Jump to content

LEWLY

Members
  • Мнения

    163
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 C6

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

906 профилни разглеждания

LEWLY's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Прав си, помислих, че може да има допълнителни парчета под самия мокет, но само ще се суши. Дано след време не смърди, щото само това ми остава.
  2. Дам, утре ще свалям мокета и най-вероятно ще сменям шумоизолиращата вата отдолу. Модула на кутията е в краката на пасажера, силно се надявам след като го изсуша да е наред. Ако ли не - друг...
  3. Днеска имаше много малко вода, явно гъбата се суши. Утре вядя компютъра и започвам и него да суша, като пръскам и буксите с контактен спрей. А какво мога да направя, за да започне кутията да функционира отново нормално, освен да се надявам, че ще ѝ дойде акъла?
  4. @VBI Отпуших каналите онази вечер. Вчера отново се е напълнила с вода. Днес минах през автомивка да дръпнат вода, обаче пак излиза от под мокета. Възможно ли е от другаде да вкарва вода, защото наистина е море под мокета, или просто толкова много вода е вкарало, че ватата под мокета продължава да пуска?
  5. @jon_jinas Как я подсуши или просто я остави да изсъхне? Щото ще свалям всичко отпред, за да ги изчистя тия говна.
  6. Пълно е с вода навсякъде! Утре ще чистя дренажи...
  7. Днес заварих около 10л вода отпред на пасажера и около 20 литра зад него... Възможно ли е тая вода да е повлияла на модула на кутията и затова да е започнала с тия номера?
  8. Къде да отида някой да погледне кутията? Преди време имаше човек в Малинова долина, който много си разбираше от работата, ако не се бъркам.
  9. Нямам никакви грешки. Преди месец беше записало: " 18289 - Powertrain Data Bus: Missing Message P1881 - 001 - Acceleration Request - Intermittent" Това е грешка в кутията, откакто я изтрих няма нищо. По другите модули също нямам, които да подсказват механичен проблем.
  10. Здравейте, колеги! Дойде времето и автомата да започне да умира. Никога не ми е правил проблеми, винаги е сменял мега мазно. Тази сутрин паля и тръгвам за работа, но след 15 мин каране започна яко да тресе и рита при качването на предавките и задържане на определени обороти. Плавно сваля, но от втора на първа рита. Маслото е сменяно преди 50к км. Закачих я - няма никакви записани грешки! Колата е 4ф БМК 2005. Някой имал ли е подобен проблем - тресене стабилно в движение? Благодаря Ви.
  11. @OvivO Това е едното видео, надявам се да се чува... Не ми позволчва да кача второто, че е над 5 мб. IMG_4764.mp4
  12. Никога не съм го виждал по-малко от 100
  13. Явно и моя е за смяна, но възможно ли е от там да идва проблема с прекъсването при палене?
  14. Утре ще направя клип и ще пратя грешките. Отдавна ми показва: В батери регулатор 02256 - Quiescent Current 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Мисля си, че това е някаквя утечка и че може би е от трансмитера за блутут... Утре мога да споделя лог с всички записали грешки и ще мога да приложа видео.
  15. Здравейте, хора! Забелязал съм още от миналото лято, жегите на тая кола не ѝ понасят... Значи, зимата нямам никакви ядове - пали перфектно, тихо и без никакви шумове (наподобяващи вериги). Обаче, дойде ли лятото е някакъв ужас - само при топъл мотор се чува това тракане и прекъсне докато запали. Всичко това се случва за 2-3 секунди и след това няма проблеми, държи си постоянни обороти, всичко е точно. Та, дали проблема е някъде другаде, освен вериги и обтегачи. Те са сменяни преди 80к км. Мотора е БМК 3.0тди. Благодаря!
×
×
  • Create New...