Jump to content

mihailks

Members
  • Мнения

    127
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0 TDI ASB

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

1450 профилни разглеждания

mihailks's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. mihailks

    Разход на 2.7 TDI quattro

    Ами средно сутрин 15 км/ч, вечер 25 км/ч. Тези стойности във ваг-ком изобщо не са меродавни. Как разбрах, че трябва да правя дюзи - викам си, чакай да видя маслото, как е и гледам, само някаква зелена гадост вместо масло(яко нафта вътре). Оказа се, че една дюза се е разпаднала и не е пикала, а е течала. Другите 2 от същата страна са се опитали да пооправят нещата и така и те са заминали. Иначе стойностите във ваг-а бяха нормални. Не бях забелязал, никаква разлика в поведението на колата. С ДПФ съм и нямаше пушеци. Нямаше и разлика в разхода, но все пак не знам, колко време е била така. Но може би седмица поне. Из някой чуждестранен форум бях чел, че компресора бута към 17kW от мощността на колата. (но ми е много бегъл спомен и не гарантирам за цифрите). Мога да те посъветвам, да си видиш радиаторите. Най-вече между двата, как е положението. Малко Меглио да напръскаш и да ги изчистиш, ако има боклуци. И най-вече фреона да видиш. А за разхода ти според мен, тези 100м денивелация, за който спомена, ти бъркат сметките. Едно спиране и после тръгване по нагорнището и минимум 100гр ги няма. Цолажа на джантите също оказва значение.
  2. mihailks

    Разход на 2.7 TDI quattro

    Здравей, аз не мисля, че има нещо нередно в разходът ти. Литър и половина, 2 в града на 40 градуса ми се струва доста нормално. За последните 5 години, аз в нормално градско в Пловдив под 14 на 100 не съм успял да го сваля, а ти пишеш "преход до работата през целия град". Много грубо съм 10-11 сутрин - 16-17 вечер. Извънградско магистрала 8 при 140, 9 при 160(на километраж, реални са 152). Тези разходи са измервани само пълно пълно. Преди 2 години след стенд рециклирах 3 дюзи и 3 са добре.
  3. mihailks

    Мнение за Mr12Volt

    Ами предполагам, че ще си има разлики в зависимост дали си с Андорид или iOS. За музиката от флашка, не мога да ти помогна. Никога не съм пускал. От началото още си пускам само от телефона (за това и сложих този китаец и продадох AMI-то). Иначе си мисля, че няма да има, как да пуснеш и андоид ауто и музика от флашка. (в смисъл да ги съчетаеш на по половин екран едновременно) Така, както го виждам си има 4 работни режима кутията - CarPlay, Android Auto, screen mirroring директно от телефона и неиният си софтуер. Реално за пускането от флашка тя си използва нейният и няма, как едновременно да имаш и навигация от телефона по Андроид ауто. Но пак казвам, не съм експериментирал изобщо, използвам единствено и само CarPlay. А за кода, търсих по чуждите форуми, дали няма да има нов за новия софт, но нищо не намерих. Иначе сервизното меню го позлвах само да сменя стартовата картинка. Някакви вътрешни неща си бяха останалите опции и не съм ги пипал.
  4. mihailks

    Мнение за Mr12Volt

    Скоро не съм влизал да го пробвал, но със сигурност ще си работи. Може би го сменят, като пуснат нов софт. Аз, последният от март все още не го сложил. С предният от миналото лято, който пуснаха съм все още. А за картинките, като влезеш в сервизното си имаше набор от логота-та на доста автомобили и просто си избираш. В един форум бяха разбрали, как може да си сложиш твоя, но за мен не си заслужаваше сложността. намерих го показно, как се сменя от вградените картинки цък. Доста неща са разисквани в темата там.
  5. mihailks

    Мнение за Mr12Volt

    Прикачих снимка на настройките. Мисля че първата беше, но пробвай. За приложенията все пак говорим за оригинален софтуер. Няма кой да позволи на Епъл или на Гоогле да пуснат YouТube видео, да пишеш смс-ти или всякакви подобни неща. Всички позволени приложения са си спрямо световните регулации и изисквания. Аз за това и и се радвам на кутийката, всичко си е оригинално и няма някакви странни китайски интерфейси. Да не говорим, че и CarPlay и Андроид ауто се използват без кабел. В повечето нови коли си искат кабели. с Waze, нямам никакви проблеми. На iOS с CarPlay го използвам. Адройд с Андроид ауто не съм пускал никога и не знам, как е там. А за сигнала при превишаване на скоростта 100% е настройка. Аз съм си спрял всички сигнали, освен тези за камери, полицай и опасности на пътя. Настройките на Waze се правят в приложението на телефона, а не директно в колата. А за картината : (чертите, които се виждат на снимката са си от снимането с телефона) като цяло с цветовете нямам проблем. Само ми се искаше резолюцията на дисплея да е малко по-висока, ама дори и така си повече от използваема. Има си доста настройки за картината. Мисля че трябваше да се намали "saturation" едно деление спрямо заводското, че иначе не се виждаха улиците на светъл фон. Прикачвам ти и кода за сервизното меню: като цяло нищо не съм барал там по настойките, само си смених логото при пускане да е с картинка на Ауди. Ако има някакви други проблеми, пиши. Аз за това съм я и като цяло темата
  6. mihailks

    Мнение за Mr12Volt

    Ако никой не ти ги прати ще мога в неделя да ти ги пратя. През фактори мода ли се експортват или? За съпорта с китайците до колкото знам е основно през WhatsApp. Какви проблеми имаш с нея, че ще я махаш. @BaSsPRo предната ми е тази: (Изчезнала е от Алито и нямам директен линк) задната не я знам точно, коя е но по идея на колегата OvivO пробих черната лайстна на която са светлините на номера. Влизат си кабелите и се закрепя добре камерата. Стана доста прилично.
  7. mihailks

    Мнение за Mr12Volt

    Здравей @tyrlaka да със същото съм. първо за разговорите, ако приема обаждането от копчетата на волана се използва нормалния Bluetooth на колата, ако вдигна от зелената слушалка, която си излиза на дисплея на мми-я се използва микрофонът на кутийката. Няма, как да използваш нормалното радио на колата и да ти върви андроид аутото, защото с кутийката колата си мисли, че е на CD. За това си използвам интернет радио има 1000 приложения. Иначе ако си използваш само приложенията на Андройд аутото, всичко може да си правиш едновременно. Разговори, музика или радио с навигацията
  8. mihailks

    Босе реторфит + Суб

    да и аз отдавна се чудя за това, обаче магазините за изолация за коли малко са прекалили с цените и се чудя, дали може да се използва друго? За виброто четох, че хората просто си слагат битумна лента с алуминиево фолио, която си е 2-3 пъти по евтина. А за шумото мисля, че може спокойно да се използва "листова изолация от микропореста гума - затворена клетка". Тези специално уж за коли са от същият материал, но отново 2-3 пъти по скъпи. Ако някой има повече наблудения, моля да сподели.
  9. mihailks

    Мнение за Mr12Volt

    ооо със сигурност няма нищо общо с оригиналната камера. Но се вижда прилично, а имам и предна. Основно са ми за бордюри, колчета и такива работи(справят се идеално). Цялата работа беше зарази Waze, всичко друго ми е бонус. Вече 2 глоби по 50 лв съм спестил :Д.
  10. Да споделя и премеждията си със слагането на музика Босе. Компонентите мисля на всички са ясни, няма да се сприрам на тях. Първо започнах с пренареждането на буксата на усилвателя. Нищо сложно няма там ще кача двете схеми, които използвах. Но поради добавянето на новите тонколони и микрофонът трябва да си намерите още няколко пина за буксата. Аз си взех направо още една от морга. Добавих пиновете с по 10 см кабел за привързване после, затворих буксата и готово. Продължих с търсене на усилвател. Намерих един, пратиха ми го но се оказа, че не работи. Хората си го взеха обратно, евата. През това време сложих всички тонколони и прекарах кабелите. После още 1, но поне този път още преди да ми го пратят, си го пробваха и се оказа, че и той не работи. На 3-тия опит намерих, пращат ми го уж от А6, уж всичко точно, а се оказа от А8 (4Е0 035 233G). Добре, че преди това бях говорил с едно момче със сервиз в Асеновград, което се занимава с такива неща и ми беше казал: Взимай всичките стават. Взех го още пред Еконта го вкарвам в буксата и се показа веднага менюто на Босе в ММИ-я. Викам добре. Веднага започнах да търся, кой да ми махне СР-то. Малко се възползваха от мен, че нямах търпение и ме издрусаха 150лв, както и да е. Колата си свиреше, както си му е редът, обаче и на компа и в червеното меню си пише А8 на модула. И мен започна да ме гложди, че в А8 има 12" суб със същият усилвател. Започна едно голямо четене по форуми, схеми и снимки на обяви да разбера, как и къде е свързан. Разбрах най-накрая, какво трябва да се направи. Намирате си малката букса от босе усилвател. От нея излизат 3 кабела. 2 сигнални и един който събужда усилвателят на суба. Усилвателят на суба е с 5 пина, 3 са тези които споменах, останалите 2 са + и земя. Директно от бушон 15А си ги свързах. Свързах всичко и чудо имам суб. Слабичък сигурно 40-50 вата, но 12", а и на мен ми е достатъчно. Все пак си е от системата и добре я допълва. Започнах да се чудя, къде да го монтирам. Не исках да си пълня багажника с баскаси и реших да пробвам нещо. Взех една дъска, пробих дупка да сложа баса и я сложих върху резерната гума. Стегнах с 2 кайша да уплътни по гумата и се получи добър компромис. Няма нищо баса с този, ако бях сковал кутия за суба, но като компромисно решение за чист багажник, мен ме устройва. Много помага и това, че съм с Mr12Volt. При него си има еквалайзер по херзове. Като монтирах суба и усилих само баса от 32-50 херца се получиха нещата. Вече в колата баса започва от 35 херца, преди само със субовете във предните врати, започваше от 45.
  11. mihailks

    Мнение за Mr12Volt

    Здравейте, ако някой му е интересно, как се справят кутийките на Mr12Volt ще споделя моето мнение. Като цяло си е доста задоволителна, без проблеми, които да я пратят в кофата. Музиката си е с отлично качество, като за кола (на едно ниво с АМИ). CarPlay-я работи без да забива, накъсва или нещо подобно. Влизаш в колата и след 10 сек вече е заредил и Waze и музиката. Само някой път не тръгва музиката дирекно, а трябва да се натисне Play, не знам защо. Използвам Apple Мusic за плейър. Гласовите команди са чрез Сири и са си благинка. Пускат се директно от копчто на волана. Сложих предна и задна камера - работят прекрасно, като за резолюцията на диспея и камери от Алито. Особено задната с супер. Благодаря на колегата OvivO. Някой ден няма да е лошо да му я платя . За Screen Mirror функцията не мога да споделя нищо, не съм я използвал. Андроид ауто също, нямам телефон с андроид. Лошите неща: Чува се едно пукане, припукване от тонколоните понякога. Доста намаля с последният софтуерен ъпдейт. Надявам се скоро да се справят с това. Докато бях само със задна камера в настройките можеше да се направи, като се натисне копчето за парктроника да се пуска камерата. (Като си включиш на задна всичко си работи, както си трябва. Говоря само за поведението при натискане на копчето) Като сложих обаче и предната, трябваше да променя настойките, че е инсталирана и предна. Сега поведението на камерите е следното: Паля колата слагам на D и веднага предната камера се пуска. Aко я включа на R съответно задната камера и при смяна на D си се смена на предната. (можеш да си настойваш колко секунди след тръгване да работи предната) Всичко си работи, както се очаква. Разликата, е че като натисна копчето сега не ми сменя диспля на задната камера, а само се чува звуковата сигнализация. Има линии на задната камерапри въртене на волана, но са малко за шоуто. Не виждам, как може да се калибрират за габаритите на колата за да са полезни. Като цяло това са нещата. Ако има някакви промени ще пиша пак.
  12. Тези на колегата са сигурно 15-20W реални на 4 ома . А усилвателят е мисля 50W на канал и то нещо, на към 3 ома . Не ми се струват подходящи, ама изобщо. Ще ти измеря дълбочината на колона утре. Имам ги свалени в нас.
  13. с тези съм отпред: Hertz Cento C 165L 165mm Woofer - искат пръстен малко да ги изнесе напред 1 см горе-долу, че опират в касата. тези отзад: Hertz Cento Pro CPX 165 2-Way 165mm Coax - пасват точно има ги моделите навсякъде по сайтовете. от предните не съм много доволен, като се поусили, към 70-80% кривят, иначе до тогава си свирят здраво. задните са много добри, няма кривене, нищо. Но сега ако трябва да си избирам пак бих си взел малко по-мощни за предни и най вече някакви доста по-чувствителни за задни. Щях да пробвам на 3 ома дали ще станат или пак на 4, но с много по-голяма чувствителност, защото за да започнат да "дънят" здраво задните трябва да се поусили музиката над 70-80%, а тогава започват за кривят предните и ако правиш дискотека трябва да намалиш предните от менюто "subwoofer".
  14. Не знам, как са Hertz за среди, аз ги смених с тези от Bose оригиналните за нашите коли и са много добре. Особено, като за цената. Май са към 60-80 лв. двете.
  15. не можах да издържа и аз реших да сменя този клапан. Има ли някакво процедура при смяната, например да се точи първо горивото отнякъде или нещо подобно? Или само здрави нерви и гъвкави пръсти.
×
×
  • Create New...