам алтернативно возило... Този беше с много хубави инжектори, рециклирани вихрови клапи и като цяло работеше супер не гореше грам масло и разхода на гориво си беше нормален. Колата беше купена с пълна сервизна история и километрите и към момента на скъсването бяха около 198К.... П.С. Ако знаете къде има читав двигател, който може да се чуе и види как работи преди да се свали пишете...
  11. HIFI

    Проблем с въздушното

    Този "нов компресор", нов ли е или рециклиран? Чувал съм, че ако вдигаш и сваляш колата продължително време за кратък предиод (непрекъснато) - компресора работи на практика нонстоп и може да изкара такава грешка за прегряване... Да не си се радвал на новата придобивка и това да е причината Не виждам логика да клекне само от предната страна при кофти компресор, а задната да си остане, каква е разликата? Ти със старият компресор пробва ли да вдигнеш колата и после да свалиш до същото ниво - ясно предницата не е помръдвала, но задницата? ЕДИТ: Сетих се за вариант -> Новият компресор работи добре и успява да напомпва и да държи колата изправена, но от предната страна имаш захуба на налягане и компресора не спира -> затова може да прегрява ?!? Звучи ми като вероятно
  12. HIFI

    MMI 2G DVD Map update

    Даааа, приятно съм изненадан! Наложи ми се да пътувам с колата по път, който преди ме дразнеше с липсата си в навигацията от 2017 (Северната скоростна тангента, "автопът" Струма). В 2018 са добавени и вече курсорът не виси в нищото докато карам. И в Гърция бях попадал на такива места, дано и там са фикснати
  13. HIFI

    MMI 2G DVD Map update

    Какви бланки ползвате за записа? Помня, че 2017 не ми тръгна докато не я записах на +R DL... преди това бях пробжал на +R и -R и двете SL....
  14. HIFI

    MMI 2G DVD Map update

    Супер. Благодаря, не бях търсил, но веднага ще ъпдейтна!
  15. HIFI

    Слаби фарове

    При мен също светят слабичко и си мислех да сменям крушки, но преди това искам да намеря начин да почистя лупите. Самият фар изглежда прашен вътре. Лупата, е как да кажа с покритие като на немито стъкло на външна тераса Проблема дойде като ги свалих и видах, че са заводски залепени (псевдо херметизирани) и няма да е лесно. Освен да сменя крушките друго лесно няма да стане. Бях чел, че ги слагат по фурни при контролирана температура и заводското уплътнение (силикон) се размеква -> тогава може да се отвори, но това често водило после до люспене на вакуумно отложеният алуминий по рефлектора. Ако някой има повече инфо нека сподели...
×
×
  • Create New...