Jump to content

audi_nov_fen

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW Tiguan 2.00 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

audi_nov_fen's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, Тео. Значи като бях на тест драйв-а в ПОРШЕ загледах едно Q2 2.00 TDI 190 k.s.. S-tronic, не съм обръщал внимание на екстрите, но цената беше 86 хил.лв. с ддс-то!!! Неимоверно много за автомобил от този калибър. Иначе модела лови окото, лайф-стайл е, личи си че има наченки на новия дизайнерски език на АУДИ. Вътре отпред е що-годе поносимо, даже само една идея малко по-тясно от Q3,но отзад и в багажника е зле /нали ви казах, че все пак съм семеен и имам едно детенце/. Иначе модела в ценовата листа започва от 56 хил. лв. за 1.6 TDI и то с ръчни скорости. Едно Q2 имат мисля, че 1.4 TSI за 69 хил.лв. Цените са убийствени, поне за мен! Не зная мисля си, че нямам финансова възможност за АУДИ и ще се отказвам май, то нали знаете: "едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто да го направиш". Жалко е, защото много се бях запалил, но простите сметки показват, че трудно бих вързал бюджета за закупуване и изплащане на автомобила. Все пак благодаря на всички ви, за съветите, отзивчивостта и помощта, която ми оказахте със съвети и напътствия. Имайте щастливи дни!
  2. Благодаря ти, Тео! И аз знам, че колкото повече к.с имаш в запас е по-добре: при изпреварвания, при движение по магистрала и т.н. Само, че трябват много финанси, а аз за жалост не разполагам с тях на този етап, дори за това AUDI Q3 2.00 TDI цената от около 30 хил. евра е непосилна за мен, дори да продам Тигана или да го върна трудно ще изплащам. Това осъзнах след по-сериозен размисъл и малко повече сметки, като че ли ще си остана само АУДИ - фен засега!
  3. Точно това имах предвид, че при потегляне с малко повече газ /все пак колата е тестова, не съм я карал до дупка/, с леко повече газ, като че ли е малко по-нестабилна, това имах предвид. А и при спирането не бях натиснал спирачки на мах, просто малко по силно спиране при скорост 50-60 км., сякаш Тигана е една идея по-добре балансиран на лоши условия това имах предвид и то по мое непрофесионално усещане! Иначе няма база за сравнения модел 2008 с модел 2016 г., макар че има и прилики, но да не се впускам в подробности! Все пак двата автомобила ползват една база и платформа, което си има и плюсове, щото като се прехвърлиш от VW в AUDI все едно пак си си у дома, само че в по луксозна обстановка! И още нещо концепцията на MMI - с контролер, вместо touchscreen ми е малко "изнервящо", но може би с времето се свиква, пък и дисплея остава чист. С една дума - хареса ми АУДИТО, само цената не е хубава, хи-хи-хи! Ще ми се да има брак с AUDI и развод с VW, но да видим......
  4. Така е за жалост в нашата родна действителност-манталитет на българина да го кажем, но и икономическата и социалната среда в страната си казват своето. Както и да е. Вчера направих тестово шофиране на АУДИ Q3 2.00 TDI 150 k.s. S-tronic. Да споделя мнение. Да кажа че съм очарован е силна дума! Като вътрешно пространство и пространство в багажника е една идея по-зле от Тигана, но дизайна изисква жертви. Като качество на материалите и изработка на вътрешното пространство, уют и седалки - ето тук ме грабна, макар и тестовия автомобил да не с кожа и чак толкова високо ниво на оборудване. Комфортно пътно поведение, добра шумоизолация - хареса ми! Това, което ми направи силно впечатление /защото вчера шофирахме в снеговалежа/ по северния околовръстен път и Филиповци малко, е че Quatroto поне във вчерашния сняг не е непоклатимо, често се включваше ESP -то, а даже на колелото на Люлин посока Калотина на завоя пред нас едно мъничко Рено поднесе леко и трябваше да спра по- рязко, колата леко поднесе на една страна, но се успокои. Не карах с висока скорост и това не ми допадна особено! Може и да е от гумите, зимни бяха, но не съм загледал какви. След теста се качих на моя автомобил по същия път и завои, подавах и повечко газ, е и при мен ESP-to е чувствително, но като че ли една идея по-стабилен ми се виждаше автомобила, може да е от тежестта, може и гумите да са от значение, може и така да ми се струва, де да знам /някой ще ми каже остани си с VW - на тогава!/. Но идеята, че това ми направи впечатление. Иначе има възможност да прегледат и изкупят моят автомобил /тъй като има сервизна история при тях/, цената ще е в мой ущърб, но пък ще приспадна поне половината от първоначална вноска за този тестов автомобил и ще мога да изплащам, а не да чакам да продавам и да поддържам още един автомобил паралелно, ако разбира се не предложат много ниска цена за изкупуването?!
  5. Здравей, Калчо. Благодаря ти, че си погледнал в мобилето вместо мен, ще пробвам. Преди половин година го бях обявил на 19900 с презумпция да сваля евентуално около хил. лв., но нямаше интерес. Е имаше, но то бяха пазарлъци свали ми 2000 лв., че тя колата защо е товарна, трябва да ходя често на преглед, накладките отпред са вече износени и т.н подобни дребнавщини, които ме "отвратиха"! Ще пробвам да я пусна около 18-18.5 хил.лв., все пак наистина колата е закупена от БГ, на реални километри е, сервизна история и всичко останало от Порше БГ, с доста екстри, но лошото е, че е на доста км. -190 хил., а повечето обяви в интернет са на около 120-130 хил., така ги правят търгашите. По - важното е, че днес ако всичко се уреди, ще мога да тествам едно Q3 2.00 TDI 150 k.s. в Порше Запад, за да видя как е автомобила като поведение на пътя, динамика, вътрешно пространство. Не очаквам много разлики, но да видим все пак е доста нов модел. До скоро и хубави дни пожелавам на всички ви!
  6. Да всичко по автомобила ми е отстранено с оригинални части, които съм си закупувал от дилъра, но са сменявани при доверени мои майстори, щото в официалните сервизи съм се нагледал и чувал какво ли не. Тиганчето е вече на доста километри /поне според мен/ и затова нещо по-новичко да се вземе, но ако евентуално някой го купи може и да остане доволен. Двигателят е добър, от смяна на смяна не харчи масло /не го хваля де/, но знае ли човек, с напредване на възрастта я дюзи ще се обадят, я турбината, появяват се болежки, както при нас хората. АУДИ-то го хареса много и жена ми /тя може да управлява само с автоматик хи-хи-хи/, та и това ще наклони везните /макар, че едва ли често ще й давам да шофира/. Но трябва да отида в Порше БГ на тест драйв, щото аз съм около 1.88 см., в Тигана се побирам, но как е в АУДИ-то не знам. Дано да ме изненадат откъм вътрешно пространство. Ще видим!
  7. Здравейте, първо искам да благодаря на всички отговорили ми. Не очаквах такава инициатива от ваша страна, страхотни сте! Да отговоря, то и моят Тигуан е доста екстрички /някои добавих и допълнително като навигация и камера за заден ход/, но като нов беше 65 хил. лв. /без лизинга/. Сега след близо 10 години, мога да му взема /с мъка/ смешните 15-16 хил. лв. Пазара е пренаситен от "качествен" нов внос, а от екстрите на стар автомобил много-много не се интересуват купувачите. Да ви съобщя, че след "дълъг размисъл" мисля да се спра на АУДИТО /и да зарадвам Модовете/, просто така ме съветва сърцето, не разума. Но ще ви съобщя, ако нещата наистина се получат, засега са само ефимерни. Благодаря ви, хубав ден.
  8. Да, де много съм писал за нафта, но това е ако бързо продам Тигана, ако се задържи, тези 15 хил. отпадат, а от банката едва ли ще ми дадат повече от 20 хил. без по сериозно обезпечение, ще видим! Мога да върна Тигана в Порше ама едва ли ще ми дадат повече от 10-12 хил., мисля че става да го върнеш но трябва да закупиш нов автомобил АУДИ, такива мисля, че са условията, но не е са много изгодни! Както и да е, "да не слагаме тигана /не колата хи-хи-хи/ преди да сме хванали рибата"!
  9. E-e, не съм изчислявал толкова много, но за гориво на месец окол 500 лв., при кредит от 20 хил. лв примерно месечна вноска 400 лв. Стават около 900 лв. Застраховката каско и ГО са годишни, ще ги плащам наведнъж или на четири части, 200 лв. ГО примерно, а КАСКОТО не знам колко ще е. Абе месечно ще отиват над 1 хил. лв., сигурно, тежко излиза, доста тежко!
  10. Мога да дам около 10-15 хил. първоначално, да продам "бързо" Тигана за около 15-16 хил. и другото да изплащам, това е максимума!
  11. Знам за Q2, Колега и на мен много ми харесват, но е още по-малко. Q3 е било тестов автомобил в дилърство в Германия, със всички документи и произход e гарантиран и на сравнително изгодна цена за толкова нов автомобил, чисто нов АУДИ-не мога да си позволя, а изгодно ,гарантирано Q5 на малко километри също, да не говорим за SQ5! На търгашите от авто "моргите" в България не вярвам! Не бих си позволил oа купя Q3 или Q5 от борса в БГ, я ще е удряно, я нещо си повече. Пример едни приятел продава уникално A5 на около 180 хил. реални километра, закупено от ПОРШЕ Запад, но знаете ли защо: да се отърве от колата, тъй като започна да харчи масло, свети му чек енджина и му предстои ремонт на двигателя - бутала, сегменти и т.н, за около 5 хил. лв! Та не искам да си купя някоя такава Q! Хей хора, вие не знам за какъв ме имате, аз на кредит ще я взимам колата и с едва около 15% мои пари, като се надявам да изкарам и нещо от продажбата на Тигуана! Просто ми трябва по-нов автомобил на малко километри, поне известно време да не създава проблеми, щото този Тигуан на 190-200 хил., ще обади и нещо по-сериозно в бъдеще! Хи-хи-хи, ще ми излезне име във форума, да знаете, недейте се шегува!!!
  12. Новия модел вече се казва GLC 320 CDI е около 90 бона, не е за мен, на старо Мерцедес не мога да намеря на толкова малко километри, не вярвам много на търгаши -дилъри, а и с Мерцедес не се отъждествявам!
  13. Малко е, Калчо, но няма пари за по-голямо! А и парко мястото ми е малко! Мисля си, че е на базата на стария Тигуан, мястото е по -малко да, но Тигуана откъм място и вътрешно пространство ми е доста добър, а АУДИ-то наистина е лайф стайл модел и това ми харесва! Инфинитито е много красиво, но някак си не се отъжствявам с тази марка, ще проверя за ОПЕЛ- а, нещо по-народно, аз не обичам много да "изпъквам с автомобила си".Но още не съм решил, ще ви кажа когато се спра на нещо и нещата се получат!
  14. Инфинитито е скъп автомобил за мен и някак си не се виждам в такъв! Ха-ха-ха, ще те изтрият и теб, колега! Те май цялата тема запокитиха в "кошчето". Остана само другата без отговори, ха-ха-ха наздраве за Модовете!!!!!!
  15. Да за японските съм чувал добри отзиви, но дизайна е меко казано отблъскващ. Особено на RAV 4 то не са ръбове, изпъкналости, които уж създават усещане за модерност - но дразнят окото и естетическия вкус! За НONDA CR-V задницата все едно е прелепена допълнително - разочароващ дизайн, не мога да карам автомобил които не блазни окото отвън и допира до материалите отвътре, жалко май ще се наложи да се насоча към АУДИ-то и да рискувам. Другото, което ми блазни окото е ОПЕЛ МОКА Х, но е доста мъничка за семейството ни.
×
×
  • Create New...