Jump to content

Nekov

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Nekov

  • Рожден ден 23.10.1987

Друго

  • Kaра
    Audi A3 S-Line

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Варна

Последни посетители

924 профилни разглеждания

Nekov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да,тях ги пропуснах. Направо искай и буксите да ти резнат като взимаш бронята
  2. KS53 центъра можеш и сам да си го хванеш,само височината от ръба на капака трябва да знаеш (нямам емблема иначе щях да измеря). Varoshkin Plug&Play е и бронята,купуваш,сваляш твоята и слагаш S-Line -а. Няма какво да объркаш Edit: Единствено ако си със старата броня и двойната маска,ще трябва да смениш и предния капак.
  3. Лично аз свалям бронята за да сваля фаровете и да сменя крушките. Спестявам си време,нерви и изкривени пръсти Баласта е от долната страна на фара и бронята не му позволява да излезе. Също съм с 2.0тди и няма никакво място за бъркане..
  4. Същата тема разглеждах по-рано днес ново 20.. пускам компресора и голямата перка завърта. При първа възможност свалям целия модул перки,нямам канал (подемник) за съжаление..
  5. Econ-а ми е изключен,имам ваг и преди време като съм пускал output тестове само голямата се завърташе. Това че не ми пуска поне голямата перка (тя поне е 100% изправна,виждам с очите си че работи като загрее колата) като пусна компресора,може ли да е признак на дефектирал модул? Утре колата ще е при мен и ще пробвам малката перка дали е жива като и подам директно ток.
  6. Колеги извинявам се за нелепия въпрос,но например паля колата,пекло я е слънце,колата не е работила и пусна климатроника,коя перка включва? Само малката или и 2-те? Тъкмо говорих с приятел и при него са тръгнали и 2-те перки. При мен нито голямата нито малката тръгва. Като загрее колата,голямата перка си ми работи..
  7. Не знаех че се продава отделно само малка перка. Според теб няма вариант самия модул който е в голямата перка да се е предал (дори нямам идея как изглежда) или ако беше той щеше да отчете някаква грешка? По принцип смятам да я карам колата и също мислих за комплекта с 2-те перки. Имаш ли спомен какви ватове е малката перка? Edit: Сега потърсих и наистина намерих,излизат ми всичките 200W и цената не е нищо особено. Ще споделя като има развитие по въпроса Поздрави
  8. Честит празник колеги! Имам един проблем:от както имам колата не съм виждал да се върти малката перка. До колкото знам тя е за климатроника. Ситуацията е такава:в големите жеги като пусна климатроника и колата е на място,след около минута може би, влиза в авариен режим и се включва ЕCON,докато не угася и запаля немога да го деактивирам. Ако съм в движение няма никакви проблеми,струята въздух обдухва радиатора и всичко е 6. Грешки на диагностиката не ми дава. По спомени управлението на малката перка се намира в голямата,та въпросът ми е:кое от двете може да е сдало багажа? Мотора на малката перка или управлението и? Единственото което ми идва на ум е да замеря дали отива ток към малката перка. Ако някой се е сблъсквал с този проблем или има друго предложение ще съм благодарен.
  9. Не съм на Екватора а и е безсмислено да спорим къде съм и колко често ми се налага да ползвам подгрева явно покрай теб всички са с перфектно регулирани фарове (дай боже) и не те заслепяват. Нямам идея и от къде си,но при мен вечер трафик си има (но това е без значение). Темата мисля че е изчерпана,благодаря на всички които помогнаха с каквото можаха
  10. Колега,ако мислиш че заради това съм я взел.. в последствие разбрах че го имам като екстра. nickgaidarov подгрева наистина е много важен,но тази зима един единствен път ми бе запотено огледалото и си го изчистих преди да потегля,зимата все пак е няколко месеца,а блендата ми върши работа всяка вечер
  11. Ако беше 20лв. мислиш ли че щях да пиша тук изобщо? Намери ми затъмняващо за тези пари. loshia.1993 каско имам,но едва ли ще ми платят толкова пари за огледалото-тя годишната ми цифра за каското е по-малка от цената на ново такова огледало. Втора ръка няма намиране. NIKO благодаря ти за разяснението,и аз имах такива съмнения и затова имах нужда от второ мнение преди да съм му разказал играта. Блендата ми е по-важна
  12. Идеята е да се прехвърли здрав подгрев (нагревател),ново огледало (стъклото само) струва по спомен 900+ лв. Незнам кой би дал за едно стъкълце толкова втора ръка не съм намерил все още. Струва ми се че нагревателя е залепен най-накрая и може да се присади здрав такъв.
  13. Проблема е решен. Турбото са го настроили заводски и вече колата си върви перфектно. Тези дни ще взема и моята графика и ще я кача.
  14. Всичко си е старо,и турбото и актуатора. Беше свалено само да се подменят лагер и сигмент заради който гореше масло. При свалянето и монтирането актуатора не е пипан и настройката му си остана фабричната. В момента съм дал турбото да се провери на стенд и чакам отговор. Там ще се настрои актуатора наново.
  15. Проблема не е в генерацията. Актуатора не е с променяна настройка и работи (видях го с очите си как се движи от край до край мазно и плавно). Някакви идеи колеги? Колата просто неможе да си направи исканото налягане. Едва от 2800 до 3500 об/мин си стига стойностите,преди и след тези обороти са по ниски. Теста го правя на 4-та предавка,от 1400 до 4000 об/мин със смачкан на 100% педал на газта. Преди ремонта на турбото колата вървеше прекрасно..
×
×
  • Create New...