Jump to content

icebobo

Members
  • Мнения

    172
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно icebobo

  • Рожден ден 30.08.1971

Друго

  • Kaра
    Audi a6 4g

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1165 профилни разглеждания

icebobo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Много лесно ги раздаваш картите.Посочи ми един сервиз ,който може да отгатне кога един мотор ще задере лагери или ще повреди маслена помпа на автомобил над 260хил или може би 400хил.Случая е точно такъв! Защото като си дойдеш ,добре дошъл в България ще разбереш ,че българина кара кенефи с неясен произход и незнайни километри! И само не ми развивай теорията ,как в Германия не бутат километража на коли предназначени за износ към източна европа! Или пък твоите майстори може да са екстрасенси и да виждат в бъдещето? П.П Реших да разпитам за случая ,на автора на темата. Има много полуистини.Написано е така ,че да се изкара някой виновен. Истината е,че никой не е виновен на автора за случилото се с мотора му. Сменените вериги нямат нищо общо с маслена помпа,биелни и основни лагери!Смените вериги са от към задната страна на мотора,зацепването на маслената помпа е отпред. Тоест никой не е барал там! Помагано му е през цялото време да си реши проблема. Единия от сервизите му е взел пари,другия не. В посочената сума 20хил ,като извади 10 хил за втория двигател,ако е удобно да каже за какво е дал още толкова?
  2. Не ме разбирай погрешно, но ако Ауди са ти осрали колата още от завода и оторозирания сервиз няма да ти помогне,с изключение на ,ако е в гаранция! Ето тема за Audi 4g фейслифт ,какви промени има в маслена помпа ,основни и биелни лагери и др Опитват се да пишат нов софтуер да повишат налягането с 0.5 бара и други глупости за да не им блокира отново двигателя.🤣 https://www.motor-talk.de/forum/3-0-tdi-fl-218-272ps-oeldruck-variables-pumpenmodul-kennfeldanpassung-motorenschaeden-t7028083.html https://: да carwiki.de/nockenwelle-probleme-audi-3-0-tdi/ Да не ти се случва ,че ще ме напушва на смях ,какво ще си говориш с официалния сервиз на Audi. Предполагам ще обсъждате евентуална подмяна с чисто нов мотор.🤣😉 И един съвет към автора на темата: Да започва да чете линковете и да разбере какво да прави и с новия си двигател. Нови помпи,колянов вал и лагери и да почва. Защото и този ще роди,тогава някой друг "майстор боГ" ще му е виновен. А най добре да продава коша и ако е мъж да им се извини на Мишо и Де Брос.
  3. Колега 15 години се познаваш с Мишо и реши, че живота на изхабения ти агрегат е по важен от 15 години приятелство????, Ок,разбирам не искаш да сте приятели ,ама да влизаш и да сереш върху името му ,щото ти е излязло скъпо ми идва в повече! Дъртия ти кош е станал на 260хил километра,останал е без смазване и е задрал. Какво общо има това със смяната на веригите? Заварявал е капаците, защото твоите вериги са били толкова разтегнати,че капака ги е държал за не литнат. На мен Мишо също ми смени веригите ,само че на 190хил и вече 40хил се движи колата. До тук с вината на Мишо за блокиралия ти двигател. Да продължа: Блокира ти двигателя и вместо да те отсвири ,както биха направили други сервизи,той не те е оставил бос в тръните,а е решил да ти помага да търсите друг двигател от някоя морга. Там всичко е жив късмет,като твоя,само семеринга на колянов вал,щото можеше да е пак блокирал. В немските форуми реват от дефектирали маслени помпи и блокирали мотори,а Ауди се правят на ущипани. Ама защо да са виновни от Ауди,я Мишо да е виновен ,че не се е сетил ,че Ауди крият за проблем с маслените помпи? Вместо да плюеш по Мишо,защо просто не почнеш да водиш дъртия си кош в Ауди. Там след смята на масло на кутията ми ,започна да рита. Е мишо ми я оправи, и колата беше на 110хил тогава. Кутията е без грам проблем вече повече от 100хил и то защото Мишо каза да сметяме масло през 40хил. Ауди го дават ,че може еветуално през 60,нали? Светна ми рейката преди да познавам Мишо. В Ауди ми я смениха с "нова" после се оказа ,че била рециклирина. Е.....на след още 100хил светна и "новата" От Ауди ми казаха ,да си купя пак "нова" срещо 5 хил. Е ми Мишо взема двете рейки,наби им нов софтуер и всичко тръгна срещу 100лв. Сега имам две работещи рейки. Обзалагам се ,че докато си бил клиент на Мишо ти е спестил така някоя хиледарка. Ама сега като ти роди мотора и забрави за това! От това ,което си написал разбрах ,че Мишо те е молил поне от 50хил км да си смениш веригите и накрая ти ги е сменил. Блокирането на мотора ти няма нищо общо с тези вериги. Мишо прави ли ти ремонт на мотоа? Сметял ли е биелни и основни лагери? Цепил ли е главата? Изобщо мотор огварял ли е ,че да му търсиш сметка? Много грозно е това което правиш. И се радвай ,че Мишо и Деброс само са ти изтрили телефонния номер. Защо аз ако бех ,щях аналогично да бръкна в компютърния ти бизнес. Научи се да уважаваш труда на хората,за да уважават и твоя! Защото твоите пръсти работят ама на клавиатурата и масло под ноктите не са виждали. Толкова ,по жалкия ти опит да оплюеш човек,който най малко заслужава. Колегите с Аудидата вместо да плюят по такива ,като Мишо да му правят молебен. Защото като спрат да ви правят кошовете и ще спрете да ги карате. Освен ако нямате 20хил евраци за нов мотор от Ауди!
  4. И при мен от скоро го има. Следя.
  5. И на мен ми сложиха предни и задни дискове с накладки АТЕ. На 12000км предните започнаха да свирят, на 16000 км ги изхвърлих с дисковете. Дисковете имаха над 1 мм износване на страна за 16 000км. Сложих оригинани отпред и още карам с тях. Задните са още АТЕ, Според мен предните само OEM . Вече 60 000км и още има хляб
  6. Не е до обновяването трябва немците да вкарат в картите за нашите навигации информация за знаците по пътищата в българия,както са вкарали за германия и австрия. Тогава начина на работата е следния: на дисплея се появява първо знака от картата и после камерата вижда този на пътя и ако е различен от на картата го коригира Няма ли вкарани знаци по картата не работи ,защото те са водещите.
  7. Абсолютно не е вярно. При мен беше изгоряла медията и докато я оправя,колата ми виждаше и показваше знаците с камерата на предното стъкло. При по старите модели първо вижда знаците през картата на медията и после гледа това което вижда камерата. Ако медията работи и няма качени знаци по картата не ги показва изобщо ,защото водещото е от картата.
  8. icebobo

    Загуба на антифриз

    Не че нещо , ама тези като ти сменяха веригите не видяха ли теча?🤣
  9. Тръгни първо от маслените тампони на кривите носачи. Изглеждат видимо здрави но тропат.
  10. icebobo

    Загуба на антифриз

    Там има една пластмасова джажа с клапан в нея. През нея влиза антифириз в мотора. Пуква се и започва да тече,но понеже мотора е горещ и се изпарява бързо
  11. Колеги реших да споделя ,какъв разход може да се постигне извън градско на 3.0TDI 245к.с Стига да имате нервите и търпението да карате по ограниченията! 🤣 Маршрута е София-Горна Оряховица
  12. icebobo

    Загуба на антифриз

    Погледни под кората горе на мотора, точно където се събира V то на двигатела има ли локвичка от антифриз . Светни с фенерче ,че не се вижда.
  13. Правилно си разбрал, само че ще отвори големия кръг,чак като се до затопли малкия.
  14. При мене е един ред по-малко! Май не може за адаптивния круиз контрол,въпреки че го имам като екстра!
  15. Вярно че в индивидуала имаше да се цъка там.Ама реално усещал ли си разлика? 😀 Обаче утре ще проверя за моята,щото нещо повече ми се струват редовете за промяна при тебе. Коя година ти е колата?
×
×
  • Create New...