-
Мнения
39 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Nekov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Да,тях ги пропуснах. Направо искай и буксите да ти резнат като взимаш бронята
-
KS53 центъра можеш и сам да си го хванеш,само височината от ръба на капака трябва да знаеш (нямам емблема иначе щях да измеря). Varoshkin Plug&Play е и бронята,купуваш,сваляш твоята и слагаш S-Line -а. Няма какво да объркаш Edit: Единствено ако си със старата броня и двойната маска,ще трябва да смениш и предния капак.
-
Лично аз свалям бронята за да сваля фаровете и да сменя крушките. Спестявам си време,нерви и изкривени пръсти Баласта е от долната страна на фара и бронята не му позволява да излезе. Също съм с 2.0тди и няма никакво място за бъркане..
-
Същата тема разглеждах по-рано днес ново 20.. пускам компресора и голямата перка завърта. При първа възможност свалям целия модул перки,нямам канал (подемник) за съжаление..
-
Econ-а ми е изключен,имам ваг и преди време като съм пускал output тестове само голямата се завърташе. Това че не ми пуска поне голямата перка (тя поне е 100% изправна,виждам с очите си че работи като загрее колата) като пусна компресора,може ли да е признак на дефектирал модул? Утре колата ще е при мен и ще пробвам малката перка дали е жива като и подам директно ток.
-
Колеги извинявам се за нелепия въпрос,но например паля колата,пекло я е слънце,колата не е работила и пусна климатроника,коя перка включва? Само малката или и 2-те? Тъкмо говорих с приятел и при него са тръгнали и 2-те перки. При мен нито голямата нито малката тръгва. Като загрее колата,голямата перка си ми работи..
-
Не знаех че се продава отделно само малка перка. Според теб няма вариант самия модул който е в голямата перка да се е предал (дори нямам идея как изглежда) или ако беше той щеше да отчете някаква грешка? По принцип смятам да я карам колата и също мислих за комплекта с 2-те перки. Имаш ли спомен какви ватове е малката перка? Edit: Сега потърсих и наистина намерих,излизат ми всичките 200W и цената не е нищо особено. Ще споделя като има развитие по въпроса Поздрави
-
Честит празник колеги! Имам един проблем:от както имам колата не съм виждал да се върти малката перка. До колкото знам тя е за климатроника. Ситуацията е такава:в големите жеги като пусна климатроника и колата е на място,след около минута може би, влиза в авариен режим и се включва ЕCON,докато не угася и запаля немога да го деактивирам. Ако съм в движение няма никакви проблеми,струята въздух обдухва радиатора и всичко е 6. Грешки на диагностиката не ми дава. По спомени управлението на малката перка се намира в голямата,та въпросът ми е:кое от двете може да е сдало багажа? Мотора на малката перка или управлението и? Единственото което ми идва на ум е да замеря дали отива ток към малката перка. Ако някой се е сблъсквал с този проблем или има друго предложение ще съм благодарен.
-
Не съм на Екватора а и е безсмислено да спорим къде съм и колко често ми се налага да ползвам подгрева явно покрай теб всички са с перфектно регулирани фарове (дай боже) и не те заслепяват. Нямам идея и от къде си,но при мен вечер трафик си има (но това е без значение). Темата мисля че е изчерпана,благодаря на всички които помогнаха с каквото можаха
-
Колега,ако мислиш че заради това съм я взел.. в последствие разбрах че го имам като екстра. nickgaidarov подгрева наистина е много важен,но тази зима един единствен път ми бе запотено огледалото и си го изчистих преди да потегля,зимата все пак е няколко месеца,а блендата ми върши работа всяка вечер
-
Ако беше 20лв. мислиш ли че щях да пиша тук изобщо? Намери ми затъмняващо за тези пари. loshia.1993 каско имам,но едва ли ще ми платят толкова пари за огледалото-тя годишната ми цифра за каското е по-малка от цената на ново такова огледало. Втора ръка няма намиране. NIKO благодаря ти за разяснението,и аз имах такива съмнения и затова имах нужда от второ мнение преди да съм му разказал играта. Блендата ми е по-важна
-
Идеята е да се прехвърли здрав подгрев (нагревател),ново огледало (стъклото само) струва по спомен 900+ лв. Незнам кой би дал за едно стъкълце толкова втора ръка не съм намерил все още. Струва ми се че нагревателя е залепен най-накрая и може да се присади здрав такъв.
-
Проблема е решен. Турбото са го настроили заводски и вече колата си върви перфектно. Тези дни ще взема и моята графика и ще я кача.
-
Всичко си е старо,и турбото и актуатора. Беше свалено само да се подменят лагер и сигмент заради който гореше масло. При свалянето и монтирането актуатора не е пипан и настройката му си остана фабричната. В момента съм дал турбото да се провери на стенд и чакам отговор. Там ще се настрои актуатора наново.
-
Проблема не е в генерацията. Актуатора не е с променяна настройка и работи (видях го с очите си как се движи от край до край мазно и плавно). Някакви идеи колеги? Колата просто неможе да си направи исканото налягане. Едва от 2800 до 3500 об/мин си стига стойностите,преди и след тези обороти са по ниски. Теста го правя на 4-та предавка,от 1400 до 4000 об/мин със смачкан на 100% педал на газта. Преди ремонта на турбото колата вървеше прекрасно..