audi_nov_fen
Members-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
VW Tiguan 2.00 TDI
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Sofia
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
audi_nov_fen's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравей, Тео. Значи като бях на тест драйв-а в ПОРШЕ загледах едно Q2 2.00 TDI 190 k.s.. S-tronic, не съм обръщал внимание на екстрите, но цената беше 86 хил.лв. с ддс-то!!! Неимоверно много за автомобил от този калибър. Иначе модела лови окото, лайф-стайл е, личи си че има наченки на новия дизайнерски език на АУДИ. Вътре отпред е що-годе поносимо, даже само една идея малко по-тясно от Q3,но отзад и в багажника е зле /нали ви казах, че все пак съм семеен и имам едно детенце/. Иначе модела в ценовата листа започва от 56 хил. лв. за 1.6 TDI и то с ръчни скорости. Едно Q2 имат мисля, че 1.4 TSI за 69 хил.лв. Цените са убийствени, поне за мен! Не зная мисля си, че нямам финансова възможност за АУДИ и ще се отказвам май, то нали знаете: "едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто да го направиш". Жалко е, защото много се бях запалил, но простите сметки показват, че трудно бих вързал бюджета за закупуване и изплащане на автомобила. Все пак благодаря на всички ви, за съветите, отзивчивостта и помощта, която ми оказахте със съвети и напътствия. Имайте щастливи дни!
-
Благодаря ти, Тео! И аз знам, че колкото повече к.с имаш в запас е по-добре: при изпреварвания, при движение по магистрала и т.н. Само, че трябват много финанси, а аз за жалост не разполагам с тях на този етап, дори за това AUDI Q3 2.00 TDI цената от около 30 хил. евра е непосилна за мен, дори да продам Тигана или да го върна трудно ще изплащам. Това осъзнах след по-сериозен размисъл и малко повече сметки, като че ли ще си остана само АУДИ - фен засега!
-
Точно това имах предвид, че при потегляне с малко повече газ /все пак колата е тестова, не съм я карал до дупка/, с леко повече газ, като че ли е малко по-нестабилна, това имах предвид. А и при спирането не бях натиснал спирачки на мах, просто малко по силно спиране при скорост 50-60 км., сякаш Тигана е една идея по-добре балансиран на лоши условия това имах предвид и то по мое непрофесионално усещане! Иначе няма база за сравнения модел 2008 с модел 2016 г., макар че има и прилики, но да не се впускам в подробности! Все пак двата автомобила ползват една база и платформа, което си има и плюсове, щото като се прехвърлиш от VW в AUDI все едно пак си си у дома, само че в по луксозна обстановка! И още нещо концепцията на MMI - с контролер, вместо touchscreen ми е малко "изнервящо", но може би с времето се свиква, пък и дисплея остава чист. С една дума - хареса ми АУДИТО, само цената не е хубава, хи-хи-хи! Ще ми се да има брак с AUDI и развод с VW, но да видим......
-
Така е за жалост в нашата родна действителност-манталитет на българина да го кажем, но и икономическата и социалната среда в страната си казват своето. Както и да е. Вчера направих тестово шофиране на АУДИ Q3 2.00 TDI 150 k.s. S-tronic. Да споделя мнение. Да кажа че съм очарован е силна дума! Като вътрешно пространство и пространство в багажника е една идея по-зле от Тигана, но дизайна изисква жертви. Като качество на материалите и изработка на вътрешното пространство, уют и седалки - ето тук ме грабна, макар и тестовия автомобил да не с кожа и чак толкова високо ниво на оборудване. Комфортно пътно поведение, добра шумоизолация - хареса ми! Това, което ми направи силно впечатление /защото вчера шофирахме в снеговалежа/ по северния околовръстен път и Филиповци малко, е че Quatroto поне във вчерашния сняг не е непоклатимо, често се включваше ESP -то, а даже на колелото на Люлин посока Калотина на завоя пред нас едно мъничко Рено поднесе леко и трябваше да спра по- рязко, колата леко поднесе на една страна, но се успокои. Не карах с висока скорост и това не ми допадна особено! Може и да е от гумите, зимни бяха, но не съм загледал какви. След теста се качих на моя автомобил по същия път и завои, подавах и повечко газ, е и при мен ESP-to е чувствително, но като че ли една идея по-стабилен ми се виждаше автомобила, може да е от тежестта, може и гумите да са от значение, може и така да ми се струва, де да знам /някой ще ми каже остани си с VW - на тогава!/. Но идеята, че това ми направи впечатление. Иначе има възможност да прегледат и изкупят моят автомобил /тъй като има сервизна история при тях/, цената ще е в мой ущърб, но пък ще приспадна поне половината от първоначална вноска за този тестов автомобил и ще мога да изплащам, а не да чакам да продавам и да поддържам още един автомобил паралелно, ако разбира се не предложат много ниска цена за изкупуването?!
-
Здравей, Калчо. Благодаря ти, че си погледнал в мобилето вместо мен, ще пробвам. Преди половин година го бях обявил на 19900 с презумпция да сваля евентуално около хил. лв., но нямаше интерес. Е имаше, но то бяха пазарлъци свали ми 2000 лв., че тя колата защо е товарна, трябва да ходя често на преглед, накладките отпред са вече износени и т.н подобни дребнавщини, които ме "отвратиха"! Ще пробвам да я пусна около 18-18.5 хил.лв., все пак наистина колата е закупена от БГ, на реални километри е, сервизна история и всичко останало от Порше БГ, с доста екстри, но лошото е, че е на доста км. -190 хил., а повечето обяви в интернет са на около 120-130 хил., така ги правят търгашите. По - важното е, че днес ако всичко се уреди, ще мога да тествам едно Q3 2.00 TDI 150 k.s. в Порше Запад, за да видя как е автомобила като поведение на пътя, динамика, вътрешно пространство. Не очаквам много разлики, но да видим все пак е доста нов модел. До скоро и хубави дни пожелавам на всички ви!
-
Да всичко по автомобила ми е отстранено с оригинални части, които съм си закупувал от дилъра, но са сменявани при доверени мои майстори, щото в официалните сервизи съм се нагледал и чувал какво ли не. Тиганчето е вече на доста километри /поне според мен/ и затова нещо по-новичко да се вземе, но ако евентуално някой го купи може и да остане доволен. Двигателят е добър, от смяна на смяна не харчи масло /не го хваля де/, но знае ли човек, с напредване на възрастта я дюзи ще се обадят, я турбината, появяват се болежки, както при нас хората. АУДИ-то го хареса много и жена ми /тя може да управлява само с автоматик хи-хи-хи/, та и това ще наклони везните /макар, че едва ли често ще й давам да шофира/. Но трябва да отида в Порше БГ на тест драйв, щото аз съм около 1.88 см., в Тигана се побирам, но как е в АУДИ-то не знам. Дано да ме изненадат откъм вътрешно пространство. Ще видим!
-
Здравейте, първо искам да благодаря на всички отговорили ми. Не очаквах такава инициатива от ваша страна, страхотни сте! Да отговоря, то и моят Тигуан е доста екстрички /някои добавих и допълнително като навигация и камера за заден ход/, но като нов беше 65 хил. лв. /без лизинга/. Сега след близо 10 години, мога да му взема /с мъка/ смешните 15-16 хил. лв. Пазара е пренаситен от "качествен" нов внос, а от екстрите на стар автомобил много-много не се интересуват купувачите. Да ви съобщя, че след "дълъг размисъл" мисля да се спра на АУДИТО /и да зарадвам Модовете/, просто така ме съветва сърцето, не разума. Но ще ви съобщя, ако нещата наистина се получат, засега са само ефимерни. Благодаря ви, хубав ден.
-
Да, де много съм писал за нафта, но това е ако бързо продам Тигана, ако се задържи, тези 15 хил. отпадат, а от банката едва ли ще ми дадат повече от 20 хил. без по сериозно обезпечение, ще видим! Мога да върна Тигана в Порше ама едва ли ще ми дадат повече от 10-12 хил., мисля че става да го върнеш но трябва да закупиш нов автомобил АУДИ, такива мисля, че са условията, но не е са много изгодни! Както и да е, "да не слагаме тигана /не колата хи-хи-хи/ преди да сме хванали рибата"!
-
E-e, не съм изчислявал толкова много, но за гориво на месец окол 500 лв., при кредит от 20 хил. лв примерно месечна вноска 400 лв. Стават около 900 лв. Застраховката каско и ГО са годишни, ще ги плащам наведнъж или на четири части, 200 лв. ГО примерно, а КАСКОТО не знам колко ще е. Абе месечно ще отиват над 1 хил. лв., сигурно, тежко излиза, доста тежко!
-
Мога да дам около 10-15 хил. първоначално, да продам "бързо" Тигана за около 15-16 хил. и другото да изплащам, това е максимума!
-
Знам за Q2, Колега и на мен много ми харесват, но е още по-малко. Q3 е било тестов автомобил в дилърство в Германия, със всички документи и произход e гарантиран и на сравнително изгодна цена за толкова нов автомобил, чисто нов АУДИ-не мога да си позволя, а изгодно ,гарантирано Q5 на малко километри също, да не говорим за SQ5! На търгашите от авто "моргите" в България не вярвам! Не бих си позволил oа купя Q3 или Q5 от борса в БГ, я ще е удряно, я нещо си повече. Пример едни приятел продава уникално A5 на около 180 хил. реални километра, закупено от ПОРШЕ Запад, но знаете ли защо: да се отърве от колата, тъй като започна да харчи масло, свети му чек енджина и му предстои ремонт на двигателя - бутала, сегменти и т.н, за около 5 хил. лв! Та не искам да си купя някоя такава Q! Хей хора, вие не знам за какъв ме имате, аз на кредит ще я взимам колата и с едва около 15% мои пари, като се надявам да изкарам и нещо от продажбата на Тигуана! Просто ми трябва по-нов автомобил на малко километри, поне известно време да не създава проблеми, щото този Тигуан на 190-200 хил., ще обади и нещо по-сериозно в бъдеще! Хи-хи-хи, ще ми излезне име във форума, да знаете, недейте се шегува!!!
-
Новия модел вече се казва GLC 320 CDI е около 90 бона, не е за мен, на старо Мерцедес не мога да намеря на толкова малко километри, не вярвам много на търгаши -дилъри, а и с Мерцедес не се отъждествявам!
-
Малко е, Калчо, но няма пари за по-голямо! А и парко мястото ми е малко! Мисля си, че е на базата на стария Тигуан, мястото е по -малко да, но Тигуана откъм място и вътрешно пространство ми е доста добър, а АУДИ-то наистина е лайф стайл модел и това ми харесва! Инфинитито е много красиво, но някак си не се отъжствявам с тази марка, ще проверя за ОПЕЛ- а, нещо по-народно, аз не обичам много да "изпъквам с автомобила си".Но още не съм решил, ще ви кажа когато се спра на нещо и нещата се получат!
-
Инфинитито е скъп автомобил за мен и някак си не се виждам в такъв! Ха-ха-ха, ще те изтрият и теб, колега! Те май цялата тема запокитиха в "кошчето". Остана само другата без отговори, ха-ха-ха наздраве за Модовете!!!!!!
-
Да за японските съм чувал добри отзиви, но дизайна е меко казано отблъскващ. Особено на RAV 4 то не са ръбове, изпъкналости, които уж създават усещане за модерност - но дразнят окото и естетическия вкус! За НONDA CR-V задницата все едно е прелепена допълнително - разочароващ дизайн, не мога да карам автомобил които не блазни окото отвън и допира до материалите отвътре, жалко май ще се наложи да се насоча към АУДИ-то и да рискувам. Другото, което ми блазни окото е ОПЕЛ МОКА Х, но е доста мъничка за семейството ни.