Jump to content

plamen2453

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi А6 2002 2.7BT

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

plamen2453's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, тези тестове на място ли ги правиш? Налягането от турбото се разтоварва през рециркулационния клапан, който връща въздуха в тръбата след дебитомера.
  2. plamen2453

    2.7 biturbo

    Оказа се, че майсторите не са зацепили като хората ангренажа. След зацепване с пин и скоба, и разхлабване на колелото на вала, градусите паднаха от -10 на -5, но ще трябва да се разглоби, за да го направя като хората. Работата е изключително прецизна там и всеки милиметър отговаря на няколко градуса. Междувременно изскубах SAI глупостите и не можах да повярвам колко място се освободи. На снимката липсва маркуча между клапаните и помпата само. В момента съм настроил колата на 1 бар, защото стигнах 300g/s по дебитомер, а лимита трябва да е 320. Подготвил съм хаузинг с кутия от S6, който е същия като размер с RS4 и си седи като стоково, но първо настройвах дюзите. Все още се боря с разни пробойни в гарнитурите/вакууми..., защото не ми остава време и върша всичко малко по малко. Чудя се за кулерите. Иска ми се да сложа странични, но не знам колко ще са ефективни. От друга страна двойния челен е евтин и със сигурност ще е ефективен, но ще затапи всичко назад + седи грозно ;d Авансите са според моментното състояние на двигателя, пълното налягане е настроено на 4к оборота, защото не искам да товаря чак толкова двигателя и съединителя. Интересното е, че навсякъде пишат, че тези турбини са лагави и се бях притеснил да не чакам пролет, за да тръгне всичко... за моя изненада на 3та на 3к имам 1 бар и на 3.5к 1.5 bar, което направо кара тоя кораб да "откача"(доколкото е възможно) Като всичко е готово, отива на дино и ще кача снимки с нещата, които са ме затруднили.
  3. plamen2453

    2.7 biturbo

    Здравейте, понеже по фейсбук информацията се губи. Как да разбера, че един хидравличен обтегач на веригата работи, докато е свален? Някакви симптоми има ли? На пасажерската глава банк 1 ми дава -9 (градуса?) Свалих обтегача и видях, че бананите са износени леко. Предполагам само със смяната няма да се оправи, но нека някой запознат да каже. Цедката също е в лошо състояние.....
  4. plamen2453

    2.7 biturbo

    Ами специално от jrone не съм чувал да са се оплаквали по форумите. Имам k04/S3 на вече почти 20к, която се кара на 1.2 и няма изгледи да е мръднала, но това не значи, че са супер качество или, че няма да се издъни скоро. Иначе съм съгласен, че тези среди не са за големи налягания. Далеч не го правя като хората, но все пак гледам да се вместя в някакъв бюджет, затова не правя хибриди, двигател и т.н. Пък все пак всеки сам си преценява как да си чупи колата и парите 😄
  5. plamen2453

    2.7 biturbo

    Ще вкарам, но колектора изглежда доста чист отвътре. Очаквах да е пълен с нагари. За средните части си мислех да взема просто ремонтен комплект, но той струва 110лв + баланс още 80-100лв (толкова е на повечето места). Нова средна част е 250 ;d реших да не си създавам главоболия поне с това.
  6. plamen2453

    2.7 biturbo

    Просто не бях срещал по форумите за този проблем. Както и да е, с един чук и тръба си реших проблема 😀 Взех нови средни части jrone от колос. Досега jrone не са ме предавали пък и момчетата от магазина ми казаха, че мелет са ги купили някакви индийци/китайци(забравих) и не могат да ми гарантират за качество. Имаше проблем и с едното ухо на топлата част на шофьорското турбо при болта към колектора. Не можеше да влезе банджо болта, но с флекса изрязах ненужното и вече пасва. Като цяло оригинално си е най-добре и аз съм за, но така съм решил да го правя за момента. Ако ме ядосат ще взема оригинални и готово. Всичко правя сам в стил хоби така или иначе. Ще кача снимки като всичко е готово, за да знаят хората, които го мислят този вариант през какво трябва да се мине, но се знае, че за да стане "вечно", китайците трябва да се премахнат. Иначе паричките ги фиксирах, монтирах си старите актуатори, защото са по-твърди от китайските и пасват по-добре. Единственото е, че не съм разширил гейтовете.
  7. plamen2453

    2.7 biturbo

    Здравейте, някой слагал ли е K04/RS6? Студената част на турбото от шофьорската страна опира в колектора. Някой ако е минавал през това да каже дали и при него е така.
  8. plamen2453

    2.7 biturbo

    Предпочитам да са чисто нови. Ще взема от S4 най-вероятно ако не намеря нищо. Поне да са нови.
  9. plamen2453

    2.7 biturbo

    Според мен щом прегрява си вземи на 80 градуса, поне да знаеш, че тази част я отписваш. А и да не разглобяваш пак... Да попитам някой знае ли откъде мога да си взема тампони за двигателя от RS4? В ауди ми казаха, че са спряни от производство преди 2-3 години. Една позната с авточасти дори по моята рама не можа да намери стокови... В аутопауър намерих за S4 b5, но не и за RS4. Доколкото гледах тампоните от RS са с номер 8d0199379AD
  10. plamen2453

    2.7 biturbo

    И аз моя го прегрях на Алеко зимата до 125гр по лоши стечения на обстоятелствата. Изчаках го да изстине, налях вода, докато спре да поема, след това запалих и изчаках да загрее, за да отвори и големия кръг като доливах като си поеме антифриза. След това караш няколко км и пак го проверяваш, защото сигурно ще е глътнало още. Така съм я пълнил системата поне 5-6 пъти и съм нямал проблеми. Може да видиш малкия маркуч, който се включва в казанчето от горната страна дали не е запушен нещо. Брат ми имаше алфа като точно този маркуч беше запушен и не искаше да се обезвъздуши. Направи си тест за газове в антифриза също. Аз съм си взел тестер, ако си от София може да съдействам. Иначе това с радиатора е доста странно... Впрочем ако стралката на таблото минава 90градуса то най-вероятно реалната температура е над 110 градуса
  11. plamen2453

    2.7 biturbo

    Провери ли на ваг ком нещата, които ти бях писал? На бензин каза, че не го прави?
  12. При мен се беше натрупала мръсотия под четките. След изчистване си заработи перфектно. Така че свали твоята първо.
  13. plamen2453

    2.7 biturbo

    Със снадката не съм имал още проблеми, но колата е при мен от 7 месеца само. Предишния собственик я беше сменил точно преди да я взема. Дали двата пластмасови въздуховода са вързани някъде? Моите висяха на нея и предполагам това щеше да я съсипе за отрицателно време. Иначе още е сток, просто събирам лека-полека части. Взех едни китайски K04-28/29 за 800лв и ще ги модифицирам, за да паснат. Четох доста из нета какво/що. Разглобих ги и ще им сменя карантиите отвътре с ремонтен комплект на мелет с цел да не запушат още като запаля. Ако не стане ще взема директно мелет средни части и готово. Отделно има още неща за доизпипване по тях като гейта и студената част(и още някоя китайска издънка). Взех кутия + Корпус за дебитомера от S6(същия като на RS4) и пасват перфектно. Само трябва да уплътня дебитомера, че на S6 е bosch, който се използва на RS4, а моя е хитачи. Всичко е хоби проект и сам ще ги слагам нещата и ще настройвам, но има време.
  14. plamen2453

    2.7 biturbo

    Здравейте колеги, Въпрос относно стоковите тампони на двигателя и скоростите на А6. Издържат ли К04ки, било то от RS4 или RS6? Ако ли не, какви препоръчвате. Гледам по чуждестранните форуми слагат от RS4. Всички ли пасват от там? Има и разни "тунинг" изпълнения, но ако някой има поглед над нещата, нека сподели.
  15. plamen2453

    2.7 biturbo

    Прав си, но поне да не влизат боклуци 😀
×
×
  • Create New...