Jump to content

Nonchev

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B7 1.6 ALZ

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Nonchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, насочил съм се към смяна на B7-цата бензинова към B8 или В8.5. Гледам мотори 2.0 tdi 143к.с. -В8 или В8.5, както и В8.5-170к.с. При няколко огледа ми прави впечатление, че и на студен и при загрял мотор при отворена капачка на маслото или при извадена щека(налична при В8) излизат маслени пари. Даже като тествах и 170к.с. освен маслените пари имаше и маслени пръски и самият мотор си променя звука на работа. Искам да попитам вас, като запознати с дизела, дали това е нормално-тъй като срещам противоречиви отзиви ? Изчетох форума преди да пиша, но никъде не видях. Освен за прословутия шестограм, който след 10.2009г става 100мм, за какво още трябва да внимавам. Имам резервна патерица с джанта от B7-цата 125/80/17 дали ще става за резервна на В8-цата-тъй като масово ги продават без резервни ? Благодаря за инфото
  2. За съжаление не откривам течове на масло, само сълзене от пластмасовия капак на клапаните. А масло на скоростна кутия сменял ли си, колега ?
  3. Привет колеги, решил съм да сменя филтъра на картерната вентилация на АУДИ А4 Авант ALZ 1.6 тъй като в последно време наблюдавам завишен разход на масло. Под завишен имам предвид при оснвоно извънградско каране без да има цедене на мотора с около 100-110км/ч преди започвах да доливам масло след 7000-8000км пробег на маслото. Сега още на 2000км пробег с маслото започнах да доливам. Разбира се под доливам гледам да е поне 300мл, както е по изискване на АУДИ, така че да не превишавам нивомера на щеката и съответно доливката да не е малко количество, което да не се усети. Маслото, което ползвам в началото беше Тотал, после минах на Кастрол 10W40. Имам омасляване по корпуса на блока-може да е от гарнитурата на капака на клапаните или от гумички на клапаните или най-вероятн сегментите са за смяна. При градско движение често в купето навлиза миризма на изгоряло масло. Мислех, че е от катализатора-който ми създаваше проблеми и беше заминал. Него го смених, заедно с цялостен преглед на изпускателната система в края на 2019г, но и с новия миризмата си я има-най-вече на градско. Колата е с газов инжекцион Ланди ренцо. Като я запаля сутрин на студен мотор вдига до 1100 оборота, изчаквам я да нормализира половин/една минута до 900оборота и тръгвам. Но при потеглянето на първа-втора предавка има закъснение с подаването на гориво и се чуват леки детонации от мотора. Затова съм пробвал вечерта преди да изключа мотора обръщам на бензин и подавам газ, на другия ден като запаля отново същият проблем, т.е. проблема не е от газта-гледали сме и с газаджиите на Ланди ренцо. Капачката на маслото се отваря прекалено трудно - използвам клещи. Това, което прочетох от форуми и добих представа е, че проблема може и да идва от филтъра на картерната вентилация. При запалване се създава налягане, като част от газовете преминават през буталните пръстени и отиват в картера. Там създаденото налягане би следвало да се разтовари от филтъра за картерна вентилация, ако филтъра е запушен и не отвежда, това може да доведе до изтичане на масло от гарнитурите. Самият филтър се оказва консуматив и много специалисти твърдят, че се сменя на всеки 80 000км. Проблемът е, че съм решил да го сменя и ходих при майстора, който ми обслужва колата. На пръв поглед без да разкачаме нищо не успяхме да го локализираме. Някой сменял ли го e и знае ли къде се намира ? Второто което съм решил да сменя е трансмисионното масло, тъй като автомобила вече е към 250 000км-ръчна скоростна кутия и предполагам маслото не е сменяно. Доливал съм преди 30 000км 300мл на Mannol 75W90. Питането тук ми е освен маслото има ли някакъв филтър, който също се сменя, както и каква е спецификацията на маслото. Това което открих в нета е, че трябва да e G 052 911A2 ? Съответното G 052 911A2 има ли алтернативно-тъй като в Порше ми казаха, че литъра му е 75лв ? Тези мероприятия, както и проверка гумички на клапани и гарнитурата на капака на клапаните ще извърша след 5000км, когато ми предстои смяна на ангренажен комплект.
  4. Не е същото, кутията е кръгла като затворен пепелник и по периферията има отвори, през които има някакъв дунапрен
  5. Привет колеги на Б7 Авант в багажника, до кората и ушите за закачване на колани за багаж, отляво има един процеп и под процепа има пластмасова кутия с някаква донапренова гъба-това някакъв вид влагоабсорбатор ли е, тъй като не мога да достигна до него-трябва да свалям корите ? Та въпросната кутия ми се е разкачила и тропа неприятно, през процепа вкарах едно парцалче да я уплътни да не тропа Самата кутия е кръгла, като по краищата й има отвори, през които си личи въпросната гъба ?
  6. Добър вечер, Аудитория. Карам А4 В7 Авант 1.6 газов инжекцион. Преди 200км, смених задните пружини Sachs, задни накладки Brembo, предна ламбда сонда-DENSO сложих и запалителни кабели NGK. Свещи сменях преди 3500км, DENSO еднополюсни. След излизане от сервиза ми се явиха в купето нехарактерни вибрации от мотора-усещат се леки вибрации и видимо трептене на вътрешното огледало за задно виждане. Досега не съм сменял тампони на двигател, но и не съм имал такива вибрации. Бобина също не съм сменял. Има ли вариант да са объркали запалителните кабели при закачане към бобината и оттам да са вибрациите ? Отляво-надясно и отгоре-надолу това ли е правилният ред на запалителните кабели върху бобината: 3-ти, 1-ви, 4-ти и долу вляво 2-ри цилиндър ? Кабели за свещи сменям, тъй като от време на време подчертавам само на газ, около 2000об./мин или на по-висока предавка по стръмнина, при падане на мощността, колата почва да прекъсва и да набива грешка Мissfire 2-ри цилиндър, а отскоро и Missfire 3-ти цилиндър. Прекъсването е непостоянно и не забелязвам законност кога се появява. След смяната на последните части прекъсва известно време, но след 100км прекъсването изчезна-останаха леките вибрации. Колата видимо има по-голяма мощност и й падна разхода. Г.И. е Landi Renzo и са правени настройки и сменени филтри преди 4000км. Който може с инфо по темата, нека помога. Живо, здраво от мен...
  7. Писах му, чакам да отговори, благодаря Адаш
  8. Добър вечер, Аудитория ! Карам А4 В7 1.6 Авант, наскоро ми буха чукнали предницата, та установих, че контролния модул на охлаждането на мотора е със счупени краченца и в жегите като пусна климатика, вследствие на включване перката на охлаждане на мотора, перката задира в контролния модул и се превръщам във "Витлов самолет". Пробвах със свински опашки, но решението е временно-до първата по-сериозна дупка. При мен охлаждането на мотора е само чрез една перка отляво и щорички отдясно. Питането ми е еднакъв ли е контролният модул за различните мотори и видове охлаждане на мотора-тъй като повечето Аудита В7 са с 2 охлаждащи перки ? И има ли смисъл да търся втора ръка или нов и кой е ОЕ-номера за мен : 8E0959501 ли е или има и окончание накрая ? Със здраве...
  9. Здравейте приятели, искам да ви питам как са номерирани цилиндрите на В7 1.6 ALZ. Възходящ ли е реда от муцуната към купето, т.е. 4-ти цилиндър към купето ли е. Мисля да сменям тампони на двигателя, десният ли беше с датчик или и двата ? Имам много странно чукане като от метал в метал при влизане в дупка само на задно дясно колело. Гумата е Ок, миналата година смених биалета там сложих SWAG, гледаха амортисьора и окачването, казаха че е Ок, обаче продължава в дупки да тропа на умряло ?
  10. Nonchev

    Хидравлична Помпа

    Слагай оригинална хидравлична течност, като разкачиш и източиш колкото може старата, ще се учудиш колко по-добре работи с оригиналната, казвам го от личен опит
  11. Благодаря, живи и здрави и безаварийно
  12. Привет колеги, искам да попитам подходяща ли е 225/55/R17 на джанта на А4 Б7 1.6 7.5J x 17 H2 ET 43 и дали ще опира ? Благодаря предварително.
  13. Благодаря, момчета ! Живи и здрави, пък ще гледам по.честичко да я покарвам, че с тия служебни
  14. Привет колеги, карам А4 Б7 1.6 Авант с 9-лъчеви джанти от S-line 17"-ки. От солта и лугата тази зима дисковете-най-вече предните взеха да ми корозират и попристъргват, ако колата не е карана повечко време. Корозия има, както по ръбовете на дисковете, така и по повърхността им. Предните накладки са ми TRW и според майсторите, при които ходя имат доста хляб още. Дисковете с накладки са сменени преди 30 000км. Миналото лято при некорозирали дискове ми се е случвало при леко спиране в задръстване от преден ляв спирачен диск да се чува в най-големите жеги брутално скърцане-като "метал в метал". По предницата всичко е здраво. Та питането ми е как си предпазвате спирачните дискове зимата и дали едно шлайфане/струговане ще помогне и удължи живота на спирачните дискове ?
×
×
  • Create New...