Jump to content

Марио Кръстев

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5 1.8T AJL

Персонална информация

  • Локация
    Монтана, България

Последни посетители

510 профилни разглеждания

Марио Кръстев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте отново, известно време се позабави ремонта, поради определени причини. Както и да е, времето дойде и за момента турбото влезе в сервиз и се оказа, че от него не пипа, перките са здрави. Възможно ли е от проблем с картерни газове да ми гори масло ? Колата вече е с газ Bardolini. Има ли начин да проверя, дали гумичките на клапаните са заминали? Забелязал съм,че има омасляване отвън на мотора под всмукателния колектор. Благодаря предварително за всякакви съвети и мнения.
  2. Благодаря отново! Скоро ще пиша, за да кажа, как сме решили проблема.
  3. Мисля да си я стягам и да я карам, много съм доволен, като изключим този проблем, всичко друго е 6. Благодаря и за твоето мнение.
  4. Благодаря за мнението, точно към този вариянт съм се насочил. Имаш ли представа, къде си вършат добре работата за рециклирането? Естествено и цената е от значение. ( Имам информация горе-долу как вървят цените. )
  5. Здравейте колеги! От скоро съм собственик на А4 Б5 Авант 1.8Т AJL '98 без Quattro и без газ. Първо искам да отбележа, че техническите ми познания са по-скоро към минимума. Четох в различни теми, но не открих човек със същия проблем. Та той е следния: При прегледа на колата - пробвахме я, върви (по-скоро като за 150, а не за 180 коня), нямаше проблем. Единствено ми направи впечатление, че турбото се чува малко по-силно да вие (една идея повече, от това, което си мисля,че трябва да бъде). Както и да е, тръгнахме до банкомат (стария собственик кара), за да изтегля пари и да я плащам. Остави ме човека и докато тръгваше да обръща излезе синьо-бял дим от ауспуха. Накарах го да даде газ, но нищо повече не излезе. Взех колата и след няколко дни дима започна да се увеличава, но само при топъл двигател и подаване на газ. Оставя ли я на място не пуши, но сякаш се "събира" някъде и колкото повече стой на място на празни обороти, толкова повече изпуша при тръгване след това. При студен двигател няма пушек, но има лек мирис на масло. Колата я взех в топлото време, така че вариянта за белия дим от конденз отпада.Антифриза също не мърда до ден днешен.Единствено маслото спада и то доста - за около 1300км ми изгори 0.5 литра. Прави ми впечатление, че когато я "изрежа" няколко пъти, дима намалява. В движение също има дим но малко, на огледалото не се вижда. Единствено на тръгване виждам малко "рехкаво" облаче на огледалото, което бързо се разбива или пък по-голямо, зависи колко време съм стоял на място с работещ двигател. Колата е внос от Италия от преди около година и нещо, минала е през двама собственици в България, втория ми я продаде в рамките на седмицата, в която я е взел на бартер. Маслото е сменено именно от втория (имам и фактура за това). В двигателя има нагар, като отворя капачката за доливане на масло и се вижда по стените. Приятели ми даваха мнение, че проблема е в турбото, а "събирането" е в следствие на това,че се събирало масло в кулера. Когато колата работи на място дим няма, има само мирис на масло. Колата така или иначе, ще ходи на ремонт, но пиша тук, ако има някой по-запознат или някой със същия проблем да бутне едно рамо и да ми даде насока. Надявам се,че не съм пропуснал нещо важно, ако съм - питайте. Благодаря предварително на отзовалите се! Поздрави!
×
×
  • Create New...