Jump to content

zdravko_jett

Members
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4

Персонална информация

  • Локация
    goce delchev

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

zdravko_jett's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. здравейте. имам проблем с ауди а4 б 7 2,0 тди с код на мотора BPW. от скоро почна да прави проблем давам на контакт свети лампата за абс а постоянно и не се чува подкачващата помпа в резервоара да сработва, съответно не пали. в друг момент даваш на контакт загасва лампата за абс съответно се чува помпата в резервоара и колата не пали. съответно в момента в който не работи помпата в резервоара и свети лампата за абс е проверено дали излиза нафта от филтъра ,и не излиза. закачена е на делфи и грешки няма . също така не изгасва и в движение/ някакъв съвет?
  2. да споделя как се реши проблема при мен! преди време замервах налягането на горивната помпа директно на маркуча който захранва рейката закачих манометър и закова 6 бара от което заключих че проблем с налягането на горивото няма, но уви. скоро се прецака горивната помпа почна да се чува по слабо като дам на контакт усещаше се как бучи по слабо и как все едно няма сила, докато в един момент не спря(преди това измерих 1,5бара налягане) сложих чисто нова помпа и веднага при първото палене усетих разликапали страхото е разбира се има едно колебание(за около 2сек) да загасне но не може да загасне оправя си оборотите и работи перфектно няма давене и така нататък. след разглабяне на старата помпа VDO установих че кабелчето на еднатачетка се бе протрило изтъняло и явно не е давало добро захранване. за сега колата на на 2градуса околна температура пали перфектно в сравнение с преди на 13 гр правеше проблем
  3. @leo сещам се за какво говориш колега, не съм пробвал точно с откачен маркуч, но със спряна газ и изпрзнена система съм пробвал и резултата е един и същи . времето стана топло и колата пали по добре другата зима пак ще го мислим проблема хахаха. не знам от какво но на студен старт от нещо си пре обогатява сместта свещите стават черни
  4. е има разлика след смяната на маншоните, преди дросела беше 1,7 отворен сега е 2,6/2,7,засмукания въздух преди беше 2,70 сега е 3,06
  5. @Spama не колега нямам изтракване, няма и грешка от датчика на разпределителния вал .чудя се за датчика който е за входящия въздух на колектора,някой има ли представа какви стойности трябва да дава
  6. след сменен дебитомер, ламбдасонда, температурен датчик и подменени маншони на смукателния колектор резултата е никакъв!
  7. да минава тръбата за антифриза над колектора. добре ще сложа най вероятно нови маншони но като ги стегна с опашката, опашката нямали да отпусне от температурата.има едни скоби дето се продават за маншона на каретата дали ще стане с тях те са подобни на тези смачкват се за да се стегнат пак са ламаринени скобки. и един въпрос преди пробвах да сваля рейката но не успях да е измъкна и не напъвах повече някакъв съвет за свалянето и ,развил съм болтовете дето я държат
  8. @aldygreen значи скобата е хлабава мърда се, около маншона за разлика от на 2 ри и 3ти там са неподвижни но на 4ти е доста омаслен явно е най проблемен. оглеждах ги от долна страна с огледало и изглеждаха здрави, но съм решил да сваля колектора да ги измъкна да ги огледам хубаво и да сложа нови скоби , мисля най- добре водни скоби от тези с отвертка дето се стягат
  9. @aldygreen хванах е в крачка колега, одве пробвах с компресорче което използвам за въздух(компресор от хладилник) на входа на засмукването цигара ,на изхода маркучи право в дросела пред дебитомера наилон и стягане на скобата. прокъдя от маншончето на първия цилиндър и по точно над скобата явно не стяга добре, прекъдява и съска още и от друго място някъде около дросела ,но не го откривам. утре ще се занимавам повече. приемам идеи!! за дим освен цигара
  10. @aldygreen ok благодаря, ще опитам и ще пища
  11. @aldygreen ok добре ама на 031 канал няма да мога, мога само до 025ти понеже версията ми позволява до там, ако имаш друга идея
  12. темата съм ти е преглеждал могократно ,искам да споделя че съм прегледал абсолютно всички вакуумни връзки всички са добре стегнати няма скъсани маркучи и откакто възстанових картерната вентилация разхода ми падна. прегледал съм и маншончетата на смукателния колектор , здрави са и читави.дебитомера на 2ра и 3та до прекъсвач дава 100-107gr/s.колата си работи добре няма забиване или да е мудна или прекъсвания. но почва да ми се върти друго в главата, понеже някой някога е сменял обтегач и са сложили не електрически а от по стария мотор, възможно ли е проблема да идва именно от там а и излиза грешка която най вероятно е от товаче обтегача е хидравличен, но пък ел клапнчето си е закачено на буксата
  13. ето това е след125 км на бензин. при работа на място и на бензин. а има ли значение че ламда варира между -1,6% -0,8% и 0,8% поне така го забелязах
  14. само искам да обясня проблема отново. та проблема ми го прави зимно време след като температурите паднат под 15гр. случва се следното сутрин паля колата пали няма нужда от продължително въртене на стартер пали след секунда две загасва, паля втори път пали без проблем(понякога пали от 3тия път)около 5секунди колата работи без проблем мазно супер, след това сякаш се включва смукач вдига оборотите на около 1100 1200 и работтаа и става все едно се дави и се чува едно пърпаликане в гърнето като ръмжене, тръгвам и трябва да е подлъгвам с газта просто самия двигател не работи мазно. след около 10 15 мин всичко се нормализира явно като позагрее. през този момент като изкарам буксата на дебитомера и е включа пак всичко се оправя колата работи мазно няма пърпаликане в гърнето. пробвал съм с друг дебитомер и 2 сменени температурни датчика положението си е все същото. проверил съм да не би да дърпа въздух от някъде не дърпа всички вакууми са здрави както и картерната вентилация е възстановена. пролет и лято този проблем го няма, същои колата когато е загряла и да преседяла час два три на студено си пали ок
×
×
  • Create New...